Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2005-06-19 23:46:49 |
przemekkum 126el Bochnia | 2005-06-20 22:16:06 jestem zainteresowany jak cos to sie odezwij i jaka cena gg 6388294 |
![]() 2Rotor F&F Wolny Słuchacz :) Rotary wannabe... Toruń | 2005-06-20 22:44:20 Ten wałek to może i działa, nie przeczę ale wygląda jakby go ziom robił frezem na wiertarkę ![]() |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2005-06-20 22:50:13 no i tak troszq wżerów ma chyba ![]() |
![]() KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2005-06-20 23:16:14 taka juz uroda wałków Halczyńskiego ![]() |
![]() dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2005-06-21 10:32:01 Dokładnie takie wałki robi Halczyński - to jest wałek napawany i dzięki temu krzywki są dużo bardziej trwałe (prędzej szklanki wymienisz niż wałek ![]() |
![]() LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2005-06-21 11:33:42 szcerze wątpie żeby krzywki po napawaniu były mocniejsze, miałem wałek od Irk, duzo lepiej wykonany, cho c też napawany |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-06-21 22:57:06 sluchac membera! |
![]() dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2005-06-21 23:18:44
Na tzw chłopski rozum bo ekspertem nie jestem: wałek szlifowany jest następnie utwardzany powierzchniowo (zdaje się że azotowany) i warstwa odporna na ścieranie ma 0.0x-0.x mm. Jak warstwa azotowana się zetrze to wałek traci krzywki w mgnieniu oka. Wałek napawany jak sama nazwa głosi jest napawany bardzo twardym materiałem, którego grubość jest kilkakrotnie większa od warstwy azotowanej... Forum czasami odwiedza syn p. Halczyńskiego więc jak mijam się z prawdą to może skomentuje ![]() |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-06-21 23:35:52 no wlasnie Pavlus czekamy na fachowe wyjasnienie |
![]() Baran '97 SI 2.0 n/a wagon ... Lublin | 2005-06-21 23:51:16 Ja mam taki wałek, ze sporym wżerem na przylgni, ale przejeździł tak podobno u poprzedniego właściciela 5tys km (a u poprzedniego xxx km), i u mnie jeździ i jak narazie daje rade. Na jahuju jakiś czas temu ktoś sie pytał co to za wałek i odpowiedziano mu że krzywki lubią sie rozlatywać - co i ja potwierdze tym że mam taki wałek z tak uszkodzoną krzywką. |
![]() LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2005-06-22 00:06:11
Czy ja mówie ze zrobie lepszy? Czy ja mówie że nie będzi e jeżdził dobrze? Czy ja mówie ze jest kiepski? Wyrazilem sowją opinie i jeśli sie myle to prosze o poprawienie... Bo np. jak wyglada z postów niżej ten wałek w przeciwieństwie do Irkowych jest azotowany, wiec podobno twardszy, wcale tez nie twierdze ze ten wałek ze wzgledu na wyglad nie bedzie jechał, wiec prosze... Pozdrawiam Seba |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2005-06-22 00:09:22 nigdzie nie jest napisane, że ten wałek jest azotowany - po napawaniu nie był azotowany |
![]() dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2005-06-22 00:10:25 Tak dla wyjaśnienia wałek jest napawany ![]() |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2005-06-22 13:59:44 Ten wałek jest napawany twardość materiału po napawaniu 60-63 HRC grubość warstwy napawanej to ok 4mm w porównaniu do azotowanej do 0,8 mm
KAŻDY wałek może się zetrzeć bo nic nie jest niezniszczalne regenerowaliśmy wałki robione u Św., Irk., Hein, kKał., Bredy, Schricka i kilkunastu innych firm Tuningowych więc zdaża się. Ten z fotek wygląda nieźle ![]() Jak ktoś nie ufa napawanym to możemy przeszlifować i podac adres firmy która tanio azotuje (niestety w warszawie). Albo można azotowac napawany ![]()
Jeszcze się nie zdażyło żeby ktoś przynósł nasz wałek w którym rozleciała się krzywka. Owszem zdarzały się robione gdzie indziej. Jeśli to nasz to przywieź go do nas masz regenerację gratis i piwo ode mnie. [ wiadomość edytowana przez: pavlus dnia 2005-06-22 14:01:48 ] |
![]() dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2005-06-27 21:08:39 Temat nadal aktualny - byłem dzisiaj u p. Halczyńskiego celem sprawdzenia wałka. Stwierdził, że jest w stanie idealnym, a ślady współpracy krzywka-szklanka świadczą o bardzo dobrym dotarciu krzywek. Chętnych zapraszam na prv.
|