MotoNews.pl
  

Szarpie silnik przy 1000-3500 obr... help!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam mały problem... co to może być jak szarpie mi silnikiem (a raczej jedzie jak na 3 garkach ) jak obroty silnika sa miedzy 1500 a właściwie od 1000-3500 obr. zazwyczaj jest tak na gazie jak silnik nie jest jeszcze do konca rozgrzany, ale nawet jak jest, to tez powtarza sie ta historia. zapłon mam ustawiony na 16 st bo inaczej było jeszcze gorzej... a pozatym wiecej juz sie nie da go ustawic bo jest juz do końca przesuniety aparat... co robić , co to może być? doradźcie!!!


czy może to byc wina filtra od gazu czy może swiec wprawdzie jedno i drugie jeździ 30 tysi to chyba nie dużo, kiedys tak miałem ale pomogła regulacja zapłonu a teraz ...

[ wiadomość edytowana przez: czerwcu dnia 2005-03-24 18:15:00 ]
  
 
u mnie podobne objawy były przy świecach i kablach WN
  
 
świece to było to!!!
  
 
panowie pomocy!!
problem szrpania wrócił ponownie ... juz nie mam pojecia co to moze byc zmieniłem i świece i kopułke i palec i przewody i nadal szarpie zwlaszcza po odpaleniu silnika co to może byc za przyczyna??? ... help me!!!
  
 
nie wiem jak to sie dokladnie nazywa
ale chyba cos jak przeplywomierz
otwiera klapke chyba w dolocie
steruje doplywem powietrza w zaleznosci od temp silnika chyba
wiem ze sprawdza sie to lampa stroboskopowa

(sorki za laicki opis ale ktos chyba to fachowo nazwie )
  
 
Miałeś może ostatnio wystrzal gazu w kolektorze dolotowym??
  
 
nie no rzadnego wystrzału nie miałem ... to by chyba znaczyło że zapłon jest za wczesnie ustawiony a mi równo cyka tylk po odpaleniu szarpie nie wiem czemu
  
 
Ja miałem problem szarpania na gazie LPG (w przedziale 1500-2500 rpm) ostatnio po wymianie filtra powietrza. Co sie okazalo?? za uboga mieszanka, odkręciłem śrubkę wydatku gazu do miksera o 1/4 obrotu i wszystko LALA
  
 
ja mam ten sam problem przy poniaczu 1,5 z początku myślałem ze to filterek od gazu ale to nie to,jak ktoś wie co jest grane niech napisze.
  
 
a moze jakieś detale? szarpie na gazie tylko? czy na benzynie też?

jak na gazie tylko to jaka instalacja ?

masz tam kompa gazu i krokowy od niego? Jeśli tak to jak masz ustawione dodatkowe funkcje jak cut-off??? jakie obroty i o ile redukcja??? Jaka temperatura przełaczenia? moze jednak czujnik temp. oszukuje troche? pytań jest sporo najpierw opisz deko więcej.... a no i jeszcze jedno jak wygląda przepustnica zaglądałeś tam kiedyś czyściłeś?
Jak masz zrobiony antywybuch? moze klapka jest w dolocie i na mniejszych obrotach ssanie silnika juz jej tak dobrze nie otwiera- co daje zaburzenia mieszanki i szarpanie....opowiadac mozna sporo. Napisz jak najwięcej.

U mnie szarpało po przełaczeniu na gaz przez 2-5 minut...magik od gazu podniósł mi temp przełaczenia na 28 stopni.... dalej szarpało,
podpiołem się sam z rana i na zimnym silniku w garazu podziemnym miałem 24 stopnie po całej nocy - wniosek - czujnik temp oszukuje, podniosłem do przełaczenia na 40 stopni i z miejsca było lepiej.
Takich przypadków jest masa, za nisko ustawiony cut-off, za duze zubożenie itd itd...

[ wiadomość edytowana przez: arturo_soda dnia 2005-06-28 13:27:29 ]