Szarpanie.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam taki problem ze swoim Escorcikiem(1,6 CVH MkV)gdy próbuje jechać ze stałą prędkością do 2000 obrotków autem nie da sie jechać cały czas szarpie a powyzej jest juz wszystko ok.Prosze o jakąś podpowiedż z czego to może być.
  
 
ja mam to samo w swoim i wiem że to przez nie szczelny kolektor dolotowy , a dokładniej przez złe założenie gazu ponieważ został założony gaz ale bez zabezpieczenia od strzału gazu i przy każdym takim strzale przy mikserze są wydmuchiwane uszczelnienia silikonowe . Aby sprawdzić czy to to, poprostu obkleiłem taśmą izolacyjną ( troche prowizorka ) połączenia miksera z kolektorem i odpaliłem silnik .
  
 
Nie wiem czy ci to pomoże ale ja kiedyś mniałem taki problem i przyczyną było to że zsunął mi się gumowy przewód który regulował niskie obroty. To taka gumowa rurka która prowadzie od czarnego czujnika przymocowanego na prawym nadkolu do czegoś co wyglądem zbliżone jest do małego filterka paliwa. To uzdrojstwo jest na samej górze silnika zaraz obok rury doprowadzającej powietrze do silnik.Tak przynajmniej to jest w MKV 1,6 EFI z 91. Ale przyczyn może być więcej może coś przytkanego w dolocie a może problem z zapłonem. Nie napisałeś czy silnik na wolnych obrotach też zachowuje sie dziwnie.I czy pracuje tak jakby nie palił na wszystkie cylindry.Nopisz coś jeszcze to pomyślimy.
  
 
Silniczek na wolnych obrotach jest ok.ma ok1000obrotów i nic sie nie dzieje,nie mam załozonej instalacji gazowej.Dzięki za podpowiedzi, jutro sprawdze ta gumową rureczkę i dolot dam znać czy coś się poprawiło.