Nietypowa instalka Home Made

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Jak zmontować instalkę do autka zasilanego 4 motocyklowymi gaźnikami? Konkretnie chodzi o wwiercanie się w gaźniki, jakieś dyszki, rureczki, jaki odparownik itd., bo w temacie gazu jestem zupełnie zielony. Jedym słowem "how to" do zrobienia takiej instalki (najbardziej intrygujące mnie jest chyba wiercenie gaźnika). Jakieś kombinacje z mikserami itp. odpadają, bo to zaburza przepływ, a autko ma mieć gaz, żeby można było "w miarę" oszczędnie pocisnąć po mieście, ew. w jakąś trasę, ale jak najmniejsze opory przepływu (stąd 4 gaźniki, bo podwójne webery Drogie i ciężko indorgo ustawić ) na Pb, żeby można było konkretnie poszaleć :] Najlepiej jakby wszystkie podzespoły niebyły zbyt drogie, bo wszystko ma być jak najmniejszym kosztem zrobione

P.S. Tylko proszę bez komentarzy typu "jak to wyregulujesz", albo "zgłupiałeś", bo takie dziwne pomysły miałem od dziecka, a co do regulacji to "mam czas" Pozdro

Witam zakręconego pozytywnie kolegę.
Czy te gaźniki motocyklowe to są gaźniki o stałym podciśnieniu? (Takie z przepustnicą suwakową sterowaną siłownikiem podcisnieniowym?) Bo jeśli tak to może być problem. Mikser przed gaźnikiem zaburzy pracę na benzynie. Podanie gazu do gaźnika rurką też nie pasuje bo w nim jest stałe podciśnienie i będzie stały wypływ gazu. Sam kombinuję w głowie nad czymś podobnym i nie bardzo wiem jak do tego podejść. Ciekawe, że na tej samej zasadzie co takie gaźniki działa super-mikser gazowy BRC BLOS. Ale w nim podawanie gazu jest sterowane otwarciem przepustnicy.

witam.
W temacie gaźników motocyklowych jestem nie bardzo ale rozumiem ,że gaźnik na każdy cylinder.
jeśli są jakiekolwiek przepustnice to żaden problem zamontować rurkę ze ścieciem pod kątem ok.45 stopni w kierunku przepustnicy.
Rurki połączyć kolektorem z jednym wejściem i po sprawie.
coś takiego robiłem kilkanaście lat temu w ALFIE ROMEO JUNIOR .