MotoNews.pl
5 E-30 325i 4x4 (99415/0) - PT
  

E-30 325i 4x4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy E-30 325i 4x4 ma stały napęd na cztery kółka czy odłączany?
czy orientuje się ktos jak jest z dostępnością części do tego modelu? moze ktoś wie jak się sprawują te auta, nie miałem do czynienia jeszcze z takim autem a może bym sobie takie sprawił. widać ich sporo w ogłoszeniach i na giełdach.
pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2005-06-03 11:51:58 ]
  
 
Z tego co wiem, części są praktycznie te same jak w 325i, a do m20 z częsciami nie ma problemu, co do części związanych z napędem to nie wiem. A który rocznik, stan, cena? Zresztą jutro pogadamy...
  
 
rocznik gdzieś koło 87-89, może 90. pasowałaby mi kombi. stan, jak stan, ważne by nie była bita. chodzi mi własnie o dostępność tych części związanych z przednim napedem. o resztę się nie martwię. ale półośki przednie, przeguby itd. gdyby przedni był odłączany to można by go włączać tylko w razie potrzeby.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-06-03 12:03:19, MARCIN_RADOM pisze:
rocznik gdzieś koło 87-89, może 90. pasowałaby mi kombi. stan, jak stan, ważne by nie była bita. chodzi mi własnie o dostępność tych części związanych z przednim napedem. o resztę się nie martwię. ale półośki przednie, przeguby itd. gdyby przedni był odłączany to można by go włączać tylko w razie potrzeby. pozdrawiam


Półośki i przeguby zawsze można regenerować gdyby był problem z zakupem. A może lepiej 5E34 4x4?
  
 
Cytat:
może lepiej 5E34 4x4?


ciężko spotkać i droższe są znacznie od E-30, ale gdyby oferta była zachęcająca to czemu nie?
pozdrawiam
  
 
Ja oglądałem raz w niemczech ale chciał coś 3500EURO i wyglądało to gorzej niż polski skłądak, kupe szpachli itp, ale miała wszystko - skótre itp, jednak co z tego jak padaczka - no ale DDR!
  
 
Kiedyś pglądałem taką E-30 4x4 i nie widziałem odłączenia przedniego napędu i wątpie by w tamtych latach takie coś było ale może się myle
  
 
prawda jest taka że praktycznie jeżdżę sam autem i wolałbym chyba E-30, bo mniejsza a mocy tyle samo.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-06-03 15:45:35, MARCIN_RADOM pisze:
prawda jest taka że praktycznie jeżdżę sam autem i wolałbym chyba E-30, bo mniejsza a mocy tyle samo. pozdrawiam


No masz racje ale w E34 wygodniej, chociaż w kombi E30 czuje sie raczej dosyć dobrze
  
 
Napęd jest stety-niestety stały na 4 koła, niestety nie pamiętam rozłozenia sił na osie ale wyjściowo większość Nm idzie oczywiście na tył.
Z częściami nowymi to napewno niema problemu , a z używkami???
W gliwicach jest koleś który od lat handluje częściami tylko do E30 przywozi częsci i całe auta do rozbiórki-niestety ceny ma dziwne w razie czego mam kontakt.
  
 
Marci zadziwiles mnie bo kiedys odpisales komus ze E30 mu nie zazdroscisz...
  
 
Cytat:
2005-06-03 20:56:26, VANOS pisze:
Napęd jest stety-niestety stały na 4 koła, niestety nie pamiętam rozłozenia sił na osie ale wyjściowo większość Nm idzie oczywiście na tył.


30% - 70% z tego co pamiętam. A to że jest stały to zaleta, a nie wada. Zawsze masz trakcję a nie tylko wtedy gdy głupia wiskoza coś sobie wymyśli. Cała opcja dołączania przy poślizgu jest guzik warta. Przeważnie zanim zacznie działać to już jest za późno. Co innego gdyby przód dołączało manualnie z kabiny. Wtedy sam decydujesz czy chcesz mieć 4x4 czy 4x2.
  
 
a może TYM autem się zainteresować?

  
 
Cytat:
2005-06-06 14:43:23, MARCIN_RADOM pisze:
a może TYM autem się zainteresować?


Jak sie przyjżeć to nie jest taki zły, baardzo fajne wyposażenie - mi sie tylko kierownica nie widzi i te nalepki na rzedniej masce. Hmm ciekawe jak to wygląda w kwesti technicznej.
  
 
nalepki wiadomo że do zerwania. wyposażenie rzeczywiście niezłe a i cena nie taka tragiczna. ja kierownice bym strawił, ale gorzej z tymi białymi ramkami wokół zegarów.
  
 
Cytat:
2005-06-06 14:43:23, MARCIN_RADOM pisze:
a może TYM autem się zainteresować?


Oczywiście, musiał łapy włożyć w zegary(rasowy tjuner), Jedna soczewka inna druga inna, a tak nawiasem to on nie powinien mieć soczewek, jeżeli dobrze widziałem wąska tylnia lampa, zderzak krzywy, rasowy tjuner ma 200KM(jak, skąd), rasowy tjuner ma naklepki na masce. Dla mnie tym autem jeździł jakis debil, który nie umie prowadzić i pewnie już klepany był więcej razy niż moja E30 . To moje zdanie i mogę się mylić na całej linii, ale nie nie mylę się. pzdr
  
 
Cytat:
2005-06-06 15:48:55, Jeztom pisze:
Oczywiście, musiał łapy włożyć w zegary(rasowy tjuner), Jedna soczewka inna druga inna, a tak nawiasem to on nie powinien mieć soczewek, jeżeli dobrze widziałem wąska tylnia lampa, zderzak krzywy, rasowy tjuner ma 200KM(jak, skąd), rasowy tjuner ma naklepki na masce. Dla mnie tym autem jeździł jakis debil, który nie umie prowadzić i pewnie już klepany był więcej razy niż moja E30 . To moje zdanie i mogę się mylić na całej linii, ale nie nie mylę się. pzdr


Masz dużo racji, ale problem w tym że dużo 4x4 po drogach nie jeździ!
  
 
Cytat:
2005-06-06 15:50:59, Aldik pisze:
Masz dużo racji, ale problem w tym że dużo 4x4 po drogach nie jeździ!


i to jest ten ból, mało ich jest, a jak są to ruiny...
  
 
że lampy inne ok, zderzak krzywy ok, nalepki ok, ale skąd ty tą wąska lampę wziąłeś to nie wiem o ile dobrze pamiętam to ty swojego touringa na necie znalazłeś. i co tez na podstawie kilku zdjęć doszedłes do prawidłowych wniosków? chyba zbyt profesjonalnie podchodzisz do sprawy, poza tym znajdź auto z 1987 roku nietkniete z żadnej strony. niestety nie dysponuję odpowiednią kwotą by kupić sobie E90. dodatkowo zauważ jakie to E30 ma wyposażenie. choćby dlatego warta byłaby zainteresowania.
mam kolegę który zawsze powtarza "blachą sie nie jeździ" dlatego to że ona ma jakies krzywe zderzaki, czy lekko wgnieciony lewy przedni błotnik (czego jeztom nie zauważył) jakos mnie nie razi szczególnie. jakby jeszcze utargował cos z tego autka to może bym zamienił E28 na E30.
pozdrawiam
  
 
Szkoda ze nie automat