Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
don_martinez BMW Friend Biłgoraj | 2005-06-16 16:57:49 I jeszcze jedno. Czy razem z wałkiem rozrządu powinienem wymieniać koło zębate rozrządu?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi ![]() |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-06-16 18:30:35 Jak chcesz żeby Ci cicho i równo chodził, wymień wałek, dźwigienki i hydrauliki. Było juz o tym. Do 8 zaworowca to jeszcze nie taka tragedia. Do 1200 zł powinieneś wymienić wszystko.
Ja swego czasu zastanawiałem się czy nie zakupić od tego_ziomka z allegro nowego wałka rozrządu za 415 zł (i schodzi w dół!). Cena niziutka a wałek ponoć oryginalny Bilstein ![]() Co do koła zębatego to nie słyszałem, żeby się je wymieniało. No chyba, że coś się sypie albo dzwoni... |
don_martinez BMW Friend Biłgoraj | 2005-06-16 19:22:06
Hydrauliki mam już wymienione. ![]() Pozdrawiam |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-06-26 20:06:52 I jak tam ludziska w sprawie wymiany tych elementów?
Ciekawy jestem jak rezultaty więc jak ktoś z Was wymienił - dajcie znać. Dzięki |
![]() michal25 BMW Member siemianowice | 2005-06-26 22:41:14 czesc
wlasnie jestem po wymianie hydro 8 szt dzwignie 8 sztutk walek koszt lepiej nie pytajcie ![]() autko chodzi elegancko cicho i rowno wkreca sie na obroty bez problemu do czerwonego pola w trakcie wyprzedzania ![]() pozdrawiam |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-06-26 23:08:33 Cześć Michał,
no to gratuluje brachu "odświeżenia" motorka. Nie krępuj się i wal ile Cie wyniosła cała robocizna. Miałeś wcześniej problemy i nie kręcił Ci się do końca (na czerwone pole)? Dzięki |
![]() michal25 BMW Member siemianowice | 2005-06-26 23:11:50 na klepiacym walku wkrecal sie tylko do 5200 w trakcie jazdy bo na postoju to wkrecal sie do konca
pozdrawiam |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-06-26 23:39:30 Wiedziałem! U mnie jest dokładnie to samo! Budzi mi się ładnie od 4 tys. i chce iść ale od 4.5 nie może ![]() Tak jak czytałem już gdzie indziej...w M40 to nie elektryka, lewe powietrze itp. tylko wałek rozrządu ... Przynajmniej mam teraz pewność. Dzięki |
![]() michal25 BMW Member siemianowice | 2005-06-27 10:58:00
w koncu ladnie mruczy a nie klepie jak jaki stary diesel ![]() co do budzenia sie to musze sprawdzic ale wydaje mi sie ze od 3.5 tys to dostaje malego odjazdu ![]() ![]() |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2005-06-27 11:04:29
heh to już tylko mój będzie klekotał jak stary diesel ![]() |
don_martinez BMW Friend Biłgoraj | 2005-07-04 11:01:01 W piątek jadę do serwisu na wymianę tego nieszczęsnego wałka i dźwigienek. ![]() ![]() ![]() Pozdrawiam |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-08-16 08:25:09 Don-martinez, wymieniłeś już wałek i dźwigienki? Daj znać jak się teraz jeździ i jaki koszt. Dzięki |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2005-08-16 10:29:14 Ciekawy jestem Don_marinez jaka jest jest przyczyna wymiany wałka w twoim autku. Czy sama wymiana hydraulików dała jakieś efekty? A czy gołym okiem można ocenić stan wałka i dźwigienek? ![]() |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2005-08-16 10:30:02 Ciekawy jestem Don_marinez jaka jest jest przyczyna wymiany wałka w twoim autku. Czy sama wymiana hydraulików dała jakieś efekty? A czy gołym okiem można ocenić stan wałka i dźwigienek? ![]() |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-08-16 11:54:04
Milas, dźwigienki ponoć da się ocenić ściskając je (nie powinny mieć luzów na gówce) a wałek jak ma wytarte krzywki to widać to gołym okiem. Dzięki za info odnośnie sprawdzenia przytkanych kanalików olejowych przy wałku. Pozdrawiam |
don_martinez BMW Friend Biłgoraj | 2005-08-16 12:29:31
Wymieniłem, wymieniłem. I powiem, że różnica jest. Koszt - 1200 PLN. Ale jak "uciszyłem" głowicę odezwał się dół silnika. Spece twierdzą, że to luzy na sworzniach tłokowych i panewkach. Poradzili mi, żebym poszukał sobie cały dół silnika w dobrym stanie - będzie taniej. A jak nie to kapitalka. Pisałem o tym tu: link i w sumie to się poważnie zastanawiam nad remontem. Pozdrawiam |
don_martinez BMW Friend Biłgoraj | 2005-08-16 12:33:07
Przyczyna wymiany wałka była prozaiczna - krzywki się powycierały. A jak wałek to od razu dźwigienki. Co do wymiany hydraulików - po ich wymianie było ciszej, ale dopiero jak powymieniałem resztę zrobiło się przyjemnie (pomijam stuki z dołu silnika) ![]() Pozdrawiam |