Bezyna w rurce or regulatora cisnienia w 1,5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Regulator cisnienia paliwa w 1,5 podłączony jest gumową rurką (szara) do kolektora ssącego. Zwiększone podcinienie (obciążenie silnika) ma niby w teori zwiększyć przez to ciśnienia na wtryskach. Według mnie w owej rurce nie ma prawa być paliwa. I tu sie zdiwiłem. Wymieniłem rurke na przeźroczystą i pojawiło się tam paliwo. Czy to normalny objaw. Szczerze to rurka na wcisk i paliwo sie nie leje to znaczy ze od tak sobie zalega
  
 
Miałem ten sam problem. Masz uszkodzoną membranę w regulatorze. Musisz go wymienić, koszt około 80 do 100 zł- regulator. Nie wiem ile robocizna bo zrobiłem to sam.
Pozdrowionka
  
 
Mam pytanie - czy ten regulator jest taki sam jak w Lanosie DOHC?
Bo w sklepie w Krakowie - 124 zł, a na stronie akwimatu do Lanosa DOHC - 91,82 zł.
  
 
Najlepsze jest to ze gdyby membramka była pęknięta to paliwo sączyłoby się non stop. U mnie to kurestwo pojawia się czasami/często po czym znika. Normalnie rurkę zdejmę , przełącze się benzynę i suchutko. Złąże wszystko za jakis czas kukam i paliwko hula po rurce. Moze przeciek jest na tyle mały ze go nie wyczuwam...


Na marginesie niezły myk jak sie jeżdzi na LPG a paliwo zapindala i tak rureczką do silnika. Czysta ekonomia normalnie




[ wiadomość edytowana przez: Pawol dnia 2005-06-21 10:34:22 ]