| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fabick Bolero 2 Katowice | 2005-06-18 20:42:53 Witam wszystkich,
Mam mały problem z moim samochodem (1.6 ZETEC z '99 z LPG). Zauważyłem, że od pewnego czasu samochód stał się znacznie słabszy poza tym obroty na biegu jałowym wahają się 800-1200. Spaliny zawierają 7 razy więcej węglowodorów niż powinny. Dzisiaj zdarzyło się nawet, że po wciśnięciu sprzęgła obroty wzrosły do 3000 i przez kilka sekund tak pozostawały. Czytałem na forum, że jeśli chodzi o obroty to prawdopodobnie cos z silnikiem krokowym. Czy uszkodzony (brudny) silnik krokowy może mieć także wpływ na moc silnika? No i co z tymi spalinami? Byłem w warsztacie AUTO-GAZ na regulacji, wymieniłem świece i sprawdzilem kable WN. Nic nie pomaga. Czy to wszystko może być wina s. krokowego??? |
fabick Bolero 2 Katowice | 2005-06-19 11:07:22 Problem w tym, że w 2 warsztatach nie stwierdzono nieprawidlowosci w pracy i parametrach instalacji. Problem jest również na benzynie więc raczej nie jest to wina LPG. |
Henryk Kraków | 2005-06-19 12:57:35 Pływajace wolne obroty w zetecu są czasami spowodowane zabrudzonym przepływomierzem.To wersja optymistyczna. [ wiadomość edytowana przez: Henryk dnia 2005-06-19 12:58:23 ] |
fabick Bolero 2 Katowice | 2005-06-19 22:57:49 Uaaa! Odkręciłem silnik krokowy, nic. Czujnik temperatury zasysanego powietrza, nic. Zajrzałem w przepływomierz a tam wielki kawał jakiegos *&^% (pewnie od poprzedniego filtra powietrza). Wyciągnąłem, skręciłem spowrotem, restart komputera i ... nic. Jutro jadę do ASO na diagnostyke. Zobaczymy. |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-06-20 06:31:24 Lambda. Bo niemożliwe żeby spaliny aż tak przekraczały normę. |