E30 - słabe światłą mijania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WItam. Od niedawna jestem właścicielem E30 318 touring z 1992 roku. Zauważyłem, że mam dość słabe światła mijania - w nocy oczy sięmęcząod wypatrywania drogi . Poradźcie mi sznowni koledzy i koleżanki co z tym fantem zrobić. Byłem dziś na myjni i właściciel chciał mi sprzedaćjakieś chińskie niebieskie żarówki. Co sądzicie o takich wynalazkach? Zaznaczę, że nie chodzi mi w żadnym razie o "tuningowanie oświetlenia" tylko o znaczną poprawę widoczności.
don_martinez
  
 
juz byl temat o tych zarowkach, wystarczy uzyc wyszukiwarki https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=74850&c=0&hq=zenon&f=29&m=flat
  
 
Sprawdź czy nie masz zasyfionego środka lampy!!!
  
 
Wymień soczewki a dokładnie tą część odblaskową, na pewno jest już zmatowiala lub nawet pordzewiała - przerabiałem to w E32 i po wymienianie przeżyłem pozytywny szok
  
 
Cytat:
2005-05-09 23:20:24, Aldik pisze:
Wymień soczewki a dokładnie tą część odblaskową, na pewno jest już zmatowiala lub nawet pordzewiała - przerabiałem to w E32 i po wymienianie przeżyłem pozytywny szok



a jaki jest koszt tych wkładów odblaskowych? bo mnie tesh troche słabią te światła co mam, dodam ze nie mam seczewek tylko zwykłe...
  
 
Cytat:
2005-05-09 23:24:22, marcingo pisze:
a jaki jest koszt tych wkładów odblaskowych? bo mnie tesh troche słabią te światła co mam, dodam ze nie mam seczewek tylko zwykłe...



Ja dałem coś ok 200zł za dwie ssztuki Mam je w garażu, ale niechętnie chce sprzedać, bo pewnie jeszcze się kiedyż przydadzą
  
 
Pisałem o tym juz wczesniej ale co mi tam, napisze jeszcze raz. Nie kupuj zadnych zarówek a'la ksenon, a tym bardziej takich o mocy 100W. Mialem podobny problem, slabe światła i załozylem sobie zarówki Philipsa o takich samych wartościach jak oryginalne i rożnica jest ogromna na plus oczywiście. Pozdrawiam.
  
 
Ja przerabałem żarówki H1 od philips bluevision po osram coolblue. Pomiędzy kupiłem coś na allegro o nazwie ZENON H1 100W. Te z allegro po niecałym 1 tygodniu do wymiany bo świeciły jak postojowe. Te pozostałe efekt super. Świeciły dużo lepiej, ale ich żywotność zniechęcająco któtka. Ok 2 miesięcy i sie jakas przepalała, oczywiście dodam że jeżdżę cały rok na światłach. Światło dobre, ale za 100pln za 2 miesiące to troszkę za dużo jak dla mnie. Na długich wytrzymują normalnie, myślę że się przepalają od ciepła, więc na krótkich wymiękają.
  
 
Za białe Philipsy 55W (jak oryginalnie) zapłacilem 50zł, jeżdze na nich juz czwarty miesiąc i jeszcze się nie przepaliły.
  
 
Proponuje nie pierdzielić sie z zarówkami tylko rozebrać lampy i je wyczyścić a przede wszystkim skupić sie na samej soczewce!Uwaga z czyszczeniem odbłysnika bo od mojej nadgorliwości u mnie zaczął schodzic.. po wyczyszczenu soczewek (delikatnym)i szyby swiecą jak nowe! (przedtem swiatła swieciły jak w maluchu!)
Osobiście żarówki mam prawie seryjne ale czyszczenie w moim przypadku pomogło w 100%!

pzdr
  
 
Jeżeli jeszcze nie wyleczyłeś swoich reflektorów to polecam to co ja zrobiłem. Prawdopodobnie masz startą srebrzanke. wymontuj reflektor i sprawdż. Jeśli to co ma być srebrne jest matowe to rozejżyj się za warsztatem regenerującym reflektory. Ja zapłaciłem 40 zł od sztuki i jest OK.
  
 
Cytat:
2005-06-27 14:04:30, Milas pisze:
Jeżeli jeszcze nie wyleczyłeś swoich reflektorów to polecam to co ja zrobiłem. Prawdopodobnie masz startą srebrzanke. wymontuj reflektor i sprawdż. Jeśli to co ma być srebrne jest matowe to rozejżyj się za warsztatem regenerującym reflektory. Ja zapłaciłem 40 zł od sztuki i jest OK.



Na Dąbrówce jadąc od byłego HIPPO MARKET w strone Sosnowca-Milowic jest własnie taki gostek co to robi, ale z tego co ja pamietam to kasował 50zł od sztuki. Ja coprawda wymieniłem na inne bo moich podobno nie dało się tak zrekonstruować z jakiś powodów i różnica była niesamowita.