Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() galowy Sympatyk FEFK Focus Łódź | 2005-06-29 15:12:18 może któryś wtrysk leje, a może malutki problem z kątem wtrysku ![]() |
FAROW Sympatyk FEFK Chorzów | 2005-06-29 15:13:58 hmm...
Czyli bym musiał podjechać gdzieś gdzie regulują żeby mi sprawdzili? czy moge cos sam kombinowac? |
![]() galowy Sympatyk FEFK Focus Łódź | 2005-06-29 15:18:00 raczej nie dasz rady samemu ![]() musisz mieć odpowiedni sprzęt jeśli chodzi o wtryskiwacze ![]() |
FAROW Sympatyk FEFK Chorzów | 2005-06-29 16:24:53 A moj pomysł z nieszczelnościami i zaciąganiem powietrza upada? |
![]() galowy Sympatyk FEFK Focus Łódź | 2005-06-29 21:15:32 napewno to nic nie można wykluczyć ![]() spróbuj się pobawić z tymi nieszczelnościami jak się poprawi to daj znać ![]() |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-07-04 17:57:33 Filtr paliwa wymień ![]() |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2005-07-04 19:00:44 mam to samo w takim silniczku, kręce a on nic,przestaje i znowu kręce i od razu pali,dodam że silnik jest roche mułowaty, nie za bardzo zwinny jak kolegi i po odpaleniu dymi z tłumika ale silnik pracuje już równo, podczas przyśpieszania nie dymi.kolor biały dymu. |