Witam
Do sprzedania jest takie auto:
Opel Omega 3.0 24V z roku 1993.
Przebieg 197.000 oryginalny – posiadam dokumenty które to wskazują. Każdy mechanik czy ktoś zaznajomiony średnio z samochodami potwierdzi to.
Auto w moich rekach przejechało 60 tys km.
To najwyższa praktycznie wersja wyposażeniowa i silnikowa w cywilnej Omedze. Nie ma tempomatu i grzanych siedzeń.
Silnik, chyba nie musze mówić co to jest...
24 zaworowa sześciocylindrowa o mocy 202 KM

, z układem dolotowym DUALRAM, wtrysk wielopunktowy, o pięknym brzmieniu.
Według wielu mechaników to najlepszy silnik Opla dotychczas wyprodukowany.
Auto posiada osiągi fabryczne. Czyli przekracza nieznacznie 240 km/h i do setki ma owe 7,6 s - G-tech pokazał od 7,28 do 7,47 - czyli sie zgadza.
Spalanie od 7,5 L/100 km do ok. 13l/100 km (przy bardzo ostrej jeździe i szybkiej 200+ km/h)
W mieście ok. 13-15 l/100 km, jak ktoś chce może być i 10,5 l/100 km.
Ostatnio nie resetowałem kompa ze trzy tankowania i było 13,6 l/100 km - jazda 50/50 miasto/trasa
Auto nie posiada i nie posiadało instalacji gazowej.
Auto jest w bardzo dobrym stanie technicznym i jest regularnie i w pełni serwisowane. Inni może by napisali idealnym, ale ideał to zjeżdża z taśmy produkcyjnej.
Fotki zrobiłem dziś rano, 3 dni temu było na myjni. Żadnych polerek nie uskuteczniałem.
To nie jest Omega, jak te spotykane na drogach – zaniedbane, ledwo jeżdżące.
To nie jest ogłoszenie typu: full wypas klima, ale nie działa jakieś sprzegiełko od kompresora i cos tam trzeba wymienić.
Tu działa wszystko !
Wnętrze czyściutkie i zadbane, podsufitka biała od nowości, fotele jasne niewytarte i nieopodarte. Lakier lśniący.
Wszystkie mechanizmy funkcjonują, klimatyzacja sprawna w 100%, serwisowana.
Auto jest serwisowane regularnie, wszystkie elementy zawieszenia są wymieniane na bieżąco.
Powymieniane:
Zaraz po zakupie - pasek wielorowkowy, kable WN, kopułka, plaec, świece, płyny, wszystkie elelemnty układu kierowniczego - końcówki, tuleje, wspornik, drążek środkowy itp.
Potem:
amortyzatory, układ wydechowy końcowy i środkowy,
Awarie:
Rezystor do regulacji siły nawiewu. - 130 pln
Pompa wodna zaczeła ciec. - 270 pln
Czujnik temp. do wtrysku - 30 pln
Zmieniłem też:
- sprzęgło na Sachsa (niepotrzebnie troche.....)
- łożysko przednie prawe (zupełnie niepotrzebnie )
- uszczelke pod kolektorem wydechowym. Na zlocie koledzy wysłyszeli że zaczynają się przedmuchy. Było też planowanie kolektora.
Blacha:
robiona dopiero co.
Reszta to eksploatacja - klocki, amortyzatory, płyny, elemnty zawieszenia
Auto jeździ na pełnym syntetyku Mobil One 5W40
Po przejażdżce tym autem większość ludzi jest w szoku – wiekszość Omeg to niestety wytłuczone i skrzypiące zaniedbane złomy.
W środku panuje cisza i spokój, zero wibracji. Osiągnięcie 200 km/h to kwestia chwili, i gdyby nie licznik często osoba jadąca z boku nie zdaje sobie sprawy z prędkości.
Ceny części jak do Omegi 2,6 – spalanie nie większe, a czasem i mniejsze, osiągi klasę lepsze. Elementy zawieszenia są identyczne (poza sprężynami) jak w zwykłej 2-litrowej Omedze. Trochę niższa jest dlatego.
Z częściami nie ma problemu !
Auto na fotkach stoi na 8x17" felgach Pro-line. ET 35.
Opony 225/45/R17 W
Wyposażenie:
- ABS
- Autoalarm – fabryczny
- Immobilizer
- 4 x elektryczne szyby /blokada dla dzieci/
- Centralny zamek z funkcją rygiel
- Domykanie szyb
- Elektryczny szyberdach
- Podgrzewane lusterka
- Elektrycznie regulowane lusterka
- Podgrzewane dysze spryskiwaczy
- Wspomaganie kierownicy
- Servotronic
- Klimatyzacja
- Schowek klimatyzowany
- Komputer pokładowy
- Regulacja świateł
- Skórzana kierownica
- Check control system – diagnostyka płynów, żarówek, klocków
- Szpera 45% - mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu
- Skórzana kierownica + plus parę elementów
- Alufelgi 17”
+ wiele innych dodatków których tu jest dużo,
6 głośnikowa instalacja Blaupunkta,
podświetlane lusterka w przesłonach słonecznych (tzw. ołtarzyk),
podłokietniki,
siatki na gazety,
elektrycznie wysuwana antena radiowa
Auto trzeba zobaczyć i sie przejechać.
Tak to sobie można gadać i bzdecić w nieskończoność. Dlatego zapraszam.
Cena 14 400 PLN.
Jak sobie przypomne cosik, to dopisze.
Wiecej fotek w profilu.
A jak kto chce to dośle na maila jeszcze więcej.
P.S. Z przodu nie ma halogenów, bo nie moge dostac drugiego. Ten co mam daje.
[ wiadomość edytowana przez: boogie dnia 2005-03-22 11:56:00 ]