Brak ogrzewania, syf na korku oleju

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ostatnio mam problemy z ogrzewaniem, przegladalem forum i doszedlem do wniosku, ze to najprawdopodobniej termostat. waz zaznaczony czerwona strzalka po uruchominiu silnika sie nagrzewal i jest miekki, po scisnieciu slychac 'chlupanie'
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pod korekiem wlewu oleju, zauwazylem dziwny syf, biala maz? o co ho? plyn z chlodnicy przedostaje sie do silinka? co jest nie tak? gdzie szukac przyczyny?
  
 
Sprawdź czy nie ubywa CI płynu w chłodnicy. Bo jesli tak, to może to być uszczelka pod głowicą.
  
 
Cytat:
2006-03-11 17:57:51, Snale pisze:
Sprawdź czy nie ubywa CI płynu w chłodnicy. Bo jesli tak, to może to być uszczelka pod głowicą.



chyba ubywa... teraz mam na min.. a bylo troche powyzej ;/
jakie koszty wymiany tej uszczelki?
  
 
Z 200 zl powinno starczyc zmieniajac tylko uszczelke
  
 
Cytat:
2006-03-11 18:11:00, dyras pisze:
chyba ubywa... teraz mam na min.. a bylo troche powyzej ;/ jakie koszty wymiany tej uszczelki?



Nie mam pojecia, ale z tym jest dużo zabawy. Sama uszczelka nie powinna byc droga.
  
 
Cytat:
2006-03-11 18:17:27, Snale pisze:
Nie mam pojecia, ale z tym jest dużo zabawy. Sama uszczelka nie powinna byc droga.



....no i często dochodzi planowanie głowicy...a to kolejna 100-ka przynajmniej w W-wie
  
 
200zł ale chyba jak sam ją sobie wymienisz .Uszczelka kosztuje ok 70-80zł planowanie głowicy ok 50 zł więc w 200 sie chyba nie zmieści.
  
 
Co do syfu to też miałem taki na korku, byłem z tym u mechanika (dobrego) i powiedział mi że to normalne po zimie, ze powietrze wilgotne itp., itd. - najważniejsze że kazał mi wyczyścić korek i jeżdzić i nie przejmować się tym.
A tak na marginesie to ja nie mam najmniejszych wycieków więc to chyba nie ma nic wspólnego z ubywaniem płynu.
  
 
spokojnie i powoli w jakim czasie ubywa ci tego plynu biala maz to jeszcze nieoznacza ze masz wode w oleju mi sie to robi co jakis czas robi i plun mi nie ubywa no moze doleje na kilka m-cy z pol litra
maź w robi sie przwarzanie w silniczkach troszkie starszych co juz troszeczke biorą oleju i smigają na tanszym olejku i raczej wyłacznie w zime w wyniku mieszania nsie oparow oleju i skraplania sie wody z powietrza.
chyba ze ubywa ci plynu znacznie to tak moze juz czas wymienic glowice

co jeszcze jezeli na korku robi sie maź to raczej napewno tez na obu odmach silnika jezeli masz CVH koniecznie czysc bo wywali ci uszczelniacze hej
  
 
chodzilo mi nie o glowice a o uszczelke sory
  
 
witam ten syf pod korkiem to może być wina niedogrzanego silnika jakie odcinki pokonujesz autkiem?? i czy masz przysłoniętą chłodnicę ?? ten syf pod korkiem i ogrzewanie mogą mieć wspólny mianownik. jeśli miałbyś płyn chłodzący w oleju to byłby on także na miarce czyli w misce oil ..... najpewniej spr. ciśnienie sprężania i wszystko jasne... albo ternostat albo głowica pozdro .
  
 
Cytat:
2006-03-11 20:09:02, MAGPIX pisze:
200zł ale chyba jak sam ją sobie wymienisz .Uszczelka kosztuje ok 70-80zł planowanie głowicy ok 50 zł więc w 200 sie chyba nie zmieści.



Przeciez napisalem wyraznie - zmieniajac tylko uszczelke.
  
 
Jeśli uszczelka,to powinno ubywać płynu(jak słusznie zauważyli koledzy),ale i powinien się zwiększyć stan oleju.Obejrzyj jak wygląda olej i spalinki z rury.
  
 
u mnie ubywało b. powoli płyn, sprawdzałem, zaglądałem i nigdzie nie ma śladu przecieku. Sprawdzałem olej i okazało sie że mam ponad stan , pojeździłem cały dzień i na nast. rano sprawdzam i dalej ponad stan( jak wcześniej patrzyłem to norm. była), śmigam kolejny dzień i sprawdzam a tu poziom oleju w normiecodzień zaczołem sprawdzać i olej jest w normie i płyn przestało ubywać(ok.100ml. na tydzień) co to?