| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-05-24 21:20:11 A nie przegrzewa sie ??
Keidys mialem takw poldku ze łapał muła po nagrzaniu i okazało sie ze po mocnym nagrzaniu puszczala uszczelka pod głowica - tylko wtedy !!!! Na zimnym było idealnie. |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-05-24 21:26:01 poluzuj zaworki bo im ciasno |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2005-05-24 21:36:04 moze masz ten pierdolnik co zaslania doplyw zimnego powietrza w zimie przelaczony na opcje zimową |
Matik007 Fiat 126p Przemyśl | 2005-05-24 21:58:39 Maskekkk masz to co ja czyli przegzany silnik (tak mi sie wydaje) u mnie jest identycznie !!!! |
Chudy89 F&F Sympatyk Polonez Caro 1.6GLI Katowice | 2005-07-02 04:30:20 Maskekk mam ten sam problem gaśnie po nagrzaniu. Wałek 385 świątka (nówka), głowica 2,5mm w dół, gaźnik seria, zapłon na 13 stopni.
Też sprawdzałem zawory i wszystko OK. A mój silniczek nie był przegrzany, przed remontem jeździł naprawdę dobrze pomijąc docisk. Czy może to być wina uszczelki??
Martwi mnie tylko to, że teraz się nagrzewa i to bardzo. I tu pytanie: Mam dosyć poważny wyciek oleju (zimmering przy kole pasowym lub same koło do wymiany). Może się tak nagrzewać przez słabe ciśnienie oleju |
Chudy89 F&F Sympatyk Polonez Caro 1.6GLI Katowice | 2005-07-02 16:17:12 Aha....
Jeszcze jedno. Może to być panewka główna, bo ją wymieniałem na nominał. Że jak się nagrzeje to blokuje wał i nie kręci
Bo w oleju jak go spuszczałem są oiłki metalu. |