Problem C30NE Automat

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
zapewne temat był już poruszany. Chodzi dokładnie o problemy z odpaleniem nieważne czy na BP oraz LPG. Dzieje się to przy ciepłym jak i zimnym silniku. Jesli już odpali to rzuaca obrotami to w góre to w dół... Jak wciskam pedał gazu- dławi się i brakuje mocy. To tak bardzo skrótowo opisany problem. Od czego powinienem zacząc dłubaninę. Przewody wysokiego i swiece są zmienione. Czy to może być tzw. KROKOWIEC? Jesli można prosić o jakąś poradę.

Silnik krokowy obsługuje wolne obroty, prędzej obstawiałbym jakiś czujnik, i najbardziej chyba pasowałoby to do przepływomierza, ale nie znam się na tym silniku,

Nie wiem czy w twoim silniku to jest ale objawy idealne na czujnik położenia wału korbowego i prędkości obrotowej... u mnie było identycznie, problemy z odpalaniem, czkawka, duszenie, brak mocy.... po wymianie czujnika jest OK tyle za mam 2.0

hej,

sbieniek ma rację - u mnie było dokładnie to samo - okazało się, że przewód od czunika się przetarł.
w dalszej kolejności sprawdź czy klapka w przepływomierzu się porusza - po strzale potrafi się zablokować i wtedy też źle chodzi i nie wkręca się na więcej niż 1500 obr. a dalej to już przepływka np. czujnik temperatury( ale jak on jest padniety to check powinien się palić)

pozdro

Mały

Chyba jednak skończy się na sondzie lambda , takie są przynajmniej pierwsze wskazania. Zauważyłem jeszcze ze strasznie kopci na czarno...ble
Jutro wizyta w ASO u zaprzyjaźnionego mechanika i test na komputerku.

Witam Ponownie,
Chyba szlag mnie trafi ... po dzisiejszej wizycie w ASO (oczywiście od zaplecza) jestem troche załamany.