[126] Muli po nagrzaniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Lujkalem w wyszukiwarce ale nie wylukalemnic podobnego. PO nagrzaniu alpie totalnego mula, na zimnym zaraz po dopaleniu idzie calkiem w porzo. Silnik lyka olej przez pierscionki.

Silnik to 652cm. Ponawiercana pucha filtra poweitrza, gaznik na dyszach 122/190 f8 glowica polerowana na duzych zaworach 2mm. planowana wlaek 385 breda i lekkie kolo zmachowe.

Zawory sprawdzalem kilkaset razy, poziom paliwa okej, przerwa okej zaplon na 10*. Moze by mi ktos pomogl bo ja juz kurwicy z nim dostaje.
  
 
A nie przegrzewa sie ??
Keidys mialem takw poldku ze łapał muła po nagrzaniu i okazało sie ze po mocnym nagrzaniu puszczala uszczelka pod głowica - tylko wtedy !!!!
Na zimnym było idealnie.
  
 
poluzuj zaworki bo im ciasno
  
 
moze masz ten pierdolnik co zaslania doplyw zimnego powietrza w zimie przelaczony na opcje zimową
  
 
Maskekkk masz to co ja czyli przegzany silnik (tak mi sie wydaje) u mnie jest identycznie !!!!
  
 
Pierdolniczka niemam, co do silnika to wlasnie mam takie podejrzenie bo ostatnio go mocno przykatowalem a mnie przylukalem ze niemam tej kryzy do chlodzenia miski oleju, zaworki 0.25 0.30 czyli baaardzo luuuuzne.


[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-07-02 10:15:08 ]
  
 
Maskekk mam ten sam problem gaśnie po nagrzaniu. Wałek 385 świątka (nówka), głowica 2,5mm w dół, gaźnik seria, zapłon na 13 stopni.
Też sprawdzałem zawory i wszystko OK.
A mój silniczek nie był przegrzany, przed remontem jeździł naprawdę dobrze pomijąc docisk. Czy może to być wina uszczelki??
Martwi mnie tylko to, że teraz się nagrzewa i to bardzo.

I tu pytanie:
Mam dosyć poważny wyciek oleju (zimmering przy kole pasowym lub same koło do wymiany). Może się tak nagrzewać przez słabe ciśnienie oleju
  
 
Aha....
Jeszcze jedno.
Może to być panewka główna, bo ją wymieniałem na nominał. Że jak się nagrzeje to blokuje wał i nie kręci

Bo w oleju jak go spuszczałem są oiłki metalu.