| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2005-06-14 16:03:37
rozumiem ze to niby drgawki agonalne pompy i nagly przedsmiertny przyplyw wydajnosci bosz..co za debile w tym ASO
zreszta ja tez mam przykre doswiadczenia z tym regulatorem..kiedys samochod nie zapalal i smierdzialo benzyna..pojechalem do ASO i wymienili mi regulator w sumie ponad 200zl ale po wyjeciu okazalo sie ze tylko uszczelka poszla..najbardziej pluje sobie w brode ze nie wizalem od nich tego wyjetego ode mnie z samochodu regulatora..coz za glupote sie placi [ wiadomość edytowana przez: qbaj dnia 2005-06-14 16:06:22 ] |
Adamo8 Klubowy Weteran ![]() Citroen C4 Picasso Zielona Góra | 2005-06-14 16:44:40
Pompa ma chodzić cały czas nawet na gazie. Kiedy kaseta nie dostaje sygnału z czujnika ciśnienia paliwa (lub dostaje sygnał braku ciśnienia) przechodzi w tryb awaryjny. Oprócz tego szyna paliwowa (i wtryskiwacze) nie jest chłodzona paliwem czego te silniki bardzo nie lubią. Trzeba pamiętać że silnik jest sterowany przez kasetę EDC, a nie przez kasetę gazu (nie mówię o wtrysku gazu bo to inna bajka). Odcięcie pompy jest dobre na dojazd do domu i naprawę usterki. |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-06-14 17:22:53 W espero nie ma czujnika ciśnienia paliwa. Prawdę mówiąc jeszcze się nie spotkałem w czymś takim w żadnym samochodzie. |
Adamo8 Klubowy Weteran ![]() Citroen C4 Picasso Zielona Góra | 2005-06-14 19:47:52 Faktycznie nie ma co mnie dziwi. Jest za to czujnik ciśnienia absolutnego i cos co nazywa się: test pompy. Nie mam pojęcia co to znaczy (test pompy).
Jeśli idzie o czujniki ciśnienia to mam duże doświadczenie w dieslach z common rail, tam nikt nie wyobraża sobie układu bez czujnika ciśnienia (ciśnienia rzędu 1400 atmosfer) i myślałem że wszystkie układy z układem wtrysku mają czujniki. Mimo to podtrzymuję swoje zdanie dotyczące chłodzenia "pseudoszyny" paliwa i wtryskiwaczy. Przejrzałem wiele schematów instalacji gazowej (generacja 2 i 3) i nigdzie nie znalazłem możliwości wyłączenia pompy paliwa. Ponieważ nie projektują tego laicy, musi być powód dla którego nie przewidzieli możliwości wyłączenia pompy paliwa. Samo wyłączenie pompy przy przechodzeniu na gaz nie stanowi przecież żadnego problemu technicznego. |
jenes niedawno Espero CD 2 ... ~Rzeszów | 2005-06-15 11:51:11
Zgadza się ale odbiera prace producentom pomp |
AdamZuk NissanAlmera Białystok | 2005-06-15 13:08:39 Brak w sprzedaży regulatora 96184231 jaki mam zamontowany natomiast wszędzie jest dostępny do silnika 1,5. taka przewaga bardziej typowej wersji.
Natomiast zakupiłem przewód paliwowy na 12 bar - niech no tylko pęknie. |
Pawol Nubira 1.6 SX kombi ... Wrocław | 2005-06-20 14:02:11 Czy jest sens zabierać sie za rozbiórkę regulatotra tzn czy jest w nim cos co mozna wymienić. Któryś z kolegów wspominał o uszczelce Cos mi popuszcz bo w rurce podciśnienia widze paliwo czasami - założyłem przeźroczystą. Czasem na zimno nie chce odpalić na benzynie a na LPG jest okay [ wiadomość edytowana przez: Pawol dnia 2005-06-20 14:06:38 ] |
Pawol Nubira 1.6 SX kombi ... Wrocław | 2005-06-20 14:06:50 ... [ wiadomość edytowana przez: Pawol dnia 2005-06-20 14:09:16 ] |
Pawol Nubira 1.6 SX kombi ... Wrocław | 2005-06-20 14:08:04 ... [ wiadomość edytowana przez: Pawol dnia 2005-06-20 14:09:24 ] |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2005-06-20 14:32:02
ja wspominalem o uszczelce..jesli da sie kupic uszczelke to napewno jest to groszowa sprawa i mozna ja wymienic..natomiast sam regulator (tutaj nie daje glowy) chyba jest nierozbieralny |
Pawol Nubira 1.6 SX kombi ... Wrocław | 2005-06-20 15:30:52 Rozumiem ze uszczelka iedzy magistralą benzyny a regulatorem . Czy tak? |