Przeszczep blacharki [wlew] z MKVII do MKV - jak?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kto już coś takiego robił ? czy karoseria na tylnym błotniku ma taki sam kształt we wszystkich modelach ?? tzn.. czy Escorty różnią się tylko tyłem

czy klapka w Mark 7 jest otwierana z wewnątrz kabiny tak jak w w mondeo ? Zakładam, że korek się nie różni choć w fordzie wszystko jest możliwe...

Jak wygląda podłączanie przewodów paliwowych itp...
  
 
Cytat:
2005-06-23 07:20:06, Gerusik pisze:
kto już coś takiego robił ? czy karoseria na tylnym błotniku ma taki sam kształt we wszystkich modelach ?? tzn.. czy Escorty różnią się tylko tyłem czy klapka w Mark 7 jest otwierana z wewnątrz kabiny tak jak w w mondeo ? Zakładam, że korek się nie różni choć w fordzie wszystko jest możliwe... Jak wygląda podłączanie przewodów paliwowych itp...



klapka nie jest otiwerana z zewnątrz (przynajmniej u mnie)
  
 
Korek jest inny!! Ja mam mk VI i sam korek jest wypukły a nie płaski jak w mk V, co do samego wlewu to nie mam pojęcia...
  
 
na pewno w mk7 jest też krótsza rura wlewowa paliwa
  
 
gerusik zgłebiałem ten temat jak vince chciał zrobić taki przeszczep u siebie.....i z tego co udało mi sie wybadać to trzeba wyciąć z mk6/7 kawałek błotnika wkoło wlewu, ale razem z błotnikiem wewnętrznym....rury paliwowe tez sa inne....później pozostaje tylko kupić klapke razem z mocowaniem i gotowe
  
 
kawała blachy z błotnikiem... to by nawet na rękę mi było...
w końcu nadkola w MKV też nie są idealne
bardziej martwia mnie te rury paliwowe... chociaż... Tazz w ogóle usunął wlew z auta

No i najwazniejsze pytanie...
gdzie ja znajdę blacharza, który tego nie spier......
  
 
Jakbys chcial to mam klapke ,korek i rury,a cwiartke niestety wywalilem bo nikt niechcial i mi zawadzala