Regeneracja pompy wspomagania?! Da rade?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przejrzalem cale forum i poczytalem pare postów odniosnie do wspomagania wiec nie pytam sie dla czego przy maksymalnych skretach brzeczy mi pompa wspomagani ale interesuje mnie czy jest jakis sposob by sprawdzic czy to moze plyn jest do du** czy tez pompa siada? mam rocznik 93 czy w mlodszych rocznikach z mneijszym przebiegiem tez takie zjawisko "brzeku" przy skreceniach wystepuje?! Czy pompa wspomagania jest w latwy sposob rozbieralna czy sa jakies potrzebne specjane techniki i narzedzia?! Co mozna kupic w sklepie do pompy wspomagania jakies lozyska tam sa czy co? ( chyba tak bo wydaje mi sie ze wladnie to lozysko taki odglos daje) i jaki to jest koszt?


I jeszcze jedno pytanko czy jest sens kupowanie ze szrotu z uzywanego car takiej pompy czy lepiej kupic te czesci zamienne dostepne do pompy i wymienic je u siebie samemu?!

  
 
Cytat:
2005-07-14 07:30:37, haryb pisze:
Przejrzalem cale forum i poczytalem pare postów odniosnie do wspomagania wiec nie pytam sie dla czego przy maksymalnych skretach brzeczy mi pompa wspomagani ale interesuje mnie czy jest jakis sposob by sprawdzic czy to moze plyn jest do du** czy tez pompa siada? mam rocznik 93 czy w mlodszych rocznikach z mneijszym przebiegiem tez takie zjawisko "brzeku" przy skreceniach wystepuje?! Czy pompa wspomagania jest w latwy sposob rozbieralna czy sa jakies potrzebne specjane techniki i narzedzia?! Co mozna kupic w sklepie do pompy wspomagania jakies lozyska tam sa czy co? ( chyba tak bo wydaje mi sie ze wladnie to lozysko taki odglos daje) i jaki to jest koszt? I jeszcze jedno pytanko czy jest sens kupowanie ze szrotu z uzywanego car takiej pompy czy lepiej kupic te czesci zamienne dostepne do pompy i wymienic je u siebie samemu?!



Podejrzewam że zjawisko o którym piszesz występuje we wszystkich samochodach ze wspomaganiem przy pełnym skręcie kół.Przynajmniej w tych z którymi ja miałem styczność tak jest.Wydaje mi się że wynika to z kontrukcji i nie świadczy to o żadnym uszkodzeniu ale niech się wypowiedzą inni.
  
 
tylko ze czasami mi tez to wystepuje przy skreceniu kol do polowy nie na maksa
  
 
Cytat:
2005-07-14 08:33:49, haryb pisze:
tylko ze czasami mi tez to wystepuje przy skreceniu kol do polowy nie na maksa



Może masz stary płyn we wspomaganiu albo wyślizgany pasek?
Wcześniej pisałeś tylko o pełnym skręcie...chyba że przeoczyłem coś.Zacznij od najprostszych rzeczy a jeżeli to nie przyniesie efektu będziesz szukał dalej.

[ wiadomość edytowana przez: Henryk dnia 2005-07-14 08:40:00 ]
  
 
co do plynu to nie wiem ile ma czasu bo kupilem car z 3 miesiace temu i tylko dolalem plynu a czy pasek wyslizgany ogolnie pasek dobrze kreci i nie sadze ze to od tego.
  
 
a jaki plyn dolales ?
ja tez dolewalem ale jakis nie wlasciwy.
W ASO zmienili mi plyn na orginalny do forda do wspomagania
skasowali mnie na 60 zl za sam plyn, ale on rzeczywiscie tyle kosztuje.
Na poczatku dolewalem jakis za 30 zl czy nawet tanszy.
Wiec plyn tez jest wazny.
Ale mi jak skrece na maxa to nie chalasuje.
Chalasowalo w pelnym zakresie ale jak mjalem malo plynu.
  
 
ja dolewalem jakis plyn najtanszy kupiony i polecony w sklepie z czesciami chyab jakis Orlenowski a oryginalny ile kosztuje? a wogole ile wchodzi plynu do układu wspomagania i gdzie mozna kupic oryginalny plyn?
  
 
to, że pompa hałasuję przy max skręcie to normalka, miałem kiedyś Renówkę i też tak było.
w orginalny płyn bym się nie bawił, mobil jest bardzo dobry kupisz 1 litr i starczy na wymianę.
a jak chcesz posłuchać rasowego wycia pompy to podjedź do mnie, u mnie wyję nawet na wyprostowanych kołach, niestety jest nierozbieralna (z tego co się dowiedziałem) więc tylko czekać aż padnie