PRZESTRZEGAM PRZED PIPRZONYMI STOŻKAMI!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Założyłem gaz do swojej e34 2,5 24V i od razu stożek.
No i auto zajebiście mocno straciło na mocy i to szczególnie na niskich obrotach. Byłem załamany bo myślałem że to ten pieprzony gaz mi tak zamulił auto a tu okazało sie co innego!
To cholerny stożek wszystko spierdolił! Dzisiaj zmieniłem na oryginalny filtr i z auta znowu jest pocisk! PRZESTRZEGAM PRZED TYMI PIPRZONYMI STOŻKAMI! NIC OPRÓCZ GŁOŚNIEJSZEGO SILNIKA NIE DAJĄ I TYLKO BARDZO DUŻO MOCY ZABIERAJĄ!
A TERAZ IDE SOBIE POJEŹDZIĆ MOIM ZNOWU BARDZO DYNAMICZNYM AUTKIEM!
  
 
Mnie już mechanik też przestrzegał więc zostałem przy oryginalnym filtrze. Złe ułożenie stożka, bądź założenie jakiejś padaczki i jest muł!
Dobra instalka gazu, porządnie wyregulowana i nie powinno być odczuwalnej straty mocy.
Pozdrawiam
  
 
Jedetyne co bym wsadził to sportowa puszka filtra dla tagiego specyficznego efektu przy dodawaniu gazu ale to zbyteczne więc napewno nie bedzie..
  
 
A ja tam wogóle uważam że te stożki, świece sportowe i inne pierdoły są zbędne. Jak ktoś chce dużą moc to niech kupuje duże silniki i tyle a nie traci kase na pierdoły
  
 
to jest bardzo logiczne. filtr oryginalny ma spory opór zasysanego powietrza. stożek ma mały i taki jest cel zakładania go. im większy opór zasysanego powietrza, tym większe podciśnienie w układzie ssącym, tym samym więcej zasysanego gazu. pomijam jeszcze zjawisko tłoczenia rozpędzonego powietrza do układu dolotewego. stożek sobie z tym nie radzi. inst.2gen. lubi gasnąć przy wrzuceniu na luz przy większych prędkościach włąśnie przez te zjawisko.
  
 
W tym przypadku skłaniałbym się do tego że bylo zasysane przez stożek ciepłe powietrze z nad silnika. Jeśli ktoś zakłada takie cuda to musi się też postarać o przegrodę od silnika dla takiego filtra.
  
 
W 750 zakłądają stożi ale przez to że zajmują mniej miejsca i mieszczą się wtedy miksery z gazu! Ciekawe jak to chodzi - ma ktoś takie auto z taką instalką i ma porównanie!?!?
  
 
750 na zwykłej nie widziałem nigdy.
To nie da sie założyć, a o regulacji nie wspomne.
  
 
Cytat:
2005-07-23 15:38:10, baz-e30 pisze:
750 na zwykłej nie widziałem nigdy. To nie da sie założyć, a o regulacji nie wspomne.


Ja widziałem, ale wogóle nie odpaliła A kiedyś gadałem z kumplem co też widział i jemu odpaliła i tak sobie chodziła jak w maluszki tylko więcej wibracji było niż w 126p Wiem, że z tym są problemy i że te silniki nie lubią gazu, ale tak naprawde to do każdej beemki jedyny słuszny gaz to wtrysk/sekwencja bo na innych zawsze są jakieś problemy. Tutaj muszę przyznać PLUS dla Omegi, bo ma instalke na śrubkę a teraz przez wakacje zrobiłem ok 2000km i nic się nie dzieje, chodzi bez problemu i wogóle nie strzela.
  
 
no! widze że większość sie ze mną zgadza co do tych stożków. Kurde a ja cudowałem z instalacją gazową i podkręcałem a tu nic i nic. Aż wreszcie wywaliłem i jak ręką odjął!
Ciekawe czy może będzie mniej teraz paliła bo wtedy to żeby ją porządnie rozpędzić to dopiero powyżej 5000 obrtów jakoś jechała a na niższych mół jak cholera a spalanie w granicach 18 litrów na trasie!!