Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() NIMNUL AUDI 100 S4 2.2T QUA ... Kraków | 2005-10-24 11:37:49 Myślę że martwić się powinni Ci którzy właśnie mają wyższe na zimnym ![]() |
![]() tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-10-24 14:51:27 u mnie na zimnym tez jest minimalnie wiecej (kolo900) do momentu rozgrzania |
![]() adamusxl BMW 520 e34 Rudka (Chełm) | 2005-10-24 19:04:37 Witam.
Co do obrotów to u mnie jest jeszcze dziwniej, bo jak odpalam z zimnego to mi skacze aż do 2200 ale szybko spada do 500. Myślę że u Ciebie wszystko jest OK a mnie czeka remont ![]() Pozdr. |
yessong Lublin | 2005-10-26 17:06:22 Mi zawieszają się na ok.2000.Podmieniałem krokowy,regulowałem przepływkę,wymieniłem czujnik temp.płynu chlodzącego.sprawdzałem szczelność dolotu,potencjometr przepustnicy,sonda lambda też nie wykazuje błędów jak i komputer,nie zawiesza się linka gazu.Zawiesza się na gazie i benzynie po chwili spadają na ok.1300.Nie wiem co mam robić.Każdy rozkłada ręce.Nawet nie mogę go sprzedać.Czy może ktoś miał podobny problem.Chwilę po odpaleniu jest ok.po przegazowaniu się zawieszają. |
![]() romsi BMW Friend BMW 525 E34 ostrów mazowiecka | 2005-10-27 01:06:51 jaki motor? byc może masz jakąś usterkę w przepustnicy.miałem kiedyś e36 2.5. obroty szalały w podobny sposób tyle że dochodziło do około 2tys. spadało do tysiąca po czym wracało na 2tys. i tak w kółko.odstawiłem do mechaniora rozebrał przepustnicę coś pogrzebał i było ok. podmień z innej bety jak masz od kogo. |
jarek270582 BMW Friend BMW E34 Zgorzelec | 2005-10-27 12:56:22 Co do obrotow.Gdy odpala sie auto powinno miec na chwile po odpaleniu wyzsze obroty po paru sekundach normuje sie.U mnie tego niema jak odpalam niemam tego poczatkowego uderznia.Nieraz musialem dodac gazu aby szybciej zaskoczyl silnik.Co moze byc nie tak?pozdrawiam
BMW E30 1.8i M10 [ wiadomość edytowana przez: jarek270582 dnia 2005-10-27 12:58:04 ] |
![]() romsi BMW Friend BMW 525 E34 ostrów mazowiecka | 2005-10-27 14:06:31 z tego co napisałes wynika że możesz mieć walnięty przepływomierz. |
yessong Lublin | 2005-10-29 09:00:13 Wreszcie zlikwidowałem przyczynę zawieszania się obrotów i falowania i skakania.To czujnik temp.płynu chłodzącego.Wymieniłem ten z czarną końcówką a do kompa sygnał podaje z końcówką niebieską.Na kompie pokazywał raz temp.20 stopni za chwilę 80 itd.Obroty na gazie i benzynie idealne. |