Patrzcie na to !!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
patrzcie na ofertę tej firmy !!!

http://www.tuningkaszni.hu/

tutaj:

www.tuningkaszni.hu/mod.html

ale most !!!





wahacze !!!



tarczowe tylne hamulce !!!



  
 
ciekawe jakie ceny....
na tej stronce w galerii jedna łada ma białe kierunki w przednich reflektorach .....
  
 
W sobote bylem w Czeskim Cieszynie.Szlismy sobie cala paczka na pizze, nagle wszyscy zaczeli sie na nas gapic jak na idiotow kiedy na srodku ulicy polozylismy sie z kumplem na asfalcie coby moc lepiel podziwiac zawieszenie Alfy Romeo,o ile sie nie myle 33.lezelismy tak chyba z 5 minut.Gosc mial mechanizm roznicowy zamocowany do nadwocia,tarcze hamulcowe zamocowane zaraz przy mechanizmie roznicowym ( a nie przy kolach) i dalej polosie szly do kol.Kola byly polaczone jedna belka o srednicy ok 3 cali!!! (czyli nie mial zawieszenia niezaleznego),drazki do zawieszenia srednicy ok 1 cala,ale najlepiej mial rozwiazany problem drazka poprzecznego.Tak zeby zawieszenie sie nie przesuwalo na bok przy obciazeniu samochodu.Lada ma drazek zamocowany bodajze na prawym boku do nadwozia a lewa koncowka drazka do mostu,w ten sposob zawieszenie sie przemieszcza na bok.A gosc mial dwa drazki poprzeczne (a nie jeden jak Lada).Drazki byly o polowe krotsze, siegaly do polowy auta.Zamocowane byly od strony kól do nadwozia a na srodku auta przykrecone byly do jednego pionowego elementu dlugosci ok.10 cm.Drazki byly przykrecone w ten sposob ze jeden drazek byl przykrecony do gory tego pionowego elementu a drogi drazek do dolu.I w tym elemencie rowno na srodku pomiedzy mocowaniami drazkow byla sruba ktorą ten element byl przykrecony do belki zawieszenia.W ten sposob gosc ominal problem przesowania sie zawieszenia na boki.nie mialem aparatu foto wiec moge jedynie zrobic jakis rysunek i przeslac go do Konriego a Konriii jako specjalista moze to gdzies wstawic,jesli ktos bylby zainteresowany takim rozwiazaniem.ma ono te zalety ze niezaleznie od obciazenia samochodu tylne zawieszenie znajduje sie idealnie na srodku.Wiem ze Krzysztof Fleszer kiedys wspominal o jakims regulowanym drazku do zawiezenia bo mu sie tyl auta przesunal po wstawieniu wyzszych sprezyn.
A moze zrobic taki kącik gdzie beda takie wlasnie rozwiazania i ulepszenia do samochodow?Czemu mamy sie tylko zachwycac tym co robia Wegrzy?Przeciez w naszym kraju tez nie brakuje ludzi ktorzy sa w stanie dobrze przerobic samochod?!
  
 
Witam,
Adamie tylne zawieszenie jakie opisales chyba jest z Alfy 75, bo Alfa 33 (przynajmniej modele 4x2) ma z tylu jeden drazek poprzeczny. Niewazne, rozwiazanie z Alfy 75 jest dobre, z pewnymi ograniczeniami.

A drazek poprzeczny z regulacja, najprosciej w posrodku sruba rzymska, mozna takie drazki kupic, ale prosciej i taniej zrobic samemu .

Pozdrawiam
Damian
  
 
Racja,to musiala byc 75.Ale samo zawieszenie robi niesamowite wrazenie.
Ale rozwiazanie ze sruba rzymska tez ma swoje slabe strony.Chocby takie ze pomimo ustawienia zawieszenia bedzie sie ono przesuwac wraz ze wzrostem obciazenia a ta Alfa ma ten problem z glowy.Ale samo zawieszenie bylo niesamowite-tak masywnego zawieszenia to jeszcze nie widzialem.Tam cos urwac to chyba graniczy z cudem?!
  
