MotoNews.pl
  

Zawieszenie do essiego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, kupiłem na allegro używane spręzyny do essiego, miały mieć obniżenie coś koło 40 mm więc założyłem je na seryjne sprężyny, po zamontowaniu okazało się że mają niezłą glebę coś koło 50 - 60 mm, potrzebuje porady jak niedrogim kosztem sprawiś sobie komplet amortyzatorów skróconych, pozdrawiam.
  
 
to dlatego że wstawiłes sprezyny -40mm na seryjne amorki, gdyby były spotrtowe to gleba wyniosła by -40mm
  
 
Więc jka twoja rada, jakie amorki założyć?
  
 
sa zaklady ktore skracaja amorki !!
  
 
Cytat:
2006-09-14 07:52:16, adamj3000 pisze:
sa zaklady ktore skracaja amorki !!


ta !!!!to od razu niech sobie trumnę kupi z zaoszczędzonej kasy
szukaj amorów sportowych jedyna rada
  
 
szukaj sportowych
ale na seryjnych tez daje radę , ja tak mam i nie narzekam

  
 
No tak tylko chyba już cały internet zwiedziłem w poszukiwaniu amorków i nic nie moge znaleźć oczywiście w rozsądnej cenie , może wy mi pomożecie, pozdro.
  
 
Cytat:
2006-09-14 11:24:37, mss pisze:
szukaj sportowych ale na seryjnych tez daje radę , ja tak mam i nie narzekam


Zależy w jakim stanie są seryjne. Jak są już słabe, to auto siada na sportowych sprężynach naprawde nisko, a jazda wtedy to porażka. Amorki nie mają siły przytrzymywać twardych sportowych sprężyn.

Najlepiej kup cały sportowy kit, 1600-1800 zł . I napewno będziesz zadowolony .


[ wiadomość edytowana przez: -OMEN- dnia 2006-09-16 15:51:29 ]
  
 
jo tylko nie wiem czy wiesz ale nie chce wpakować tyle kasy chce kupić jakieś amorki z twardymi odbojnikami za ok 200 za sztuke a nie za dwa razy tyle? Macie coś na oku?
  
 
Cytat:
2006-09-17 12:27:59, Szpuli pisze:
jo tylko nie wiem czy wiesz ale nie chce wpakować tyle kasy chce kupić jakieś amorki z twardymi odbojnikami za ok 200 za sztuke a nie za dwa razy tyle? Macie coś na oku?


Odbojniki nie mają tu nic do rzeczy, są takie same w sportowych i seryjnych amorkach.
Nie napisałeś nawet jaki masz model escorta, a od tego trzeba zacząć.
Jeśli chcesz wydać 800zł na amorki to trzeba było polować na cały używany kit np. na Allegro. Łatwiej byłoby znaleść cały kit niż używane, same amorki, a byłby też on napewno lepiej zestrojony.
Bo teraz musisz dobierać sportowe amorki do sprężyn niewiadomego obniżenia i twardości.
Jeśli interesuje Cię nowy sprzęt, popytaj tutaj:
ZENDER


[ wiadomość edytowana przez: -OMEN- dnia 2006-09-17 15:09:13 ]
  
 
Nic nie kombinuj z przerabianiem amortyzatorów. Kup tylko i wylącznie sportowe amorki dopasowane do sprezyn, btw najlepiej kupować w komplecie razem ze sprezyną wtedy zachowasz twardosc i trwalość zawieszenia