| Sortuj wg daty: rosn±co malej±co |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2005-07-06 07:01:04
A może co¶ takiego... Je¶li wł±czy się jednocze¶nie kompresor i wiatrak chłodnicy na biegu drugim, to obci±żenie będzie bardzo duże. A drugi bieg wiatraka chłodnicy wł±cza się, gdy nie działa pierwszy... SprawdĽ, czy po wł±czeniu klimy (wł±cznikiem) od razu zaczyna się kręcić (na zimnym silniku) wiatrak chłodnicy. Je¶li stoi, a dopiero po kilku/kilkunastu sekundach wł±cza się i od razu wchodzi na wyj±ce obroty, to nie masz biegu pierwszego wiatraka (spalona opornica)... Ja miałem spalon± opornicę i w momencie wł±czenia wiatraka chłodnicy (bieg II) i jednoczesnym zał±czeniu kompresora jechałem jak z ciężk± przyczep±... |
dkorek KIA CARENS Chełmno | 2005-07-06 08:51:35 normalka - u mnie też jest przy wł±czonej klimie do¶ć duży spadek mocy |
KAMILA_Z_USTRONIA Sympatyk FEFK ST170, Leon Cupra USTRONIE | 2005-07-06 09:33:59 umnie 4 osoby na pokładzie + klima = wyprzedzanie tira ( sport ekstremalny ) |
Skolmi Sympatyk FEFK Fusion Warszawa | 2005-07-06 09:37:06
Prowokacja
Wyprzedzanie + TD = zupełnie inna bajka |
semisok ford escort Piastów | 2005-07-06 14:15:05 mojego td klima obciza tylko na wolnych tak do 2 tys a powyzej jazda normalna. czytalem ostatnio wypowiedzi mariobrosa i u mnie na szczescie dziala pierwszy i drugi bieg wentylatora - drugi zalacza sie tylko przy dlugotrwalym staniu w korku - tak zauwazylem- tylko niestety cos ten wiatrak rezonansu dostaje - co z tym moza zrobic - ktos mowil ze krzywa os wiatraka - jak to naprawic? ile kosztuje nowy wiatrak? pozdrawiam |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2005-07-06 18:09:27
U mnie też rezonuje - wcze¶niej tego nie miałem, bo wcze¶niej nie działał pierwszy bieg, teraz to odczuwam. Na razie to zostawię. A co do drugiego biegu, to chyba mi się od wymiany opornika ze 2-3 razy wł±czył jak dot±d. Zupełnie inna bajka teraz... |
magooral Ford Escort Kombi Bydgoszcz | 2005-07-07 08:37:46 u mnie jest tylko drugi bieg. Wl±czenie klimy na zimnym silniku uruchamia bieg wyj±cy. Poza tym praca wentylatora jest jaka¶ dziwna. Wl±cza się na 5 sekund a potem 5 sekund odpoczywa. I tak wkoło. W trasie to czuje wyraĽne stuknięcie gdzie¶ w okolicy kierownicy, potem wł±cza się wentylator i moc spada. Po jaki¶ 5 s koniki się zbieraj± itd. To samo stuknięcie słyszę jak zewre złe styki we wtyczce wł±cznika wentylatora. Czy to normalny tryb pracy klimy i wentylatora? skoro wiem, że brakuje mi pierwszego biegu to jak dobrać się do tej opornicy? Gdzie ona i jak j± wymienić?
|