MotoNews.pl
  

Kod 34 i 92 Omega B 2,5TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Dzisiaj sprawdzałem testem "na spinacza" i takie błędy odczytałem.

Wiem, że było to już wałkowane dziesiątki razy ale nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na moje pytanie.

34 - Zawór układu recyrkulacji gazów wydechowych – okablowanie lub obwód układu recyrkulacji gazów wydechowych, wysokie napięcie (Simtec, Bosh Motronic)
92 - Czujnik położenia wałka rozrządu lub jego obwód.

Teraz pytam jaki wpływ na działanie samochodu mają te usterki, czy są groźne i jaki jest koszt ich naprawy ??

Pozdrawiam.

  
 
Jeśli masz usterke 92 to silnik powinien pracować w trybie awaryjnym (świeci kontrolka check engine) . Ale nie szukaj w tym silniku czujnika położenia wałka rozrządu bo takiego nie znajdziesz , tą role pełni wtrysk z kabelkiem na czwartym cylindzrze (prawdopodobnie uszkodzony 700-1200zł ) sprawdzisz zwykłym omomierzem czy ma przejście.
Ale jeśli silnik pracuje normalnie to może być gdzieś tylko słaby kontakt .
Recyrkulacją spalin Bym się nie przejmował to taki ekologiczny wątek .
Pozdrawiam "gittm"
  
 
Kontrolka się nie świeci więc to chyba nie jest tak poważne - jeśli to rzeczywiście wtrysk sterujący to mechanior oberwie bo niecałe 2 miechy temu robił niemal generalny remont silnika - o którym pisałem wcześniej - i wtryski były robione, może rzeczywiście coś nie łączy - posprawdzam kabelki No chyba, że to nie jest wina wtrysku tylko pompy wtryskowej bo jeż już ledwo żywa ?? będę zmieniał w najbliższym czasie.

Dzięki i pozdro