JAK OBNIŻYĆ PRZÓD ESSIEGO???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam zamiar obniżyc przód swojego escorta (ok 6-7cm). Chciałem to zrobić przez obcięcie sprężyn. Jednak dowiedziałem się, że w escortach kolumny są ustawione pod pewnym kątem i jeżeli skrócę sprężyny to koła nie będą stały prosto tylko skrzywią się do środka i wyjdzie coś takiego: /---
Kiedyś miałem BMW e30 ale tam kolumny są proste i można maxymalnie obniżać........

Jeżeli ktoś coś wie na ten temat to proszę o konkretne odp.
Czy jest jakiś sposób na zrobiene "gleby" bez wymiany zawieszenia???

Z GÓRY WIELKIE DZIĘKI
POZDRAWIAM
  
 
mozna wymienic sprezyny na sportowe, a obnizenie auta o 6-7 cm na seryjnym amortyzatorze spowoduje szybkie jego zuzycie i pogorszy bezpieczenstwo jazdy. najlepiej załozyc sprezyny -40mm
  
 
Cytat:
2005-07-09 21:35:16, cab-max pisze:
Witam. Mam zamiar obniżyc przód swojego escorta (ok 6-7cm). Chciałem to zrobić przez obcięcie sprężyn. Jednak dowiedziałem się, że w escortach kolumny są ustawione pod pewnym kątem i jeżeli skrócę sprężyny to koła nie będą stały prosto tylko skrzywią się do środka i wyjdzie coś takiego: /--- Kiedyś miałem BMW e30 ale tam kolumny są proste i można maxymalnie obniżać........ Jeżeli ktoś coś wie na ten temat to proszę o konkretne odp. Czy jest jakiś sposób na zrobiene "gleby" bez wymiany zawieszenia??? Z GÓRY WIELKIE DZIĘKI POZDRAWIAM


hahaha....w ogóle Ty wiesz co Ty piszesz???? ciąć sprężyny??? czy Ty człowieku na głowę upadłeś??? nie ważne pod jakim kątem są kolumny ustawione takie rozwiązanie jest bardzo niebezpieczne........ czy jest jakiś sposób na zrobienie gleby bez wymiany zawieszenia...sorry ale jak Ty zadajesz takie pytania to może lepiej sie za to nie bierz...
  
 
ciecie sprezyn to raczej nienajlepszy pomysl ... podobnie jak obnizenie i tak juz niskiego essiego o 7 cm ...
  
 
Cytat:
2005-07-09 21:57:26, maciek701 pisze:
ciecie sprezyn to raczej nienajlepszy pomysl ... podobnie jak obnizenie i tak juz niskiego essiego o 7 cm ...


akurat obniżenie o 7 cm to jest dobry pomysł bo da się na tym jeździć i to zależy tylko od preferencji kierującego czy to lubi czy nie...i jest to do zrobienia oczywiście...ale nie takimi sposbami jak tu nam kolega pisze...
  
 
micab akurat springi sprzedaje
  
 
no tak ale z tego co pisze w profilu kolega ma 1981 wiecraczej od mk5-6 nie podpasuja
  
 
upssss
  
 
ciąc sprezyny no odwazny jesteś ale chyba nie kamikadze.
skracajac seryjne lub jakiekolwiek inne springi spowodujesz nie tylko samo skrucenie ale rowniez zmienisz parametry fizyczne spręzyny miedzyinnymi zmieni sie wytrzymalość na minus i to tak drastycznie ze polamiesz je w najmniej oczekiwanym momencie.

biorac to chłopski rozum pomśl że np: 10 zwoi ma utrzymac ok 250 kg ciezaru statycznie dynamicznie znacznie wiecej i moze sie scisnać o powiedzmy 10 cm zeby zamortyzować ciezar podczas jazdy, teraz obciajnac 2 zwoje spowodujesz że juz tylko 8 zwoi ma trzymac ten sam ciezar i dodatkowo scisanc sie moze juz tylko o 8 cm. Wiec sprezyna zostanie przeciazona i poprostu peknie.
dlatego sportowe springi sa wykonane z lepszego materiału bardziej wytrzymałego a przez to sa troszke drozsze od serii.
  
 
Ja tam bym przebił przednie opony. Siada wtedy około 10cm i tyle zdaje się wystarczy?
  
 
jak chcesz obniżać auto to jedynym na to sposobem jest wymiana zawieszenia na sportowe..... wszystko inne to rzeźbienie w gównie
  
 
chyba nawet rzeźbienie w gównie jest bardziej mądrym pomysłem niż cięcie sprężyn...