Czyżby żle zarejestrowany essi???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Otóż mam unijny dowód wydany w styczniu, nie uczestniczyłem w procedurze rejestracji. Ostatnio przeglądałem umowę OC i zauważyłem żę nie ma tam 5%zniżki za silnik wysokorężny(w OC poprzedniego właścicela była) zajrzałem więc do dowodu, a tam w danych silnika znalazłem:
1753 cm3-ok
44kW-ok
BB-??? czy w rubryce P.3 to rodzaj paliwa? bo na chłopski rozum wykumałem sobie, że to Benzyna Bezołowiowa i dlatego nie mam tej zniżki. Nic strasznego bo auto nie jest na Mnie i itak mam65%....ale
jestem tego Ciekaw.

profilaktycznie dodam: 1.8 diesel
  
 
Mojemu koledze wpisali w komunikacji Renault 10 zamiast 9 heheheh jezdził tak lata do skończenia się wozu.
  
 
Ja mam w tej rubryczce ON, i w rubryczce D zaznaczone Ford Escort 1.8D więc bankowo ktos popelnil blad! Sprawdz czy ci policja nie moze sie przyczepic czasem do tego! W koncu to sa bledne dane w dowodzie! a czepiaja sie jak masz inna pojemnosc naprzykład niz zarejestrowana! No i przeglądy czy przejdzie??
  
 
jednen przeszedł
....a w D mam tylko ESCORT 1.8
  
 
Ja wprawdzie mam dowód jeszcze nieunijny czyli taki brązowy ale zniżkę mam 5% za diesla w pzu.
  
 
Ja zniżke też mam! W dowodzie nie pisze że diesel więc nie dali zniżki! a ja bym poszedł to rozwikłać! żeby kiedyś nie było że powiedzmy przerzuciłeś silnik :]
  
 
vin (z numerem silnika) i numer silnika są wpisane poprawnie, może się tym zajmę, tylko jak każą mi za dowód płacić albo jeszcze raz skierują na przegląd? Wie ktoś jaka jest procedura? chciałbym uniknąć niepotrzebnych kosztów, a ubezpieczenie pewnie i tak dopiero w styczniu przy przedłużaniu umowy mógłbym zmienić.
  
 
mi wpisali moc 58kW a ma byc 85 ale odrecilem wszystko i taraz mam ok
.,.bo to polska ,nie elegancja .,.,
pzdr
  
 
a z jakiej racji masz placic za czyjes bledy?? kloc sie do upadlego ze oni musz to zrobic na ich koszt i koniec
  
 
ja mam w D wpisane Ford Escort 1,8D
a w P3 mam wpisane: ON
  
 
U mnie ciekawostka, ale po zastanowieniu już nie. Mam bowiem wpisane 1.8 D. Ale pełne oznaczenie tego silnika to 1.8 D TCI, a nie 1.8 TD. Ale w niemieckich papierach jest 1.8 TD, na papierach z urzędu celnego z kolei informacja, że napędzany olejem napędowym. Zamotane to wszystko jakieś Ale ogólnie - nikt się tego nie czepia, bo i konia z rzędem temu, kto to rozgryzie...
  
 
Cytat:
2005-06-16 13:42:43, masterostry pisze:
vin (z numerem silnika) i numer silnika są wpisane poprawnie, może się tym zajmę, tylko jak każą mi za dowód płacić albo jeszcze raz skierują na przegląd? Wie ktoś jaka jest procedura? chciałbym uniknąć niepotrzebnych kosztów, a ubezpieczenie pewnie i tak dopiero w styczniu przy przedłużaniu umowy mógłbym zmienić.



U mnie jak rejstrowałem esiego to takze nawalil byków w dowodzie i to kilka naraz
Bledy w dowodzie miękkim
- wpisali mase własna jako całkowita
- jako typ wpisali Escotr Bolero 2.0 ( Nie Escort tylko Escotr - tak tak )
Potem błąd w dowodzie twardym , bo te z miękkiego zgłaszalem i w pore poprawili
- wpisali moc silnika 60kW a nie 60 KM ( 44 kW) - bo to przeciez to samo wg panienki z okienka


Niech u Ciebie - aby miec argument na wine urzedu sprawdza w umowkie K/S co jest wpisane oraz sprawdza wpisy w poprzednim dowodzie rejstracyjnym - jezeli w tych dokumentach jest dobrze to wymiana bedzie na koszt urzedu - twoja strata jest stanie w kolejce i czas stracony na wizyty w WK
  
 
poniewaz wiem jak to wyglada od podszewki to postaram sie wam to przyblizyc
faktycznie za wiekszosc bledow nalezy obarczyc pracownikow WK - ida na latwizne i wycigaja sobie z istniejacej bazy samochody ktore sie w niej znajduja przy pierwszej rejestracji i niejednokrotnie powielaja bledy tego co wpisal je po raz pierwszy
z drugiej strony sam system jest tak p....lony ze tylko usiasc i plakac. nie daj boze zeby ups przy drukarce padl i ktos wylaczyl prad przy pierwszym drukowaniu kwitow - juz jest amen - cala robota od nowa
to nie sa jedyne hity tej aplikacji najfajniej jest zarejestrowac przyczepe ale to juz inna historia
tak czy siak panienki z okienek przez nowy skomplikowany system maja wiecej roboty
naczelnicy ich gonia a warszawa jeszcze inaczej drukuje DR - cyrk na kolkach
  
 
Cytat:
2005-06-16 21:34:21, PUNIU pisze:
poniewaz wiem jak to wyglada od podszewki to postaram sie wam to przyblizyc faktycznie za wiekszosc bledow nalezy obarczyc pracownikow WK - ida na latwizne i wycigaja sobie z istniejacej bazy samochody ktore sie w niej znajduja przy pierwszej rejestracji i niejednokrotnie powielaja bledy tego co wpisal je po raz pierwszy z drugiej strony sam system jest tak p....lony ze tylko usiasc i plakac. nie daj boze zeby ups przy drukarce padl i ktos wylaczyl prad przy pierwszym drukowaniu kwitow - juz jest amen - cala robota od nowa to nie sa jedyne hity tej aplikacji najfajniej jest zarejestrowac przyczepe ale to juz inna historia tak czy siak panienki z okienek przez nowy skomplikowany system maja wiecej roboty naczelnicy ich gonia a warszawa jeszcze inaczej drukuje DR - cyrk na kolkach



Puniu nic dodac nic ujac to w porownaniu z tym systemem inne w WEiR-ze sa rewelacyjnie przemyslane
  
 
Ja mam w DR Ford Escort GAL. Co to znaczy GAL?
  
 
ja u siebie podczas wpisywania do dowodu - auto z niemiec - wykłóciłem się żeby wpisali w miejscu D escort 1,8 TD KOMBI oczywiście w miejscu P.3 wpisali ON
  
 
Cytat:
2005-06-16 22:44:22, kubusiek77 pisze:
Ja mam w DR Ford Escort GAL. Co to znaczy GAL?



No właśnie, ja też mam "GAL" wpsane, o co biega ??
  
 
Cytat:
2005-06-17 01:04:35, marcin_op pisze:
No właśnie, ja też mam "GAL" wpsane, o co biega ??



w niemieckim katalogu tak to widnieje i tak panienki przepisuja z briefa a co to znaczy to gdzies w broszurkach na stronce to jest
  
 
Witam

Co powinno byc wpisane w rubryce P2., tzn. moc w KM czy w kW.
pozdro