Niestabilna 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Już kiedyś był taki temat ale! Wymieniłem amortyzatory, tuleje tylnej belki, diagnostycy 2 godziny sprawdzali i myśleli co może być przyczyną że tył jest miękki i na łukach się wozi tak jakby coś było luźne i nic nie wymyślili. Zaczynam mieć tego dość co za frajda jeździć Betką 70 km/h. Niewiem juć co mam z tym zrobić. Może ktoś ma jakieś sugestie na ten temat! Proszę o pomoc !!! Pozdrawiam Woj
  
 
Może kiedyś były 2 piątki a teraz jest jedna ale zostawia 4 ślady?
  
 
Cytat:
diagnostycy 2 godziny sprawdzali i myśleli co może być przyczyną że tył jest miękki


jedź na jakąś konkretną stacje diagnostyczną. wcale nie serwisową, ale zwykłą taka która robi przeglądy techniczne. śmiem twierdzić że zdiagnozuja to w 15 minut.
pozdrawiam
  
 
wyglada to na tuleje ale tzw plywajace.Ja mialem to samo i jest ok.One sa dosc drogie.Pytanie tylko ktore ci wymienili.Wozenie tylu to na 100%te plywajace
  
 
Max2000 może mieć rację. Chodzi o tuleje hydrauliczne - element nr 6 na rysunku

E34 525i REAR AXLE SUPPORT/WHEEL SUSPENSION

Zużycie tych tulei jest właśnie przyczyną pływania tyłu.
  
 
Witam ponownie! Wóz był sprawdzany, aostawia 2 ślady tak jak powinien. A sprawdzali go właśnie na stacjach diagnostycznych. Ale dzięki za podpowiedź, sprawdzę dokładnie te tuleje pływające! Pozdrawiam Woj255
  
 
A czy ktoś zna polską cenę tych tuleji???
  
 
Cena tych tuleji to 90 - 250zł/szt. Mi się udało kupić po 90zł po rabacie 30%. Miałem taką właśnie diagnoze na diagnostyce - tuleje, wymieniłem i troche lepiej jest, ale to jeszcze nie to. Czasami czuje jeszcze jak mi delikatnie tył odpływa na zewnętrzną zakretu.
  
 
w wawie w BAWARIA MOTORS na CZERNIAKOWSKIEJ kosztuja 140pln
  
 
Witam! Zgodnie z sugestią wymieniam te tuleje pływające czyli łączniki stabilizatora. Ale mam pytanie czy wymienia się ten element na podniesionych kołach żeby zawieszenie z tyłu było odciążone, czy jest to nie istotne? Chcę to zrobić sam, wygląda to na prostą robotę. Łączniki kosztowały mnie 140 PLN sztuka. Pozdrawiam Woj255
  
 
nie pamietam jak mi wymieniali ale chyba tyl stal na kobylkach.Natomiast mysle ze bedziesz po tej operacji musial zrobic geometrie tylu.Napisz po wszystkim jak wyniki, bo ja stawiam osobiscie na te tuleje.Pozdrowka
  
 
W mojej e39 kombi na delikatnych wertepach też mi strasznie uciekał tył przy prędkości 80 -90 km.
Wymienili:
- wahacze,
- łączniki stabilizatora,
- amortyzatory Bilstain (nie wiem jak to sie pisze)

tył dalej uciekał.

Okazało się, że te amorki były do niej za miękkie i zamienili je na Sachs, do tego prawidłowo ustawiona zbieżność i problem minął.