Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() kainek Sympatyk FEFK Dwa koła NL | 2008-01-16 12:28:10 zaraz sie zacznie |
![]() Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-01-16 12:37:25 Ja dalbym na tyl . I zawsze gorsze daje na tyl ![]() |
![]() Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-01-16 12:37:41
![]() ![]() ![]() |
![]() krakus69 Ford Escort kraków | 2008-01-16 12:51:31 Tył tył tył !!!! W Autach o napedzie na przód gorsza opona tylko na tył!
|
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2008-01-16 12:52:52
sa zwolennicy lepszych opon na przód i lepszych na tył, ja jestem za tymi drugimi ![]() ![]() |
lukasino Ford Escort RS+LPG S ... Kędzierzyn-Koźle | 2008-01-16 12:53:28 kolego tylko na tył lepsze, nie słuchaj tych co mówią że na przód lepsze. Tył nie może wyprzedzić przodu tu chodzi o hamowanie żeby cię nie zarzuciło. A jak masz trakcje to już w ogóle nie ma o czym dyskutować ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: lukasino dnia 2008-01-16 12:57:40 ] |
![]() Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-01-16 12:54:38 -TUTAJ- bardzo pouczająca wojna na ten temat. Tylko Panowie, żeby tym razem obeszło się bez banicji ![]() Adam, nie cenzura, tylko martwię się o Was ![]() ![]() |
![]() _Maly_ Sympatyk FEFK ![]() Escort Cabrio Turbo Kalisz | 2008-01-16 13:59:24 Jesli masz tylko jedna opone uszkodzona a 3 dobre, no to nie widze tu zadnej roznicy gdzie ja wsadzisz - zawsze bedzie zle ![]() Od siebie jeszcze dodam, ze raczej nalezy miec wszystkie 4 opony dobre, wszelkie oszczednosci typu tyl lepiej, przod troche mniej lepiej czy na odwrot sa kiepskim rozwiazaniem... kombinacje z oponami to tak jakby zakladac sobie na noge jeden but do biegania, a drugi but na plaze... |
![]() Gina_Montana Katowice | 2008-01-16 14:24:10 a ja załozylbym na przod. a aucie przednionapedowym nie ma nic bardziej niebezpiecznego niz podsterownosc, z ktora bardzo ciezko walczyc. Tu nie chodzi o hamowanie, ale o to,ze gdy bedziesz jechal po sliskiej zmarznietej nawierzchni na letnich oponach z przodu mozesz w pewnym momencie skrecic kierownica a auto bedzie sobie dalej jechalo do przodu.. ![]() ![]() Inna sprawa - hamowanie - przednie kola hamuja z duza wieksza sila niz tylne, a wiec i musza miec wieksza przyczepnosc. Gdy zalozysz na nie kijowe opony skutecznosc hamowania znacznie spadnie, beda one prowokowac blokowanie sie kol. [ wiadomość edytowana przez: Gina_Montana dnia 2008-01-16 14:53:06 ] |
pumba22 Essi Kombi wałcz | 2008-01-16 14:57:31
Dokładnie odwrotnie.... |
![]() MacFly Misiu Galant 2,5 V6 Żary | 2008-01-16 15:37:28 A ja tylko dodam że kilka lat temu ojciec zawszę dawał gorsze na tył, jakiś czas temu przeczytałem gdzieś że na tył mają być montowane lepsze.
W szkolę auto na TVN turbo pokazywali jakiś czas temu, że lepiej mieć lepsze na tyle ![]() |
mikruss podkręcona vectra Korytnica/Wrocław | 2008-01-16 16:43:14 Ja powiem na swoim przykladzie:
Lepsze/nowe opony dajemy na tył bo tyłem nie kierujemy i tyłu nie wyprowadzimy, tak szybko jak przodu. Przodem da sieukierowac ale tylem juz nie. W moim przypadku zalozylem lepsze (nowe)na przod a gorsze na tyl. Przyszedl zakręt i przod jechal gdzie chcialem a tyl poszedl bokiem i w ten oto sposób ładna Vectra poszła na złom, bo nic z niej nie zostało. |
![]() nowszy_00 Sympatyk FEFK Fiat Croma Gdynia | 2008-01-16 17:33:34 Proste że na tył, tylko i wyłacznie. |
![]() Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-01-16 17:38:02
A mi sie wydaje,ze jak tyl ucieknie to przodem go skontruje itd ale jak przod mi ucieknie to tylem nic nie zrobie .... |
![]() nowszy_00 Sympatyk FEFK Fiat Croma Gdynia | 2008-01-17 00:00:12 W czasie jazdy niech zablokuja ci się przednie koła, pół biedy, auto schamuje do 0 i tyle. Jezli zablokuja Ci się tylne.... reszty nie trzeba pisać |
![]() Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-01-17 00:56:19 Ale jazda to nie tylko hamowanie ... jest tez wchodzenie w zakrety itd |
![]() szurmen Focus 1.8 TDDI Tarnów, Wieliczka | 2008-01-17 01:40:49 To jeden z tematów wywołujących największe wojny - po co go wogóle wywoływałeś?
Prawda jest taka - ci, co zakładają lepsze z przodu nie dadzą się przekonać, że powinni z tyłu, i na odwrót... Kto ma rację? I jedni i drudzy mają rację - bo dobre opony to podstawa bezpieczeństwa na drodze. I dobre opony powinno się zakłądać i z przodu i z tyłu... ![]() |