MotoNews.pl
  

Wielu z Was może się to przydać...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Była tu kilkakrotnie mowa o opornicy, której uszkodzenie powoduje, że wiatrak chłodnicy nie chodzi na pierwszym biegu. Otóż nie zawsze konieczne jest jej wymiana, wiążąca się z wydaniem 192PLN za nową. Jeśli tylko uzwojenie rezystora jest całe, co można stwierdzić najprostszym multimetrem, to awarii ulega bezpiecznik przeciążeniowy (wg. TIS-a, wiem, wiem), znajdujący się na tej samej płytce, co sam rezystor. Można go w najprostszym wypadku obejść zworką (lub dołożyć inny, szklany wymienny) i pierwszy bieg będzie znowu działał Szkoda, że wiem to teraz, kiedy już te 192PLN wydałem na nowy. Ale może przyda się ta informacja innym
  
 
kiedyś ojciec miał identyczny problem w golfie II , to zamiast bezpiecznika przylutowałem zworkę
  
 
hmmmmm a kiedy sę załacza ten 1 bieg wiatraka??? Bo u mnie chyba chodzi ten najszybszy, choć ręki nie dam sobie obciąć.
  
 
a u mnie jeszcze sie wiatrak nigdy nie wlaczyl


[ wiadomość edytowana przez: pytlar dnia 2005-07-17 15:41:21 ]
  
 
Chodzi o wentylator nawiewu...
  
 
Cytat:
2005-07-17 15:41:12, WilK pisze:
Chodzi o wentylator nawiewu...



No właśnie ja sam nie wiem bo Mariobros pisze wyraźnie że wentylator chłodnicy.....a ja zawsze myślałem że takowy ma tylko jeden bieg....Może w dieslach jest inaczej albo w autach z klimą?
Ja póki co nie miałem do tej pory przyjemności....
  
 
Przy klimie jest.
  
 
Cytat:
2005-07-17 16:39:46, WilK pisze:
Przy klimie jest.


Tak, chodzi o auta z klimą. Tam są dwa biegi wiatraka chłodnicy
  
 
Cytat:
2005-07-17 17:38:00, mariobros pisze:
Tak, chodzi o auta z klimą. Tam są dwa biegi wiatraka chłodnicy



OK..teraz już rozumiem wszystko..dzięki za info.Przyda się
  
 
Zapisane w kajeciku