| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fuso (M) ![]() 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2005-06-03 20:46:15 nosze sie z zamiarem zalozenia 903 do malca i teraz mam pytanie jakie modyfikacje silnika ze 127 najbardziej korzystnie na niego wplywaja a jakie niekorzystnie
i mniejwiecej jaka moc maksymalna (przy niskiej awaryjnosci) mozna osiagnac z etgo silnika pozdro ----------------- Franky Garage |
devilmick KIA PICANTO CUP Warszawa | 2005-06-04 13:02:13 witaj
ja miałem u siebie w malcu taki silniczek, tzn maluszek z tym silniczkiem jeździ nadal ale juz u innego właściciela. Więc tak.. u mnie nie było nic zmodyfikowanego, jeździłem na seryjnej 903, nawet filtr powietsza był okrągły seryjny
wg mnie to w tym silniku nie trzeba nic zmieniać, kręci się dość wysoko, na skrzyni serii ma ostrego buta (na krótkiej nie sprawdzałem) moc tego silnika to teoretycznie 47KM bo wiadomo, że w starym silniczku koniki mogły sobie gdzieś indziej pogalopować.. pracy troszke jest.. moze w 2 tys sie zmieścisz ze wszystkim |
fuso (M) ![]() 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2005-06-04 19:41:40 tzn co wchodzi w koszt 2000?? ----------------- Franky Garage |
devilmick KIA PICANTO CUP Warszawa | 2005-06-05 01:21:19
jeżeli tanio dostaniesz to silnik dalej flansza chłodnica węże gumowe lub miedziane tylna belka mocowania silnika czujnik temp i wiele innych pierdółek które byś musiał co chwile kupować.. mnie wyszedł grubo ponad 2 tys.. powiedziałbym tak pod 5 tysięcy.. ale koniecznie musisz zainwestować w hamulce.. bo SWAPik na seryjnych hamplach nie hamuje.. to tylko taka imitacja hamowania |
Radass Fiat 126p Brodłej | 2005-06-05 01:21:58 [OT] no prosze fuso widze ze swap sie szykuje jakis trzymam kciuki i pozdrawiam |
Pat_kdb Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-06-05 14:05:11 2000 tomnie prawie silnik z flansza wyszedl i belka.....full kapa. |
devilmick KIA PICANTO CUP Warszawa | 2005-06-05 23:41:14
wiem pat.. ale mi chodziło o jakaś 903 ze 127.. i to gdzieś znalezioną bardzo tanio |
bart322 Jeep i passeratti Kobielice | 2005-06-05 23:44:51 Pat ma ze 127 wlasnie
Tyle ze po kapitalce |
devilmick KIA PICANTO CUP Warszawa | 2005-06-06 10:54:16
też miałem z siódemy.. i też w niezłym stanie |
Pat_kdb Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-06-06 15:33:16 a tez cie tak wkurwial jak nas?? Devilmicku? |
devilmick KIA PICANTO CUP Warszawa | 2005-06-06 17:25:34
coś Ty.. zero problemów
no raz tylko uszczelke zmieniłem.. i dwa razy tłumik no i problemy z gaźnikiem i czasami nie odpalał |
fuso (M) ![]() 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2005-06-15 15:41:59 to zescie mnie pocieszyli
ale swap i tak bedzie
nie koniecznie ze 127ki moze to bedzie cienias sie zobaczy pozdro ----------------- Franky Garage |
pawu81 Byl Fiat 126p Gdynia | 2005-06-22 13:51:01 Bedzie, bedzie, tylko czeka nas duzo roboty..... |
NAZIK Clio 16s Kraków | 2005-06-29 21:51:47 co mozna wykrzesac jeszcze z oryginalnego gaznika??
i jak? a moja przypadlosc to mulowate wkrecanie sie na obroty 903 nie wiem co jest grane ponad 5000 rpm traci powoli moc a wkreca sie tak na 2 biegu do 5700-6000 - pozniej to juz tylko rzezba silnika a nie przyspieszanie mysle ze te silniki powinny wkrecac sie o jakies 500-700 obr wiecej w czym szukac wady?? cisnienie po 12.75 - 13 przy minimalnym planie glowicy gaźnik rozebrany przeczyszczany regulowany moze aparat zaplonowy??? zmienialem sprezynki od innego aparatu i tez kicha te "kamyki" powinny luźno latać na sprężynkach czy od razu opór? no chyba ze przeprężony silnik - w co nie wierze |
bart322 Jeep i passeratti Kobielice | 2005-06-29 21:58:37 Nazik, ten silnik ma moc max przy 6100 albo 6200, nie pamietam dokladnie, wiec nie ma sensu seryjnego silnika wyzej krecic, bo i tak nie jedzie... aczkolwiek moja seria kreci sie tak do 7000, ale od ~6000 tez niechetnie |
NAZIK Clio 16s Kraków | 2005-06-29 22:23:17 to ja biore poprawke na to
ale u mnie powyzej 5000 to juz mulowato
moze to przez to ze przepustnica nie otwiera sie w 100% tylko tak z 90% (OT od forum127/ z czego masz linke gazu - klapa od poldziaka?
|
bart322 Jeep i passeratti Kobielice | 2005-06-30 12:09:43 Linke mam seryjna z malucha. |
tomek-bieron opel kadett c '77 kraków | 2005-07-02 20:14:25 nie wkręca ci sie wyżej bo możesz mieć za "wolny" wałek rozrządu,903 wychodziły w różnych wersjach mocy i miały moc i moment na różnych obrotach,więc ja proponuje zmienić wałek na ostrzejszy,albo wywarzyć i przy okazji odelżyć koło zamachowe,korby,dźwigienki popychaczy i szklanki,w połączeniu z abarthowskim wałkiem(koszt ok 300zł dwa lata temu,niestety aktualnej ceny nie znam) możesz wycisnąć z tego silnika ok 55-60KM w wersji lekkiej-tzn. na miasto.
a co do swapa to strasznie dużo wam to wychodzi wszystko,może lepiej kupić za 500zł dawce i macie tam prawie wszystko co potrzebne,dorzucacie tylko flansze,mocowania można samemu zrobić i jazzzda,-ale to tylko moje skromne zdanie,,,,powodzenia i pozdawiam |
Wujek-Kajtek FKP MEMBER FSO KRAKÓW | 2005-07-06 17:25:30 Właśnie co do silniczków, to wychodziło mnóstwo wersji. Na przykład mojej nie ma co kręcić powyżej 4500, bo słabnie makabrycznie, za to na trójce można od 15 km/h jechać. Elastyczność ma wzorową.
Pzdr |