Po wymianie sprzęgła Wszystko lata

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, wymieniałem ostatnio sprzęgło w warsztacie, po wymianie przeguby mocno stukają( przed tego nie było),luzy na kołach, biego wchodzą z oporem i często skrzynia zgrzyta, wsteczny aby wrzucić to często zgrzyta i musze mocno w prawo dać aż pod siedzenie pasażera(chociaż czasami wchodzi normalnie jak przed wymianą) podczas zapalania tłucze coś na wysokości lewarka pod samochodem i często coś tam brzęczy podczas jazdy... co jest?
  
 
A skrzynkę Ci dokręcili dobrze do silnika?
  
 
a sprawdzales,czy masz skrzynie ze swojego auta?? a powaznie to jedz na reklamacje.

[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2005-07-15 15:06:04 ]
  
 
Objaw jest taki, jakby skrzynia luźna była. Serio, przerabiałem temat.
  
 
wszystko sprawdze jak znajde klucze do auta, dziś mi samoregulator linki sprzęgła wysiadł, pewnie ma coś wspólnego ze skrzynią którą robiono ale nie wiem dlaczego...już dzwoniłem do mechanoira i umówiony jestem. Najpierw dźwignia na wieloklinie sprzęgła pękła, po przejechaniu 2 km. tarcza wysiadła. teraz przejechałem 100 km. i linka... ma to ze sobą coś wspólnego tylko niewiem co.Może wam coś mówi? (jechałem go postawić do komisu bo planuje nowszego kupić albo benzyne 1.6 wzwyż i nie kombi więc może jakieś czary)Dzięki wielkie...
  
 
Awaria regulatora jest ściśle związana z mocowaniem skrzyni (autopsja), przy luźnej regulator głupieje, bo linka co chwila zmienia swą długość, a w ostateczności prowadzi to do wyłamania ząbków (znów autopsja). Problemy z włąćzaniem sprzęgła i manewrowaniem drążkiem też pojawiły się przy niedokręconej skrzyni (autopsja). Pisze o skrzyni BC. MTX lepiej znosi niedoróbki, ale też nie do końca.
  
 
Troche pytam proste rzeczy ale nie bardzo sie znam na autach,raczej na dekoderach p....tu(odkodowanie) więc jak ktoś by chciał to pomoge. Z tąd moje zapytania. i dalej kluczy nie ma
  
 
Na całe moje szczęście nie oglądam TV. Żadnej
  
 
byłem w kanale ale nie wiem jak zobaczyć czy skrzynia jest dobrze przykręcona, jak to sprawdzić?
  
 
Poszarpać i tyle.
  
 
no to jest sztywny. Dodam że po wymianie sprzęgła przeguby mocno tłuką, wcześniej tego nie było. W kanale poruszałem przegubami i oba lekko (jakieś 3mm) przesuwają sie to w strone koła i w strone skrzyni. Osłona między przegubem i skrzynią jest dziurawa i wydostał sie smar, jest jakaś metoda tymczasowa aby skleić osłone? ewentualni ile taka kosztuje.może silnik ze skrzynią są luźne, nie tylko skrzynia? czy wogule tto możliwe?
  
 
Możliwe. I nawet dość często spotykane.
  
 
Tak odbiegając już od ścisłego tematu...Jak mechanicy mogą tak spier... robotę. Ja bym nia zapłacił złotówki a wręcz przeciwnie kazał zrobić jak się należy i jeszcze zwrócić mi kasę za wyrządzone straty oraz utracone korzyści w związku z brakiem użytkowania auta. No ale może ja nerwowy zbytnio jestem..
  
 
Cze czy przypadkiem nie robili Ci tego w TL idioci ta koło Liceum na górce pod lasem na skrzyżowaniu leśnej i 2 od susieckiej ??
  
 
niestety, mogłem do nich zaprowadzić, zadzwoniłem do mechanika i ma przyjechać jutro do mnie, w poniedziałek wylatuje do Anglii i chciałem zostawić go w komisie jako parking strzeżony i przy okazji może go ktoś kupi.(chce kupić XR3i) a tu taki...mechanior będzie miał go odstawić do komisu a kolega z komisu ma sprawdzić czy wszystko działa.