MotoNews.pl
  

Kiespko zapala...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko! Jaka może być przyczyna kiepskiego zapalania w !,8 D? Kręce go zawsze pare sekund, przestaje, krece drugi raz i zaraz łapie! Obojętnie czy stoi po nocy w garazu czy na dworze albo cały dzień na upale na parkingu! Zastanawiam sie czy gdzies nie będzie sie dostawało powietrze i nie ciągnie paliwa tak jak powinien?!?! Dodam że silnik nie jest zajechany, mozna spokojnie spalic gumy, kazda górke łyka bez problemu bez redukcji a pokonanie 160 km/h nie stanowi problemu (chociaz strasznie trzesie wiec tak sobie pykam do 140 max). Ma ktoś jakieś pomysły??
  
 
może któryś wtrysk leje, a może malutki problem z kątem wtrysku
  
 
hmm...
Czyli bym musiał podjechać gdzieś gdzie regulują żeby mi sprawdzili? czy moge cos sam kombinowac?
  
 
A! jeszcze tylko dodam że jak pojezdże troche, potem zgasze i zapale za jakis czas niezbyt długi czyli podwiedzmy do 1 czy 1,5 godz to zapali bez problemu...
  
 
raczej nie dasz rady samemu
musisz mieć odpowiedni sprzęt jeśli chodzi o wtryskiwacze
  
 
A moj pomysł z nieszczelnościami i zaciąganiem powietrza upada?
  
 
napewno to nic nie można wykluczyć
spróbuj się pobawić z tymi nieszczelnościami jak się poprawi to daj znać
  
 
Dokręciłem zaciski na przewodach paliwowych i pali troszke lepiej! Tzn troche trzeba go pokrecic ale zapali za pierwszym razem... Pojade jesscze gdzies sprawdzic wtryski ale dopiero jak wpadnie troszke zbednej kaski...
  
 
Filtr paliwa wymień
  
 
mam to samo w takim silniczku, kręce a on nic,przestaje i znowu kręce i od razu pali,dodam że silnik jest roche mułowaty, nie za bardzo zwinny jak kolegi i po odpaleniu dymi z tłumika ale silnik pracuje już równo, podczas przyśpieszania nie dymi.kolor biały dymu.
  
 
Jak na biało, to uszczelniacze zaworów. A problemy z odpaleniem - moze za słabe ciśnienie pompa daje. Ustawienie początku wtrysku sprawdziłbym.