Znowu przełącznik zespolony

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Możliwe, że było ale nie mogę znaleźć.
Wczoraj jadąc do domciu, kiedy zaczęło się sciemniac zaszła taka potrzeba co by światełka właczyć. Przekręcam gałkę od świateł i światała się zapaliły, ale tablica zegarów nie. Zgasiłem światła i zapaliłem i tablica się zaświeciała, ale po paru kilometrów zgasła. Powtórka operaci gaszenia i zapalani i zaświeciła się znowu. Przeczytałem gdzieś że to mogą być zaśniedziałe styki. Czy ktoś może to potwierdzić? A może to coś innego. Dodam tylko że jak wracałem z urlopu to zauważyłem ciekawe zjawisko, a mianowicie dźwignia właczania kierunkowskazu była ciepła i to nawer bardzo.
Mój essi to MK5 z 1990roku.

Pozdrawiam
  
 
zmień przełącznik też to samo miałem ostatnio ale nie kupuj uzywek bo szybko padaja ja juz w ten sposub trzy zmienilem teraz kupiłem nowy i no problem.
pozdrówka
  
 
http://www.ford.sklep.pl/sklep,1502,14246321,48411258247598,03,,pl-pln,196370,0.html

i 200 w kieszeni w stosunku do ASO
  
 
Cytat:
2005-08-16 10:07:58, orczyk pisze:
http://www.ford.sklep.pl/sklep,1502,14246321,48411258247598,03,,pl-pln,196370,0.html i 200 w kieszeni w stosunku do ASO



... a co oznacza: "bez interwału wycieraczek"?
  
 
Cytat:
2005-08-16 10:37:06, Yakee pisze:
... a co oznacza: "bez interwału wycieraczek"?



Jest takie pokrentełko na prawej dźwigni (przynajmniej u mnie)którym wyznacza się przerwę (odległość, interwał) między machnięciami wycieraczki: 1-mała przerwa, 6- największa przerwa. Takiego pokrentełka na zdjątku nie ma.


[ wiadomość edytowana przez: Janek-S dnia 2005-08-16 10:47:17 ]
  
 
A czy jak mam teraz wycierki bez interwalu to mogę sobie kupić przełącznik z interwałem i będzie mi działać?? Dużo przeróbek trzeba??
  
 
Cytat:
2005-08-16 10:58:45, zlapmnie pisze:
A czy jak mam teraz wycierki bez interwalu to mogę sobie kupić przełącznik z interwałem i będzie mi działać?? Dużo przeróbek trzeba??



Jak zadzwoniłem do Aso to powiedzieli, że nie będzie pasować bo nie ma czegoś tam jeszcze i już. Jakby było prosto to powiedzieliby że się da i wzieliby za to pieniądze .
  
 
temat jest bardzo prosty kupujesz przekaźnik pięcio nuzkowy czerwony wkładasz go do puszki przekaźników i ciągniesz przewód od srodkowej nóżki przekaźnika do nóżki wolnej w przełączniku zespolonym i finał.
  
 
Canibal to co mówisz o wymianie zaczyna powoli we mnie dojewać. właśnie się dowiedziałem że fabrycznie montowane te przełączniki miały fabryczną wadę, więc nie ma sensu kupować uzywek
  
 
canibal możesz rozwinąć temat pięcionóżkowego przekażnika podając typ czy oznaczenie no i do której wolnej w nowym przełączniku? A może foto jakieś? Też kupiłem nówkę przełącznik z interwałem i przydałoby się to wykorzystać !!!! Z góry dzięki. Myślę że inni też skorzystają ...
  
 
jeśli chodzi o przekaźnik to wiem że czerwony z piecioma nóżkami oznaczeń nie znam ja swój kupiełm kiedys od kolegi BORYS-a co do duzek w przełączniku zespolonym to jak odwrucisz przełącznik to jest to złącze po prawej stronie pin ostatni z prawej wyruznia sie tym że w tym miejscu nie dochodzi żaden przewód.
  
 
Dzięki za info ale może jednak uda ci się odczytać jakieś symbole czy cyfry z przekaznika ( powinny być na 100%) bo jak ja powiem w sklepie: ..." proszę taki czerwony przekażnik z 5 nóżkami"..
  
 
nie kupuj w sklepie jedz na szrot tam dasz góra 15zeta powiesz że chcesz przekaźnik czerwony do wycieraczek z 6-cio stopniowa regulacja co ma 5 nóżek i już.
  
 
Może i racja... aaa jeszcze jedno - pakuję ten przekażnik w pierwsze wolne miejsce w skrzynce pod kokpitem czy w okolicach akumulatora?
  
 
wchodzi on w miejsce standardowego przekaźnika 4-ro nózkowego też koloru czerwonego w skrzynce bezpieczników i przekaxników tam pod klapka gdzie zmienia sie bezpieczniki.