| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mar-73 Escort 1.3 Mk5 Rzeszów | 2005-07-13 22:56:43 Kontrolka ładowania nie gaśnie po zapaleniu silnika,dopiero jak sie lekko przygazuje.W czym tkwi problem? |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-07-13 23:04:13 ja bym najpierw sprawdził stan i naciąg paska, potem szczotki regulatora napięcia,i stan kabli i złącz elektrycznych. Jeżeli te czynności nie przyniosły by rezultatów-wymiana regulatora(ok30pln) |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-07-13 23:07:30 U mnie w 1.8 D to był standart ![]() |
![]() heniek73 ford escort Gdańsk | 2005-07-13 23:31:42 a sprawdzałeś woltomierzem stan ładowania i czy wszystko jest ok. (czyli przy zapalonym silniku ok.14v)? |
mar-73 Escort 1.3 Mk5 Rzeszów | 2005-07-14 22:52:05 Jak zmierzyć stan ładowania |
mar-73 Escort 1.3 Mk5 Rzeszów | 2005-07-14 23:10:11 Wielkie dzięki,jutro sprawdze |
mar-73 Escort 1.3 Mk5 Rzeszów | 2005-07-16 15:47:33 Ładuje 13,2 na wolnych obrotach.Co może być przyczyną? |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-07-16 16:52:02
odpowiedziałem Ci w pierwszym poście.... |
tobitobi Essi olsztyn | 2005-07-16 21:06:14 W zeszlym tygodniu zmuszony bylem przerabiac temat alternatora. Padla jedna ze szczotek a odpowiadajacy jej pierscien komutatora wyzlobiony byl na jakies 3 mm. Akurat bylem w trasie i kontrolka akumulatora nie wskazywala problemu - znaczy nie palila sie. Niby wszystko ok ale zdziwilo mnie, ze napiecie w instalacji zaczelo szybko spadac (mam dodatkowy wskaznik). Okazalo sie, ze jechalem na swiatlach i wentylacji rozkreconej na full na czystym akumulatorze. Szczesliwie bylo to juz za dnia, bo jak nic bym stanal na brak pradu. No i wlasnie, zenujace jest to, ze dysponujac standardowymi wskaznikami, taka usterke moglbym stwierdzic dopiero jak bym stanal w szczerym polu z wyladowanym akumulatorem... A co do napiecia ladowania, to tak przed jak i po wymianie alternatora (czyli na dwoch roznych alternatorach) jego wartosc utrzymuje sie na poziomie 13.5 - 13.9 V. Natomiast z tego co slyszalem, nie powinna przekraczac 14 V.
|
PUNIU Sympatyk FEFK stary rupiec-odjecha ... 97-200 | 2005-07-16 21:14:49 a ja mialem poprzedni regulator napiecia 14,4 teraz mam 14 i powiem szczerze ze na tamtym lepiej auto jezdzilo - tak jakgdyby wiecej pradu mialo |