MotoNews.pl
  

Gumy tył

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam i mam takie pytanko - tak jak wiadomo co w przednim zawieszeniu si najczesciej konczy typu tuleje, łączniki itp - to na co trzeba zwrocic uwage i co najczesciej sie wymienia z tylu i w okolicach tylnego mostu i kol? Jakie punkty sa newralgiczne - tuleje, gumy???
Za mostem na koncu sa takie dwie duze gumy - jak czesto sie je wymienia. Z gory wielkie dzieki za odpowiedzi, a pytam bo tak jak kupilem to przod robilem a tylu nie i zaczyna mi sie cos tam odzywac i czasem tyl zadrży przy skrecie badz ruszaniu.
pozdrawiam
  
 
Witam umnie w omie A od nowości to nie wiem czy tam ktoś zagłądał a wczoraj miałem przegląd techniczny i wyszło mi tylko jedna gumka na stabilzatorze tym z tyłu to jest nic jak masz stuki przy ruszaniu to musi być któraś guma na wachaczu najlepiejk podnieść auto do góry i za koło pociągnąć ile się ma siły i popatrzeć czy jest jakiś luz najlepiej to we dwóch.
  
 
syciu, ja wymienialem z tylu poduszki belki (stuki podczas gwaltownego ruszania - opisane w poradach) i mam wyczuwalny luz na jednym z lacznikow stabilizatora. nie powoduje on jednak slyszalnych stukow podczsa jazdy (narazie )...
  
 
wielkie dzieki za porady, tylko mi nie tyle stuka tylko drży.
  
 
Ja tez wymienilem ''prosiaki'' przy tylnej belce i znowu zrobilo sie cichutko
  
 
hej a co to sa "prosiaki"???
  
 
prosiaki to potoczna nazwa tych poduszek tylnej belki.
Jak bys wymienial nie probuj robic tego sam, ani nie jedz do duzego warsztatu - przyklad:
W Shell Service pan chcial ode mnie za wymiane + moje czesci....
i teraz uwaga 600 pln uaaaaa (troche poplynal z cena) w mniejszym warsztacie wymienilem je za 100 pln + poduszki
pozdro
  
 
eee... ja wymienialem sam. tzn. z kolega, bo jedna osoba rzeczywiscie ma male szanse...
  
 
hej a czemu nie sam? w czym jest problem? pozdr
  
 
Sam mozesz sie ciezko narobic i nic nie wskurasz - no chyba ze dysponujesz odpowiednim sprzetem montaz i demontaz jest prosty ale problem jest z wybiciem starych i wcisnieciem nowych.
  
 
stare w moim przypadku byly tak rozwalone, ze wlasciwie same wypadly. a wcisnac nowe to rzeczywiscie trzeba sie natyrac...
poza tym jest tak jak mowi dreammaker. montaz i demontaz to bajka...
  
 
hej ja akurat mam je nowe bo wymienialem przy pomocy kumpla, stare potraktwalisy palnikiem troche i gumy wypadly a nowe wpychalem na zasadzie lewarka - wstawilem miedzy wahacz a karoserie kolek i pod gume wlozylem lewarek i wkrecalem tak dlugo az weszla na swoje miejsce i jest ok (chyba :])
pozdr