Ciężko się kręci kierownicą- dlaczego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Autko to MK4 xr3i zawieszenie żadnych luzów na wachaczach , silentblockach, końcówkach drążków ,drążkach, łożyska w górnej częsci amortyzatorów sprawne ,maglownica bez wspomaganie stan bdb jedynie co stwierdziłem amortyzatory stan agonalny.Ciężko się kręci kierownicą czy to może być zbieżnosć ????? Autko delikatnie sciąga w prawo ale podejrzewam opony.
  
 
wszystkie mk4 takk ciezko kreca jak sie przesiadlem na mk5 wiedzialem ze wspomagania nie mam.. ale kola mialem te same co w mk4 a kreci sie jak ze wspomaganiem widac taki urok mk4
  
 
No i tu sie Liked nie moge z Toba zgodzic, bo w mk4 u mnie bardzo leciutko kiera chodzila. Waga auta jest niska i pewnie dlatego. Sprobowalbys skrecic w Skodzie Feliscji - pierwszy zakret jaki zrobilem to taaaaaki luk byl.
  
 
hihihi.. toradku.. zapominasz ze ja mialem twoja przekladnie przez pol dnia bo ledwo zalozylem a gosc auto mi kupil w kazdym razie.. te mk4 w ktorych siedzialem, ciezej kiera chodzila niz w mk5
  
 
W Mk3 lekko chodziła. Jedną ręką 350 mm kierownik na 205/15 oponkach
  
 
Porównując mojego mk5 kombi koła 16 opony 205 to mi sie lżej kręci niż w mk4 jezdziłem też mk4 1.3 silnik tam kręciło się dużo lżej
  
 
jest pewna mozliwosc, aby lzej sie krecilo.. po przeciwnej stronie przekladni, gdzie wchodzi wieloklin zebatki, jest sroba regulujaca docisk listwy do zebatki. wystarczy ja poluzowac troszke- nie za duzo, bo pojawi sie luz na lewym kole w przekladni!!