 
Cytat:
2003-10-20 12:52:15, adam2106 pisze:
Racja,to musiala byc 75.Ale samo zawieszenie robi niesamowite wrazenie.
Ale rozwiazanie ze sruba rzymska tez ma swoje slabe strony.Chocby takie ze pomimo ustawienia zawieszenia bedzie sie ono przesuwac wraz ze wzrostem obciazenia a ta Alfa ma ten problem z glowy.Ale samo zawieszenie bylo niesamowite-tak masywnego zawieszenia to jeszcze nie widzialem.Tam cos urwac to chyba graniczy z cudem?!



Tak jak wszystko ma swoje zalety i wady .
Rozwiazanie z jednym drazkiem ma ta zalete ze umozliwia realizacje duzego skoku zawieszenia, ma praktycznie tylko dwie tuleje ktore moga sie wywalac, a przy zastosowaniu drazka regulowanego praktycznie wysokosc zawieszenia nie gra roli .
Wada jest oczywiscie to ze praktycznie nigdy samochod nie jest idealnym dwusladem, wystarczy ze z tylu usiadzie tesciowa przykladowo.

Drugie rozwiazanie uniezaleznia przesuniecie tylnej belki (ew. mostu) od obciazenia, ma wiecej lementow ktore moga sie zuzywac (5 tuleji), skok jest znacznie bardziej ograniczony, a przedewszystkim ma duzo mniejsza tolerancje wysokosci zawieszenia o ile drazki poprzeczne nie beda regulowane.

Pozdrawiam
Damian
  
 
Cytat:
2003-10-20 10:46:08, adam2106 pisze:
Czemu mamy sie tylko zachwycac tym co robia Wegrzy?Przeciez w naszym kraju tez nie brakuje ludzi ktorzy sa w stanie dobrze przerobic samochod?!



Szczerze powiem że zwyczajnie podziwiam Węgrów (nie chodzi mi o sam klub LBK) za to co robią z Ładami
ale należy dodać ze im jest o wieeeeeele łatwiej ponieważ popyt na PROFESJONALNE części tuningowe do tych samochodów jest wystarczająco duży aby mogły się tym zając prywatne firmy

U nas jest to zwyczajnie niemożliwe

Zresztą na Węgrzech 75% samochodów na ulicach to Łady więc czemu się dziwić. Ja to najbardziej im zazdroszczę tej ilości 2101 na ulicach
  
 
lekki off, ale mysle, ze wybaczycie...
w sumie tytul watku adekwatny, wiec:


gdyby nie te srodkowe drzwi, to nawet nawet....

dla pewnosci:
obrazek - link

[ wiadomość edytowana przez: adasco dnia 2003-10-21 15:16:17 ]
  
 
No właśnie, gdyby nie te środkowe drzwi, ale tak pozatym to rewelacja
  
 
kurde, obrazek nie wchodzi... czemu???? to ja juz nie wiem.....

a sprobujcie poprzez:
jackytouch
i tam z boku po lewo klikacie w "galleries" - jackymobiles, i na dole macie "themes" a w tym za przeproszeniem "ze monsteros". I tam jest fotka, ktra chcialem pokazac, a ktora z nieznanych mi przyczny nie ma wiecej ochoty pojawic sie w watku..
sporry za klopot, ale fota naprawde miodna.
zreszta cala stronka ciekawa, nie tylko u nas tunigwiocha sie szerzy, francuzy chyba nawet bija naszych dresikow
  
 
no generalnie to maja z lad polewke
naszczescie nie wioeksdza niz z innych aut

mi bardziej podoba sie lada elvis
srodek bez komentarza
ale te ZOLTE FRANCUSKIE REFLEKTORY
chcialbym takie miec
  
 
no ale ta lad wgladaja jeszcze w miare w porownaniu z niektorymi "francuzami" (moze procz zoltej samary zaniedbanej nieziemsko).
ja najwiekszy ole mialem z trojkolowej 2cv i clio calego w nalepkach.
natomias 2cv z lampami od Ds bardzo mi przypasil, ale tylko przod, bo tyl juz sknocny...

a tak BTW, dzis widzialem forda taunusa pieknie wyremontowanego, ale cos mi dziwnie wgladal... mial lampy od 2105/7 a atrapa tez chyba powstala na bazie tez 2105.....
ale sqbany znaczek forda zamiast naszego zalozyl.....