MotoNews.pl
  

Wydech końcowy help!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich,
Niestety w zeszlym tygodniu mialem przykra przypadlosc, a mianowicie wypadek, w ktorym ulegl zniszczeniu koncowy tlumik, jak sie dowiedzialem nie ma zadnych zamiennikow typu asmet czy cos podobnego a bosal kosztuje 1200 nie mowiac juz o oryginalnym. Moze ktos wie gdzie szukac jakiegos uzywanego moze macie jakies namiary na ludzi ktorzy handluja takimi uzywkami. Z gory dzieki.
  
 
Proponuje Allegro lub jakies szroty...
POZDRAWIAM
  
 
Patrzyłeś może TU
  
 
Cytat:
2005-06-22 09:54:23, soeren pisze:
bosal kosztuje 1200 nie mowiac juz o oryginalnym.



Oryginalny można kupić w podobnej cenie
  
 
witam byłem na tej stronie i dowiadywałem się o tłumik do 320 kat. odesłali mi fotkę supersprint cena 1850 zeta
  
 
Ostatni kupiłem kuzynowi do e30 316i, na giełdzie za 150 PLN całkiem niezłego bosala z koncówką już dospawaną D&W owal,
wszystko było by fajnie ale bosal w połączeniu z tą końcówką wydaje taki dzwięk że pratycznie nie słychać audio w aucie.
  
 
Cytat:
2005-06-23 20:55:47, baz-e30 pisze:
Ostatni kupiłem kuzynowi do e30 316i, na giełdzie za 150 PLN całkiem niezłego bosala z koncówką już dospawaną D&W owal, wszystko było by fajnie ale bosal w połączeniu z tą końcówką wydaje taki dzwięk że pratycznie nie słychać audio w aucie.





a serio nie zazdroszcze i wyrazy współczucia ja mam zwykly tlumik prawie przegnity (jeszcze sie trzyma i dosc ciocho chodzi)

poniewaz mysle o jego wymianie naszedl mnie pewien pomysl na przerobienie tlumika na zwykla przelotowke mialem cos takiego w polonezie i chodzilo dosc fajnie pytanie tylko czy w mojej E-30 warto cos takiego w ogole zaczynac, jaki bedzie efekt ?

zalezy mi na lekkim pomroku a nie na super basie

pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-06-22 09:54:23, soeren pisze:
Witam wszystkich, Niestety w zeszlym tygodniu mialem przykra przypadlosc, a mianowicie wypadek, w ktorym ulegl zniszczeniu koncowy tlumik, jak sie dowiedzialem nie ma zadnych zamiennikow typu asmet czy cos podobnego a bosal kosztuje 1200 nie mowiac juz o oryginalnym. Moze ktos wie gdzie szukac jakiegos uzywanego moze macie jakies namiary na ludzi ktorzy handluja takimi uzywkami. Z gory dzieki.



Ja pierdziele jakie ceny!!?? Kogoś pokopało, to ja w Alfie 166 cały wydech bez katalizatora zmieniłem za 600zł a z nim kosztowalo by ok 1100.!! Do beemki 735 E32 kiedyś się pytałem to mi powiedzieli w chyba Norauto 580zł ale załatwiłem urzywany w idealnym stanie za 250zł
  
 
Cytat:
2005-06-23 23:59:54, michal25 pisze:
a serio nie zazdroszcze i wyrazy współczucia ja mam zwykly tlumik prawie przegnity (jeszcze sie trzyma i dosc ciocho chodzi) poniewaz mysle o jego wymianie naszedl mnie pewien pomysl na przerobienie tlumika na zwykla przelotowke mialem cos takiego w polonezie i chodzilo dosc fajnie pytanie tylko czy w mojej E-30 warto cos takiego w ogole zaczynac, jaki bedzie efekt ? zalezy mi na lekkim pomroku a nie na super basie pozdrawiam



No właśnie u kuzyna było to dugie ale on jest zachwycony
  
 
Cytat:
2005-06-23 23:59:54, michal25 pisze:
a serio nie zazdroszcze i wyrazy współczucia ja mam zwykly tlumik prawie przegnity (jeszcze sie trzyma i dosc ciocho chodzi) poniewaz mysle o jego wymianie naszedl mnie pewien pomysl na przerobienie tlumika na zwykla przelotowke mialem cos takiego w polonezie i chodzilo dosc fajnie pytanie tylko czy w mojej E-30 warto cos takiego w ogole zaczynac, jaki bedzie efekt ? zalezy mi na lekkim pomroku a nie na super basie pozdrawiam

kiedyś ten motyw zastosowałem w mojej calibrze,a później w fieście xr2i,tzn zamiast tłumika miałem ładną srebrną rurę no i do tego ładna nakładka imitująca tłumik,efekt był w obu przypadkach basowy,także zapomnij o pomruku,no ale całkiem fajnie się jeździło Pozdro!!!!
  
 
jak komuś zależy na łasnym pomruku to proponuje przyspawać samą końcówke do dobrego tłumika. rurka z chromowanej stali. przekątną i długością wyregulujecie sobie dzwięk jaki wam odpowiada. udeżające spaliny wydają fajny metaliczny dzwięk. ja mam dwie i niezle wyglądają i fajnie je słychać, zwłaszcza na tylnej kanapie przy wyższych obrotach.
  
 
Cytat:
2005-06-24 17:38:33, krzysiek77 pisze:
jak komuś zależy na łasnym pomruku to proponuje przyspawać samą końcówke do dobrego tłumika. rurka z chromowanej stali. przekątną i długością wyregulujecie sobie dzwięk jaki wam odpowiada. udeżające spaliny wydają fajny metaliczny dzwięk. ja mam dwie i niezle wyglądają i fajnie je słychać, zwłaszcza na tylnej kanapie przy wyższych obrotach.




racja, nawet moja 316 po zalozeniu koncowki (nie jakies badziwewie za 25zl) ma ladniejszy dzwiek.
  
 
Witam!
U mnie w Wałbrzychu są dwie firmy które dopasują do każego auta lub motoru wydech.Jeszcze jak miałem vectre to u nich robiłem końcowy +2 wylotówki z kwasiaka 100mm + środkowy asmet i z wymianą 400zł.Gwarancja 18miesięcy na puche i dożywocie na końcówki.Przedemną gościowi robili cały z kwasiaka do crossa z wylotem jak w mugenie.Sprawa jest na tyle fajna że najpierw montują ci puche-potem gościu przynosi skrzynkę-dosłownie-z końcówkami(owale,banany.okrągłe,proste i wygięte)przykłada po kolei a ty patrzysz z odległości i wybierasz tą z którą będzie ci się podobał.Potem demontują,spawają to co wybrałeś,malują puszkę i spawy i montują na auto.W 30 min. to robią.