MotoNews.pl
5 Zagadka "mulenia i dławienia" rozwiązana. (102771/45) - PT
  

Zagadka "mulenia i dławienia" rozwiązana.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam od prawie pol roku mialem objaw (niezaleznie od temp silnika) : na obrotach rzędu 1000 do 1500 tocząc sie na 1 biegu wciskałem gaz i wtedy ałto dławiło się, prychało i dopiero po jakims czasie przyspieszało. Bylem pare razy w warsztacie wymienione: zaw. odpowietrzenia sklrzyni korbowej, świece, przewody. Spprawdzona cewka, przplywomierz itd. i nic. Dzisiaj pojechalem do elektryka i w 30 mionut zostało zrobione - okazało się ze jest to jakas dość typowa usterka - jakieś przebicie w okolicach 'fajek' przewodów WN. Skończyło się bez wymiany żadnych części. Wiem ze wiele osób mialo podobne objawy więc moze to komuś pomoże. Pozdrawiam
  
 
Ale przewody WN powinieneś wymienić. Wilgoci złapią i znów będzie kicha.
  
 
Widzisz, ale one były niedawno wymieniane... Na szczescie juz jest ok
  
 
Cytat:
2005-06-25 16:58:24, racy pisze:
Dzisiaj pojechalem do elektryka i w 30 mionut zostało zrobione - okazało się ze jest to jakas dość typowa usterka - jakieś przebicie w okolicach 'fajek' przewodów WN. Skończyło się bez wymiany żadnych części. Wiem ze wiele osób mialo podobne objawy więc moze to komuś pomoże.



A coś bliżej wiesz?
  
 
coś bliżej, bo tak to nie wiadomo gdzie tego nawet szukać i jak zrobić....
  
 
to chyba wada fabryczna escortów ja mialem to samo zawiolem do diagnosty, odebralem i lata jak burza...tez wymienił swiece i kable WN
jedyna moja rada to odwiedzic elektomechanika...
  
 
czy możecie podpowiedzieć co jest dokładnie przyczyną i jak to usunąć ?

mam podobne objawy, chcę kupić kable WN ale raczej jak mi fachowiec powie, że to faktycznie to...