Kontrolka paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pytanie jeden ile pojemnosci ma bak 2107 ??? bo mam rozne zrodla
po drugie ostatnio robilem nadkole przy baku i jak mi blacharz zlozyl to do kupy to wydaje mi sie ze cos ten wskaznik za szybko idzie na rezerwe (ile jest rezerwy) jezdze i jezdze na rezerwie i nic chcialem wykonczyc paliwo zeby sie zorientowac ile pali a tu cholera nic a przed blacharzem jakos sensownie to sie zachowywalo ???
  
 
skoro wskaznik opada, to moze plywak dziurawy???
bak ma wg ossowskiego 39 L, a rezera - 4 do 6,5
  
 
kurde jak ma 40 litrow to mi wychodzi ze pale 20 l /100 !!!! ale to chyba co nie tak z tym plywakiem
  
 
Adam miał na myśli pływak w zbiorniku - który tylko wskazuje, a pływak w gaźniku - jeśli jest nie halo, to może Ci palić 20 litrów - poza tym, wskazanie ile jest nie ma nic do tego ile Ci pali
  
 
ale ja zrozumialem, ze chopdzi o bak, a nie o zuzycie paliwa -
Cytat:
jezdze i jezdze na rezerwie i nic chcialem wykonczyc paliwo zeby sie zorientowac ile pali a tu cholera nic


i chodzi o bledne wskazania poziomu paliwa, a nie o to, ze auto za duzo spala.
  
 
a ja mam inny problem,
po przekręceniu kluczyka wskazówka wskaźnika poziomu paliwa wylatuje gdzieś w kosmos , jeszcze przy tym nie grzebałem (bo raczej nie jest mi to niezbędne przy "zagazowanej" ładziance), ale fajnie by było gdyby działał, więc może miał ktoś taki myk i wie jak to naprawić???
  
 
no wlasnie chodzilo o bak przed blacharzem wskaznik opadal rownomiernie a po zlozeniu do kupy jak zatankuje np pol baku przejade 40 klilosow i juz pokazuje cwierc przy setce to rezerwa sie juz pali ale potem moge jeszcze w cholere jezdzic i nic wiec chyba cos nie tak ze wskaznikem czy tym plywakiem w baku ??? zreszta podjade do mechanika na regulacje sielnika to niech zobaczy