MotoNews.pl
  

Problem z Całym licznikiem w BMW 316 E-36

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprawa wygląda tak że kontrolki od akumlatora ABS i tym podobnych rzeczy działają licznik kilometrów raz działa raz nie mianowicie cyferki są tak jakby za mgłą a niekiedy normalnie wszystko jest oki. i kiedy występuja tego typu anomalia nie działa mi pprędkosciomierz i obrotomierz wskaznik paliwa i temperatry.

Co to może być ??? POMOCY !!!

i jeszcze jedno pytanie Jak wymontować całe zegary czy ma ktoś jakis opis najlepiej ze zdjeciami???
  
 
Uuuu... co prawda ospowiedzialem Ci na priv ale Ty masz zzupelnie inny problem... ale najpierw zrob test zegarow... jesli przygasa Ci predkosciomierz to uwazam ze alternator Ci nie laduje... alre nie wiem czy to moze miec cos wspolnego ze WSZYSTKIMI zegarami... moze bedziesz musial wymienic cale? ala znajomy mechanik powiedzial ze jak wszystkie mi wariuja to padla bateryjka podtrzyujaca... najlepiej bedziej jak pojedziesz do elektryka...
Pozdrawiam
  
 
no włanie narazie mam brak czasu na mechanika ale bede musiał. Ale dzięki jak znajde powód [przec moze sie to dziać to dam wskazówki na forum




MAM jeszcze jedną prośbe mianowicie jak wymontować całe zegary nie robiąc przy tym dużych szkód widze ze jest przykręcony dwoma wkrętami ale po odkreceniu ani rusz
co trzeba dalej poczynic zeby wyszedł po dobroci

[ wiadomość edytowana przez: dizeel dnia 2005-06-12 21:40:00 ]
  
 
A jakie to BMW bo w e-34 odkecasz dwie śrubki i ciagniesz do siebie zadnej filozofi... ta zaczyna sie dopiero jesli chcesz wyciagnac zegary z zza kierownicy a jeszcze gozej wlozyc
Pozdrawiam
  
 
E-36 jest podobnie jak opisujesz tylko że cholernie mocno siedzi to wszystko i boje sie ze są jeszcze jakieś zaczepy czy cos podobnego
  
 
W mojej nie ma zadnych zaczepow... podwazylem tylko srubokretem zeby odkleic zegary od tapicerki bo sie zalezaly
Pozdrawiam
  
 
Z tym sie juz uporalem tylko znowu problemik lub bardziej niewiedza. bo bateria i cała elektonika jest pod czarnym plastykiem który niechce zejść śróbki odkręciłem i zamiast czarnego to schodi cała płytka a czarny plastyk nie chce??


Jak rozebrać licznik zeby go nie zapsuć a mianowicie chcialem sie dostać w obręb bateri.
  
 
A ja mam inna radę. Miałem coś takiego u siebie w aucie i z tego jak dobrze pamiętam to w tylnim moście jest tak wtyczka na 2 przewody, radził bym sprawdzić to
A bateryjka w besce jest do podtrzymania pamięci inspekcji i takich tam a nie ma wpływu na prędkość i ekonomizer.
U mnie zadziałało