[126] Głowica od bisa w 650

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Głowica od bisa w 650 co o tym myślicie.
Pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2004-03-14 20:44:18, DAN89 pisze:
Głowica od bisa w 650 co o tym myślicie.
Pozdrawiam.



A co by to mialo dac ? Choc szczerze watpie w taka mozliwosc.
  
 
Gdzies kiedys slyszalem o takiej kombinacji

Co by moglo dac?
Zawory ssace wieksze, dwa kanaly dolotowe w glowicy no i gaznik 2 gardzielowy z pompka itd.

ALE !!! kolektor musial by byc taki jak od pandy 30 bo bisowaki ni jak sie by nie nadawal ( gaznik mial bys polozony na bok ), kombinacja alpejska z wydechem bo w bisie wychodzi do gory glowicy, no i zmiana chlodzenia glowicy z wodnego w powietrzny mega duzo kombinacji z cieciem glowicy

Jednym slowem masakra.

ps. Cichy padlo kiedys cos o takim czyms na fiat_126p@yahoogroups.com
  
 
A czy nie pomyśleliście że BIS jest chłodzony cieczą a FL-ek lub EL chłodzony powietrzem.
Głowica BIS-a zupełnie nie nadaje się do założenia - chyba że zrobicie chłodzenie cieczą do samej głowicy - tak chyba miał zrobione w rallycrossoym maluszku inż. Świątek.
A jaki problem powiększyć kanały dolotego w zwykłej głowicy, i nie trzeba później się martwić o założenie jakiegoś kombinowanego gaźnika i tłumika.

Jak ktoś ma inne zdanie - chętnie posłucham
  
 
tak sobie przeglądałem zdjęcia i znalazłem to:



zwróćcie uwage na głowice.. jak ma kanał wydechowy zrobiony.. zastanawiałem sie czy to moze być głowica z bisa ale..

jedak chyba nie... wiec po co taka modyfikacja serii?? a moze to jakaś specjalna glowica
  
 
To chyba głowica Radial (tak mi sie coś zdaje )
Jak już inna głowica to od pandy, w sumie ona też jest przystosowana pod chłodzenie cieczą i jakoś nie ma problemu z zaadaptowaniem jej do 650tki.
  
 
Cytat:
To chyba głowica Radial (tak mi sie coś zdaje )



Nic bardziej mylnego. Silnik "czerwony" ma rzeczysicie glowice z Bisa. Chlodzenie jak widzimy rozwiazane, poprzez bezposerdnie podlaczenie pokryw zaworow i glowicy z jak widac rozbudowanym chlodzeniem oleju.

A co do glowicy Radial....

to mamy ja tu

  
 
Jakiś czas temu w którymś poscie zapodąłem pomyśł założenia głowicy, to zostałem zjechani i każdy mi mówił ze to si nie uda, nadal ten pomysł jest i jak nie znajde głowicy od pandy, lub nie uda mi sie przerobic głowicy od malucha, to własnie zabiorę się za główkę od bisa/cc700
  
 
Cytat:
2005-07-17 14:18:17, _Szary pisze:
Jak już inna głowica to od pandy, w sumie ona też jest przystosowana pod chłodzenie cieczą i jakoś nie ma problemu z zaadaptowaniem jej do 650tki.




szarzyzna precz z herezjami
  
 
bardzo zainteresowala mnie ta glowica RADIAL czy moglbys QBA powiedziec o niej cos wiecej ? wiecej zdjec... i np jak popychacze otwieraja zawory.. jakie gaźniki do tego były? w jakich samochodach ona była montowana ?

widze ce to cos w styli HEMI ...sferyczne komory spalania

[ wiadomość edytowana przez: KrauzeR dnia 2005-07-17 15:54:07 ]
  
 
Kiedyś czytałem własnie o tym kaszlu (chyba już to określenie do niego nie pasuje ) i właśnie było napisane, że to głowica Radial tyle mam "na własną obronę"

Qba: zakłaam że taką głowice jeszcze trudniej dostać niż Pandę


Poramancza: Masz do powiedzenia coś na temat
  
 
rzeczywiscie teraz zauważyłem ze ta głowica


ma kanały jak w normalnej głowicy... to w takim razie ta która jest w czerwonym maluchu to główka z bisa... ale po co ją tam pchac?? i jeśliby chcieć ją tam jakoś założyć to w jaki sposób rozwiązać laski i osłony popychaczy??
  
 
Cytat:
2005-07-17 16:29:48, _Szary pisze:
Poramancza: Masz do powiedzenia coś na temat




otóż mam

jesli sadzisz ze głowica z pandy jest chłodzona ciecza...


maluchowiec i takie rzeczy pisze WSTYD
ja jak czegos nie wiem to sie nie odzywam i słucham/czytam w skupieniu
  
 
Widać że głowica od Bisa ma inny kształt kanałów, są prostrze. Im mniej zakrętów, tym mniejsze straty mocy.
  
 
Chłodzony cieczą jest Bis, CC itp , ale 126p i Panda powietrzem
  
 
mysle ze podstawowym kryterium mogłyby być zawory... ale czy przypadkiem w bisie nie są te same co w 650??
  
 
Średnica trzonka oraz grzybka jest taka sama !!
  
 
no to w takim razie już prędzej głowica od cc700 jest lepszym pomysłem. A dużo byłoby problemu z tymi laskami i osłonami popychaczy ??
  
 
Zawsze myślałem że ludzie wiedzą w jaki sposób jest chłodony silnk ich samochodu, dzisiaj sie właśnie przekonałem że tak nie jest.
Powracając do tematu. Ogladałem własnie fotki głowicy CC700 i myśle że dało by sie to zrobić kwestia tylko samozaparcia i kasy. Ale wydaje mi sie że było by to prostsze niż modowanie głowicy od Bisa !!
  
 
Cytat:
2005-07-17 16:55:10, Roli666 pisze:
Zawsze myślałem że ludzie wiedzą w jaki sposób jest chłodony silnk ich samochodu, dzisiaj sie właśnie przekonałem że tak nie jest. Powracając do tematu. Ogladałem własnie fotki głowicy CC700 i myśle że dało by sie to zrobić kwestia tylko samozaparcia i kasy. Ale wydaje mi sie że było by to prostsze niż modowanie głowicy od Bisa !!

hmm... głowica z cc nieróżni sie niczym od tej z bisa poza średnicą zaworów... także kwesta włożenia głowicy z bisa czy cc to tyle samo roboty tylko na głowicy z cc lepszy efekt :]
tak wogóle to skonczcie z tymi dziecinnymi docinkami, bez kitu smieszy mnie to już... tak mi sie wydaje ze to forum dorosłych osób a nie przedszkola....