MotoNews.pl
  

Obroty.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Posiadam BMW E30 1.8i M10 i zauwarzylem ze auto gdy jest zimne ma taki same obroty jak cieple Jakies 800obr/min.Z tego co zaobserwowalem w innych samochodach ,auto na ssaniu ma wyrzsze obroty niz na cieplym silniku jakies 1100obr./min.To chyba nie jest normalne?Moze ktos wie dlaczego tak jest pozdrawiam klubowiczow
  
 


Myślę że martwić się powinni Ci którzy właśnie mają wyższe na zimnym u mnie na zimnym jest tak samo jak na ciepłym .
  
 
Cytat:
2005-10-24 11:02:08, jarek270582 pisze:
Witam.Posiadam BMW E30 1.8i M10 i zauwarzylem ze auto gdy jest zimne ma taki same obroty jak cieple Jakies 800obr/min.Z tego co zaobserwowalem w innych samochodach ,auto na ssaniu ma wyrzsze obroty niz na cieplym silniku jakies 1100obr./min.To chyba nie jest normalne?Moze ktos wie dlaczego tak jest pozdrawiam klubowiczow


po odpaleniu auta moje obroty są minimalnie wyzsze, czyli jak mam 700 na ciepłym, to może po odpaleniu mam 750 góra 800, różnica jest praktycznie niezauwazalna. Podwyższone obroty(powiedzmy) trzymają się tak może 20s. pzdr
  
 
u mnie na zimnym tez jest minimalnie wiecej (kolo900) do momentu rozgrzania
  
 
Witam.
Co do obrotów to u mnie jest jeszcze dziwniej, bo jak odpalam z zimnego to mi skacze aż do 2200 ale szybko spada do 500.
Myślę że u Ciebie wszystko jest OK a mnie czeka remont
Pozdr.
  
 
Mi zawieszają się na ok.2000.Podmieniałem krokowy,regulowałem przepływkę,wymieniłem czujnik temp.płynu chlodzącego.sprawdzałem szczelność dolotu,potencjometr przepustnicy,sonda lambda też nie wykazuje błędów jak i komputer,nie zawiesza się linka gazu.Zawiesza się na gazie i benzynie po chwili spadają na ok.1300.Nie wiem co mam robić.Każdy rozkłada ręce.Nawet nie mogę go sprzedać.Czy może ktoś miał podobny problem.Chwilę po odpaleniu jest ok.po przegazowaniu się zawieszają.
  
 
jaki motor? byc może masz jakąś usterkę w przepustnicy.miałem kiedyś e36 2.5. obroty szalały w podobny sposób tyle że dochodziło do około 2tys. spadało do tysiąca po czym wracało na 2tys. i tak w kółko.odstawiłem do mechaniora rozebrał przepustnicę coś pogrzebał i było ok. podmień z innej bety jak masz od kogo.
  
 
Co do obrotow.Gdy odpala sie auto powinno miec na chwile po odpaleniu wyzsze obroty po paru sekundach normuje sie.U mnie tego niema jak odpalam niemam tego poczatkowego uderznia.Nieraz musialem dodac gazu aby szybciej zaskoczyl silnik.Co moze byc nie tak?pozdrawiam
BMW E30 1.8i M10

[ wiadomość edytowana przez: jarek270582 dnia 2005-10-27 12:58:04 ]
  
 
z tego co napisałes wynika że możesz mieć walnięty przepływomierz.
  
 
Wreszcie zlikwidowałem przyczynę zawieszania się obrotów i falowania i skakania.To czujnik temp.płynu chłodzącego.Wymieniłem ten z czarną końcówką a do kompa sygnał podaje z końcówką niebieską.Na kompie pokazywał raz temp.20 stopni za chwilę 80 itd.Obroty na gazie i benzynie idealne.