MotoNews.pl
  

Gt classic = Classicauto

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zobaczcie co dostałem na e-mail

Reaktywacja


Szanowni Państwo,

17 grudnia w sprzedaży ukaże się pierwszy numer magazynu „Classicauto”, poświęconego samochodom zabytkowym, klasycznym i youngtimerom. „Classicauto” jest tworzone przez były skład redakcyjny „GT Classic”.
Pragnąc zachęcić Państwa do lektury pierwszego numeru, w załączeniu przesyłam okładkę, poniżej parę słów o tym co w środku:

Temat numeru
...któremu poświęcamy aż dwa artykuły: zawsze modny i kultowy Jaguar E-Type. Ale moda i uroda to nie wszystko, analizujemy jaki E-Type jest naprawdę. Historia i ewolucja modelu, opis konstrukcji, jak kupować i restaurować, jak się nim jeździ, czy sława super-samochodu swojej epoki jest zasłużona. Drugi artykuł to fascynująca historia wyścigowej wersji E-Type`a, zwanego od zmniejszonej masy „Lightweight”.

Lancia Fulvia Coupé
Dzięki temu modelowi, Lancia „rozkręciła się” w dziedzinie aut rajdowych. Bez Fulvii być może nie byłoby rajdowej legendy, Lancii Stratos. Marcin Kalinowski opisuje historię, sukcesy sportowe i wrażenia z jazdy tym popularnym dziś klasykiem.

Rajdowy weekend w Wartburgu 312
Kierowca szybkiego, rasowanego Wartburga typu „naleśnik” wspomina, jak podczas jednego weekendu wziął udział w dwóch rajdach: eliminacji MPPZ i rajdzie popularnym Rally-Sprint, oraz jak to wszystko zniosło jego zabytkowe auto. Swoją receptę na zabytkową motoryzację opisał Piotr Życzyński.

Odbudowa krok po kroku
MGA powróciło! W cyklicznym artykule o profesjonalnej restauracji weterana, przyjrzymy się kolejnemu etapowi prac, kluczowemu dla dalszego życia auta: zabezpieczeniu antykorozyjnemu karoserii. Sposoby, koszty, sprawdzony sposób jak zrobić to raz a dobrze i mieć święty spokój.

Cennik samochodów zabytkowych
Pierwszy cennik samochodów zabytkowych, powstały z długiej i uważnej obserwacji rynku. Wyjaśniamy przyjęte przez nas zasady oceniania stanu samochodu oraz podajemy średnie ceny najpopularniejszych na rynku modeli. Zapraszamy do przesyłania uwag, rzeczywistych cen transakcyjnych i redagowania cennika razem z nami!

Fiat 125p „Rekord”
W 1973 roku dzięki wysiłkowi ogromnego zespołu ludzi, Polski Fiat 125p pobił trzy międzynarodowe rekordy prędkości średniej. Zachowany do dziś historyczny egzemplarz Dużego Fiata opowiada swoją historię. Próba dzisiejszego spojrzenia na tamte wydarzenia i Fiat w otoczeniu zabytkowej fabryki.

Mille Miglia Storica 2005
W latach 1927-57 Mille Miglia była jednym z najbardziej szalonych wyścigów drogowych. Dziś co rok na tej samej trasie i z udziałem tych samych samochodów odbywa się pamiątkowy rajd na regularność, emocje pozostały te same co kiedyś...

Melkus RS1000
Jeden z kilkudziesięciu istniejących egzemplarzy legendarnej wyścigówki zbudowanej w NRD na podzespołach Wartburga 353. Poznajemy ciekawą konstrukcję tego arcy-rzadkiego samochodu.

De Soto`59
Któż nie lubi amerykańskich krążowników szos z lat pięćdziesiątych? Bogactwo, komfort i przepych ówczesnych samochodów, osiągnęły swój punkt szczytowy w roku 1959. Z tego rocznika pochodzi auto, któremu przyjrzymy się bliżej. Marka zasłużona, renomowana i interesująca, w Polsce prawdziwa rzadkość: De Soto Sportsman`59. Historia De Soto, jak powstał model`59, jak firma wpadła w tarapaty, z których się już nie podźwignęła...

„Classicauto” w sprzedaży od 17 grudnia, pismo dostępne w salonach prasowych Empik, sieci kolporterskich Ruch i Kolporter, na stacjach benzynowych Statoil, oraz w punktach sprzedaży, do których prasę dostarcza In Medio (z wyłączeniem salonów prasowych In Medio oraz Relay).
Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie internetowej „Classicauto”: www.classicauto.pl
Życząc Wesołych Świąt i Do Siego Roku, zapraszam do lektury „Classicauto”!
  
 
zawsze to cos do poczytania
  
 
alez sie ciesze
  
 
naprawde wiecej info na tej stronie ale co do gazetki to moze byc ciekawa
  
 
Jednym słowem GTC w nowej szacie Zapraszam jutro do salonów prasy lub kiosków

  
 
ile to coś ma kosztować ??
  
 
  
 
  
 
Fajnie, ta właśnie zauważyłem, że GT classic gdzieś zniknęło.
  
 
już nabyłem tego żurnala w empiku, specjalnie do wrocka jechałem
  
 
Cytat:
2005-12-17 12:50:56, Tomas128 pisze:
już nabyłem tego żurnala w empiku, specjalnie do wrocka jechałem


Jaki koszt??
  
 
koszt to tylko albo aż 8,99zł też nabyłem i po przejżeniu zapowiada sięciekawa gazeta zobaczymy jak będzie po przeczytaniu
  
 
Jeśli to dwumiesięcznik, to cena nie jest zła.
  
 
w końcu jakas alternatywa dla automobilisty, bo juz nie moge patrzec na karety z silnikami i niemickie"komarki" z początku XX wieku