Linka - linki ręcznego Mk5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jade dzisiaj do sklepu i pytam pana o prawą linkę ręcznego do escorta na to pan, że escort ma jedną linkę na dwa koła.
Ja jestem pewien że mam dwie: lewą i prawą!
Więc pan chciał założyć się o wartość mojego escorta że wszystkie MK5 miały tylko jedną i tylko taka występuje.
Nie założyłem się ponieważ w razie czego szkoda escorcika.
Oglądałem dokładnie, rozebrałem i nie widać żadnych przeróbek a linki są dwie oczywiście nie liczę tej krótkiej od lewarka.
Co wy na to ?
A jak jest u was?...... W razie czego facet jest w stanie założyć się jeszcze raz.
  
 
Właśnie spojrzałem do książki i rzeczywiście są dwie!!!! po weekendzie jadę do gościa!!!!
  
 
Nam niedawno w warsztacie wymieniali linke recznego. Nie wymienialiśmy sami więc nie wiemy, jak to dokładnie z linką jest. A dlatego nie sami, że podobno do mk5 wkładali 5 różnych rodzajów linki, niby to "jaka była pod ręką". Nawet w ASO po numerze VIN nie potrafili nam poweiedzieć która. Obdzwoniliśmy sporo skelpów i warsztatów- wszyscyu mówili to samo - prosze wyjąć linkę i nam pokazać.
Trzeba było więc wyciągnąć i organoleptycznie sprawdzić.
Na pewno istotne jest to, czy Twój essik jest wyprodukowany przed czy po maju 91
p.s. linka Ci się zerwała?
 
 
Ja w mk4 mam jedna
  
 
Linki są dwie. Jedna krótka i druga długa. Linka krótka jest podpięta do rączki od ręcznego. Linka długa natomiastjest pociągnięta do obydwóch tylnych kół. Mniej więcej na wysokości tłumika środkowego te linki się łączą ze sobą.
Jak pociągacie za dźwignię hamulca to linka krótka ciągnie za linkę długą a ona uruchamia szczęki hamulcowe
  
 
Niestety przerwał się pancerz i tak się zasyfiło że nie da się jej ruszyć.
Shaq27 u mnie jest krótka od dźwigni do wspornika i dwie długie od wspornika do szczęk
Pozdrawiam
  
 
Hmm widocznie w Mk5 jest to inaczej niż w Mk6. U mnie bankowo jest jedna, wiem bo rozbierałem

I dlatego do regulacji ręcznego mam tylko jedną śrubę. A co się za pierwszym razem naszukałem tej od drugiego koła

[ wiadomość edytowana przez: Shaq27 dnia 2004-09-17 22:06:26 ]
  
 
Stachu79 trzeba było się z osłem zakładać
linki są dwie , maja katalogi i komputery i jeszcze człowieka w błąd
wprowadzają

sam się przymierzam do wymiany bo sa zapieczone mam escorcika od miesiąca i poprzednik chyba jej wcale nie używał
  
 
Kurcze - no jak dla mnie to są 2 linki (+ jedna krótka od zaczepu tych dwóch do rączki).
Reguluje się w jednym miejscu bo skraca się ogólną długość do rączki (zaczep się obraca).
a Tutaj fotka, przy okazji który to sklep, chętnie się przejadę skoro za DARMO rozdają Essinki (no tak, ale wiedza kosztuje.... )



Pozdr
  
 
Cytat:
2004-09-17 19:00:59, Shaq27 pisze:
Linki są dwie. Jedna krótka i druga długa. Linka krótka jest podpięta do rączki od ręcznego. Linka długa natomiastjest pociągnięta do obydwóch tylnych kół. Mniej więcej na wysokości tłumika środkowego te linki się łączą ze sobą. Jak pociągacie za dźwignię hamulca to linka krótka ciągnie za linkę długą a ona uruchamia szczęki hamulcowe



Mam pytanko, sorki za wyciągnięcie starego watku, ale musze kupic to ustrojstwo i:
- w komplecie jest wszystko, tzn. linka długa i krótka, czy jedna krótka i jeszcze dwie jak chłopcy poniżej pisali, no i czy każdą trzeba nabyć z osobna, czy komplet to wszystko obejmuje??
- ile by takie ustrojstwo (linka/linki) kosztowało, mniej - więcej oczywiście...
- no i czy warto dylać do speca, czy wystarczy "zrób to sam"??
Acha, mam MK VII 1,3.

[ wiadomość edytowana przez: Lowell dnia 2005-06-14 21:54:11 ]
  
 
To i ja się dołączę do pytania - wiem, że oryginał kosztuje koło 250PLN...a czy są zamienniki? Może ktoś już przerabiał temat?
Trochę niepojęte jest płacić tylke kasy za kawałek linki stalowej

[ wiadomość edytowana przez: edis4 dnia 2005-06-15 10:38:57 ]
  
 
Mam w garage zbedna linke Moze ktos chce kupic??
  
 
Cytat:
2005-06-15 10:45:19, Seba pisze:
Mam w garage zbedna linke Moze ktos chce kupic??



Jak pasuje do MK5 to biorę
  
 
i co?? nikt nie wie??
  
 
linkę ogólnie wymienia się łatwo...tylko trzeba zdjąć bebny żeby odpiąć od szczęk oraz odkręcić kawałek osłony termicznej wydechu, dlatego dobrze mieć kanał bo inaczej ciężki dostęp do łączenia z krótką linką.......w RS jest łatwiej bo nawet koła nietrzeba zdejmować.....linkę od szczęk odczepia się z zewnątrz bez żadengo rozbierania