205 GTI 1,6 lub 1,9 - miał ktoś styczność ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie :
205 GTI 1,6 lub 1,9 - miał ktoś styczność ?

Wiadomo że samochód wysokiego ryzyka (bo raczej babcie tym nie pomykają) ale jakie wrażenia z jazdy i na co uważać ?

Wiadomo że tylny zawias w francuzach jest nie za ciekawy, co jeszcze ?
  
 
cienko wypadaja w konfrontacji ze swapem na imprezach sportowych
  
 
jak juz 205 to tylko 1,9 GTi
zawias ma dosc "gokartowaty"...pod warunkiem ze wszystko jest OKi
pozatym...jak silnik jest wdobrej kondycji...i skryznia tez...no i wogole mechanicznie jest OK...to ma calkiem niezlego kopa

ale jak sam pisales...trudno znalesc cos dobrego...ale z drugiej strony...czesto z zagranicy mozna znalesc autko po emerycie...lub emerytce..niestety rownie czesto sa to w "automatach" ...
  
 
Cytat:
2005-07-01 14:43:58, Porthos pisze:
Jak w temacie : 205 GTI 1,6 lub 1,9 - miał ktoś styczność ? Wiadomo że samochód wysokiego ryzyka (bo raczej babcie tym nie pomykają) ale jakie wrażenia z jazdy i na co uważać ? Wiadomo że tylny zawias w francuzach jest nie za ciekawy, co jeszcze ?



Ja mialem 1,9 Rallye, wnetrze 1.3 rallye, silnik z kabrioleta 1,9 105KM (ale ciagnal na kazdym biegu od kazdych obrotow, jak V8 ), bebny z tylu. Kupilem go tanio w fatalnym stanie z zamiarem remontu ale dalem sobie spokoj. Podobno silnik mozna wzglednie tanio wyremontowac (ja tego nie wiedzialem) ale drogie sa wahacze GTi (trojkatne), nie ma mozliwosci wymiany swozni, polosie wzmocnione tez swoje kosztuja. Sporo gosci ma graty do tego, mam kolege ktory jezdzi w PPZM 1,6 gti. Mi sie bardzo podobalo wnetrze - prosta czytelna deska z duzym obrotkiem, dzwignia zmiany biegow no i super fotele, mocno "kubelkowe".
Samochod jest bardzo lekki (880 kg z cala elektryka w GTi, moj model wazyl 820) i ma silnik 1,9, czego nie ma fiesta, corsa itd. Mozna kupic od zawodnikow PPZM/GSMP tanio walek sportowy albo klatke. mozna tez swapowac 1.9/2.0 16v, blok ten sam o ile sie nie myle.
Przyspiesza rewelacyjnie, nie wiem jak sie prowadzi bo mialem amory martwe i przekladnie rozwalona
I taka uwaga na koniec: Czarny z 15" Speedline od 1.9 GTi wyglada na prawde rasowo, koniecznie te felgi i raczej ten lakier.

[ wiadomość edytowana przez: yapko dnia 2005-07-01 15:00:38 ]
  
 
Miałem 205 a troche innej wersji ale naoglądałem sie póxniej gti bo chciałem takowego kupić. Pierwszt tak jak pisałeś tylny zawias, łatwo go zglebić itd ale podstawą są dobre łozyska w belce, ja niemiałem ich wcale auto stało troche jak rozkraczone, po naprawie było fajnie tylko naprawa to koszty. Pozatym widziałem już kilka wygladających jakby siadły na słupkach drzwi.Reszta oki, zwróć uwage na przegłuby bo tu sa z półoskami co troche kosztuje!!
  
 
Cytat:
2005-07-01 14:59:24, yapko pisze:
Ja mialem 1,9 Rallye, wnetrze 1.3 rallye, silnik z kabrioleta 1,9 105KM (ale ciagnal na kazdym biegu od kazdych obrotow, jak V8 ), bebny z tylu. Kupilem go tanio w fatalnym stanie z zamiarem remontu ale dalem sobie spokoj. Podobno silnik mozna wzglednie tanio wyremontowac (ja tego nie wiedzialem) ale drogie sa wahacze GTi (trojkatne), nie ma mozliwosci wymiany swozni, polosie wzmocnione tez swoje kosztuja. Sporo gosci ma graty do tego, mam kolege ktory jezdzi w PPZM 1,6 gti. Mi sie bardzo podobalo wnetrze - prosta czytelna deska z duzym obrotkiem, dzwignia zmiany biegow no i super fotele, mocno "kubelkowe". Samochod jest bardzo lekki (880 kg z cala elektryka w GTi, moj model wazyl 820) i ma silnik 1,9, czego nie ma fiesta, corsa itd. Mozna kupic od zawodnikow PPZM/GSMP tanio walek sportowy albo klatke. mozna tez swapowac 1.9/2.0 16v, blok ten sam o ile sie nie myle. Przyspiesza rewelacyjnie, nie wiem jak sie prowadzi bo mialem amory martwe i przekladnie rozwalona I taka uwaga na koniec: Czarny z 15" Speedline od 1.9 GTi wyglada na prawde rasowo, koniecznie te felgi i raczej ten lakier. [ wiadomość edytowana przez: yapko dnia 2005-07-01 15:00:38 ]



yapko - jebek ma takiego, na sylwestra mnie nim przeiozł i powiem ze bylo ok
  
 
No mam na oku właśnie wersje taką jaką sobie upatrzyłem - czarny z czerwonymi akcentami i właśnie 1,9
(wcześniej na cokolwiek nie trafiłem to był czerwony, przeważnie 1,6)

generalnie nastawiam się na to że będzie trzeba troche zainwestować - głównie w zawias, przeguby, pólosie.

Czy w 1000zł zmieszcze się z naprawą zawiasu (wiem że przód ma względnie ok, tył jest raczej do roboty)

Szczerze mówiąc silnik i skrzynia to pół biedy - najważnieszy jest dobry zawias i blacha

Wnętrze też mi się podoba - nie ma udziwnień jak niektóre włoskie mocniesze samochody z tego okresu

BTW. A co do swapów - zawsze mozna wsadzić 2.0 od 306maxi kit car
  
 
.

[ wiadomość edytowana przez: dejta dnia 2005-07-02 01:28:40 ]
  
 
.

[ wiadomość edytowana przez: dejta dnia 2005-07-02 01:28:55 ]
  
 
.

[ wiadomość edytowana przez: dejta dnia 2005-07-02 01:29:11 ]
  
 
.

[ wiadomość edytowana przez: dejta dnia 2005-07-02 01:29:24 ]
  
 
wielki brat patrzy i bardzo sie martwi...
  
 
Słuchajcie u nas w 3miejskich kjs'ach startują kolesie autkiem przygotowanym zdeko lepiej niż do kjs'ów. Klatka zrobiona z załącznikiem i sporo gratów w homologacji. Silniczek w tym drzemie przezajefajny;] Oczywiście 1.9 Mi16 w stajni stoi 140KM;] No i chłopacy naprawde miłe autka tym zasysali;]
  
 
Ja bym szukal raczej z dobrym tylnbym zawiasem mwymienic lozysko belkie to nawetr z przyrzadami mozna sie zesrac a bez to juz w ogole. jakie udziwnienia maja wloskie samochody sportowe z tego okresu
  
 
Włoskie
  
 
Dla mnie piękne autko, Obiekt moich marzeń oprócz R5 Alpine Turbo. Na allegro tych pugów jest jak psów. Szczególnie na takich felach jest atrakcyjny: