MotoNews.pl
  

Montaż włoskich instalacji gazowych REG by OMVL!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam chciałbym zaoferować ceny montażu instalacji gazowych specjalnie dla MOTONEWS.pl

gaźnik 1100
wtrysk jednopunktowy 1450 zł (BINGO M)
wtrysk wielopunktowy 1650 zł (BINGO S)

wtrysk sekwencyjny 4 cyl. 3200 zł (DREAM XXI-N)
wtrysk sekwencyjny 6 cyl. 4400 zł (DREAM XXI-N)
wtrysk sekwencyjny 8 cyl. 4700 zł (DREAM XXI-N)

zbiornik w koło + 100 zł

Postaram sie odpowiadać w miare możliwości na wasze pytania
Prośba do administratorów o nie usuwanie tego ogłoszenia.
  
 
witam
ja mam pytanko
jaki bylby u Was koszt regulacji takiej instalacji-bingo s-,plus wymiana filtra gazu?

z góry dzieki za odpowiedź
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-03-14 21:08:50, sosenmc pisze:
Witam chciałbym zaoferować ceny montażu instalacji gazowych specjalnie dla MOTONEWS.pl gaźnik 1100 wtrysk jednopunktowy 1450 zł (BINGO M) wtrysk wielopunktowy 1650 zł (BINGO S) wtrysk sekwencyjny 4 cyl. 3200 zł (DREAM XXI-N) wtrysk sekwencyjny 6 cyl. 4400 zł (DREAM XXI-N) wtrysk sekwencyjny 8 cyl. 4700 zł (DREAM XXI-N) zbiornik w koło + 100 zł Postaram sie odpowiadać w miare możliwości na wasze pytania Prośba do administratorów o nie usuwanie tego ogłoszenia.



witam

ja mam pytanie odnośnie sekwencyjnego wtrysku gazu

mam samochód daewoo espero 1,5 16V i chciałem założyć do niego gaz ale powiedzieli mi że na sekwencji to on nie będzie chodził ponieważ nie ma on sekwencyjnego wtrysku benzyny(podobno wtryskiwacze pracuja parami) i trzeba założyć tzw. full grupe. znów u unnego majstra usłuszłem że nie koniecznie trzeba montować full rupe a wystarczy tylko odpowiednio(parami) ustawić sygnały z komputera.

proszę wyjaśnijcie ten problem bo nie wiem kogo słuchać i co zrobić, którą instalacje mam założyć?jesli to możliwe to proszę krótki opis jkie są różnice w działaniu tych instalacji np. zkąd biora sygnały sterujące, itp

pozdrawiam
z góry dziekuję za odpowiedż i pomoc
  
 
Cytat:
2005-07-14 14:30:11, Artur_J pisze:
witam ja mam pytanie odnośnie sekwencyjnego wtrysku gazu mam samochód daewoo espero 1,5 16V i chciałem założyć do niego gaz ale powiedzieli mi że na sekwencji to on nie będzie chodził ponieważ nie ma on sekwencyjnego wtrysku benzyny(podobno wtryskiwacze pracuja parami) i trzeba założyć tzw. full grupe. znów u unnego majstra usłuszłem że nie koniecznie trzeba montować full rupe a wystarczy tylko odpowiednio(parami) ustawić sygnały z komputera. proszę wyjaśnijcie ten problem bo nie wiem kogo słuchać i co zrobić, którą instalacje mam założyć?jesli to możliwe to proszę krótki opis jkie są różnice w działaniu tych instalacji np. zkąd biora sygnały sterujące, itp pozdrawiam z góry dziekuję za odpowiedż i pomoc



U mnie wtryski też pracują parami. Gazownicy nie mogli sobie poradzić na Dreamie XXI-N (slaba dynamika, nagle wzbogacenie mieszanki przy delikatnym dodaniu gazu na jalowych). Teraz mam Dream'a XXI (bez "N"). W tej drugiej sygnały sterujące są z MAP sensora, sondy lambda (korekcja) i obrotów. Dla LPG jest tworzona mapa wtrysku. Czas wtrysku LPG nie zalezy od czasu wtrysku noPb.

ZTCW to wtrysk grupowy jak najbardziej da sie zrobić na wersji "N" (sekwencyjnej).

A tak swoją drogą to ta wersja bez "N" też ma w sofcie opcję zmiany kolejności wtryskiwania do poszczególnych cylindrów, więc nie wiem na czym ma polegać niby ta "full grupowość".
Gdzieś w necie wyczytałem, że po prostu ta właśnie wersja to instalka IV gen. z elektroniką "starego typu", a wersja "N" to elektronika "nowego typu" (niezależnie od typu wtrysku).
  
 
Witam.
Do takich aut proponuję albo 3 generację albo BRC seqent 24