MotoNews.pl
  

[126]Silnik się nie kręci po remoncie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem z silnikiem:

Zamach - stoczony do wienca, wywazony
Glowica - od 600, zawory od 650, splanowana 2mm, zawory odchudzone, zgrane kolanka, polerka na lustro
Walek - 385
Nowe cylindry/tloki/pierscienie
Gaznik - 115/190/f8
Zaplon 12-14 stopni
Dolot

Wiem ze trzeba silnik dotrzec, ale ma juz przejechane 700km. Ciezko sie wkreca do 5 tys.obrotow. Czuje ze jest slaby . Co mam zrobic zeby wydusic z niego dobre osiagi. Slabo jedzie
  
 
Cytat:
2005-06-22 10:17:29, mate17 pisze:
Wiem ze trzeba silnik dotrzec , ale ma juz przejechane 700km. Ciezko sie wkreca do 5 tys.obrotow. Czuje ze jest slaby . Co mam zrobic zeby wydusic z niego dobre osiagi. Slabo jedzie


Yyyyy chesz go zarżnąc ????? Ja zrobiłem 1500 km i kręciłem Malca do 3 tyś , dopiero po wymianie oleju na Mobila po 2 tys. od remontu dostał pod 5 tys. a po 3500 km kręciłem go do oporu , wyreguluj wszystko , odczekaj jeszcze parę setek kilometrów i dopiero go bujaj , a jak się ciężko wkręca , to zobacz czy wszystko masz dobrze poustawiane ... zapłon itd... a potem szukaj przyczyny w silniku , takie jest moje zdanie.
Pozdro . Piotrek .
  
 
okej

[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-06-22 13:20:25 ]
[ powód edycji: regulamin ---> tytułowanie wątków ]
  
 
za wysoko go krecisz! to ma byc dotarcie a nie upalanie. ja tez tak robilem, dlatego pozniej silnik na czesci poszedl zatarty tlok z cylindrem i pekniety pierscien..
  
 
Wyreguluj ten silnik i pewnie się będzie kręcił. No chyba że coś spieprzyłeś przy remoncie.

Ja w malcu nigdy nie stosowałem czegoś takiego jak docieranie. Wyjeżdzał z warsztatu i but od razu. Tzn po zagrzaniu. I tak co jakiś czas mu korba bokiem wyszła, albo coś innego sie upierdoliło więc trwałość nie miała znaczenia
  
 
Mate wytrzymaj Ja wiem, ze jestes w goracym moczu kapany ale scisnij zwieracza i sie OPANUJ
  
 


[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-06-22 16:49:12 ]
[ powód edycji: może warto czasami coś napisać a nie wklejać emoty !!! ]
  
 
Co do edytowania mojej wypowiedzi i tematu: tu nie chodzi o to ze silnik sie nie kreci, korwa, bo sie kreci, ale jest slaby (seria) !!
  
 
po 700km to juz mozna spokojnie dociskac do podlogi...piersze co to sprawdz kompresje..... i czy sie aparat przyspiesza,moze byc tez zle wyfazowany walek,duzo jest przyczyn....musisz szukac sam
  
 
Cytat:
2005-06-22 18:08:17, Kolo903 pisze:
po 700km to juz mozna spokojnie dociskac do podlogi...piersze co to sprawdz kompresje..... i czy sie aparat przyspiesza,moze byc tez zle wyfazowany walek,duzo jest przyczyn....musisz szukac sam



co to to z aparatem ? jak to sie przyspiesza :| walek nie fazowany
  
 
Moze na rozrzadzie sie jebnales.

[ wiadomość edytowana przez: maskekk dnia 2005-06-23 18:23:52 ]
  
 
no dla mnie nic dziwnego ze to nie lata, bo modyfikacje malo zaawansowane a jeszcze go przegrzewasz taka mala dyszą paliwową...
  
 
zobacz rozrzad u mnie tez sie nie krecil bo byl przestawiony o jeden zabek
  
 
u mnie tez bylo zamulenie jak porobilem pierwsze modyfikejszons... teraz tez roznicy nieczuje
  
 
Czyli co ? Dysze paliwa 120 dac ? A co jest przyczyna ze zaplon sie sam przestawia (rorzad nowy), bo czasami silnik dostaje samo zaplonu jak go zgasze :|
  
 
Męczyłem się ostatnio z ustawianiem zaworów i miał samozapłon właśnie przy złym ich ustawieniu.

Warto spróbować

Pozdrawiam
  
 
Jak dostaje samozaplonu to bardzo mozliwe, ze sie za bardzo grzeje. Zobacz, czy termostat sie otwiera i mozesz sprobowac dac zimniejsze swiece.
  
 
Termostat sie otwiera, swiece ISKRA. Wczoraj zmienilem dysze na 120 i idzie jeszcze gorzej =(. So jest
  
 
A do tych przeóbek ustawiles poziom pływaka dobrze ??
Nie ma za mało paliwa ??
  
 
Nie, nie ma zadnego szarpania ani przerywania. Moze do glowicy 600 trzeba mniejsza dysze ?? Jakie dysze mialy oryginalne gazniki w 600 ??