Emulator wtrysków

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Samochód mam na pełnym wtrysku a instalacje gaz 1 gen.Czy zamontowanie emulatora wtrysków coś zmieni oprócz nie świecenia się check engine po przełączeniu na gaz?
  
 
W zasadzie nic nie zmieni chyba że twój komp od benzyny łapie jakieś błedy i musi miec emulacje.
nawet nie jest pewne czy nie bedzie sie świecic check engine w niektórych autach świeci sie nagminnie
  
 
Po przejsciu na gaz wywala błąd: Wtryskiwacz paliwa lub jego obwód. Chciałbym wiedzieć czy taki błąd może spowodować przejście komputera w tryb awaryjny i czy to ma jakiś wpływ na dobranie odpowiedniej mieszanki czy coś podobnego.
  
 
Cytat:
2005-06-20 15:03:26, marekpi7 pisze:
Po przejsciu na gaz wywala błąd: Wtryskiwacz paliwa lub jego obwód. Chciałbym wiedzieć czy taki błąd może spowodować przejście komputera w tryb awaryjny i czy to ma jakiś wpływ na dobranie odpowiedniej mieszanki czy coś podobnego.


A jakie masz auto?
Ja mam emulator wtrysków u siebie ale kumpel tez w espero, nie ma emulatora tylko przekaźnikiem wyłącza wtryskiwacze i nic mu się nie dzieje, komp nie łapie błedów jeżdzi normalnie
  
 
To jest Honda CRX
  
 
Ilu gazowników, tyle teorii, taka jest prawda!Ja u siebie pomimo tego ze miałem emulator wtryskiwaczy, tak miałem problemy z CHECK ENGINE, bo cały czas się mi swieciło na gazie!Dopiero jeden z forumowiczów na mitsubishiklub.pl wytłumaczył mi w czym jest problem, no więc chodziło o to ze rezystancja która miała emulować(czyt. zastępować,oszukiwać ECU)wtryskiwacze była była za duża, i ECU widzaiło to jako uszkodzenie wtryskiwaczy i wywalało CE.Sposobem na to okazała się przeróbka w ten sposób emulatora, ze w miejsce fabrycznych rezystorów trzeba było wlutować odpowiedno dobrane.Odpowiednio dobrać rezystory do konkretnego silnika można chyba jedynie eksperymentalnie, no i dośc dokładnie, bo gdy damy za dużą rezystancje to CE dalej bedzie nam swieciło, a gdy damu za małą wtryskiwacze będą sie delikatnie otwierały i bedziemy jeżdzić i na gazie i na benzynce.U mnie taka modernizacja momogla, i CE nie swieci się.
Poza tym słyszałem ze gdy ECU dostaje jakiekolwiek sygnały o błedach(zazwyczaj sygnalizowane jest to kontrolka silnika) przechodzi na prace awryjną, i inaczej mapuje sobie całą prace(znaczy się sterowanie silnikiem)
Pozdrawiam
  
 
witam.
Jeśli chodzi o mitsu to0 ma mieć emulator 30 OHM.
Honda musi mieć emulator i na to wskazuje odczytywany błąd.
komp czyta , że tryskiwacze nie pracują. nara.
  
 
Cytat:
2005-06-22 23:29:43, Bizy21 pisze:
Ilu gazowników, tyle teorii, taka jest prawda!Ja u siebie pomimo tego ze miałem emulator wtryskiwaczy, tak miałem problemy z CHECK ENGINE, bo cały czas się mi swieciło na gazie!Dopiero jeden z forumowiczów na mitsubishiklub.pl wytłumaczył mi w czym jest problem, no więc chodziło o to ze rezystancja która miała emulować(czyt. zastępować,oszukiwać ECU)wtryskiwacze była była za duża, [...]



Najwyraźniej źle dobrali Ci emulator. Wyczytałem w instrukcji do AEB, że jest kilka modeli emulatorów, a ten niby uniwersalny też ma możliwość różnych ustawień w zależności od auta do jakiego go wsadzamy.
Pozdro.
Ps. Emulator miałem założony 3 lata temu więc dane mogą być już nieaktualne
  
 
Nie mówiłem Ilu gazowników, tyle teori
Pozdro
  
 
Poprawka, nie jestem gazownikiem lecz zwykłym userem.
Staram się tylko być świadomym tego co mi siedzi pod maską i jak to działa
Pozdro.
  
 
Witam.
Widzę,ze muszę wytłumaczyć róznice pomiędzy emulatorami.

1. emulator RENIX oporność wtryskiwaczy ok. 2,5 OHM (np. RENAULT)
2. standartowa oporność ok.15 OHM. standartowe emulatory 80% samochodów. róznice mogą być hyunday i chrysler. to wtedy emulator AEB z programowaniem do tych samochodów.
3. emulatory wysoko OHM-owe np. mitsubischi (30 OHM)