[126] kanały dolotowe pod solexa ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jezeli wytne tą część zakreśloną na czarno i mocowanie głowicy przeniose na dolne żeberka (część zakreślona na czerwono ), ale wcześniej zaspawam przerwy między nimi tak żeby sie nie poddawały przy dokrecaniu to czy jest szansa że szczelność bedzie ok i że tak głowica mi sie nie połamie i nie powygina podcas eksploatacji gdy wszystko nabierze temperatury ???? Thx.

Fotka głowicy

[ wiadomość edytowana przez: Roli666 dnia 2005-07-16 06:19:57 ]
  
 
widze ze chcesz wspawac dwa oddzielne kanały dolotowe pod jaki gaźnik?
nie wiem czy ktos Ci powie czy to wytrzyma... zrób przykrec i jezdzij to sie dowiesz
  
 
Chce zrobić kolektory pod solexa


[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-07-16 10:04:39 ]
  
 
Moim zdaniem zapomnij;/ Gdybyś dokładnie przyjrzał się to byś widział, że u góry płyta alu to prawie 10mm do tego konstrukcja wzmacniająca i podpierająca ją. Na dole masz trzy zeberka o grubości około 3mm bez wzmocnień. Szkoda pracy.....No chyba, że na półkę......
  
 
Cytat:
2005-07-16 09:03:53, simon_pg pisze:
Moim zdaniem zapomnij;/ Gdybyś dokładnie przyjrzał się to byś widział, że u góry płyta alu to prawie 10mm do tego konstrukcja wzmacniająca i podpierająca ją. Na dole masz trzy zeberka o grubości około 3mm bez wzmocnień. Szkoda pracy.....No chyba, że na półkę......


Ja bym sie nie zgodzil, przynajmniej polowicznie. Jesli by wykonac dolot od razu ze wzmocnieniem to spokojnie daloby rade. Fotka wloskiego patentu:
  
 
Właśnie tej fotki szukałem i dokładnie tak mam zamiar rozwiązać prowadzenie kanałów dolotowych w mojej głowicy
  
 
Taki układ to co innego;]
  
 
A gdzie można kupić taki włoski patent ?? Zna ktoś, jakiej dokładniejsze parametry??
  
 
np tutaj:

www.fiat500sport.com

Marne 299,5 ojro
  
 
No to może znacie dokładne wymiary?? Ile zrobienie czegoś takiego może kosztować. Pytam się, bo mam extra drugą głowicę i mogę się nią pobawić.
  
 
Cytat:
2005-07-20 10:37:03, mwarchalowski pisze:
No to może znacie dokładne wymiary?? Ile zrobienie czegoś takiego może kosztować. Pytam się, bo mam extra drugą głowicę i mogę się nią pobawić.



myślę że bez pomocy tokarza i innych magików się nie obejdzie, no i dochodzi jeszcze spawanie aluminium, myślę że żeby to miało być zrobione profi to koszta wyjdą podobne jak zakup tej włoskiej na stronie którą podałem.
  
 
Ja to widze w ten sposób że wystarczyło by wyfrezować odpowiednie miejsca pod kanały dolotowe, wspawać kawałki rur aluminiowych oraz zakończyć to kolankami i odpowiednimi wyprofilowanymi płaskimi odcinkami blach aluminiowych pod montaż gaźnika.
To tylko teoria, a znając życie to na 10000% wszystko to sie skomplikuje

Oczywiście bez wzmocnienia całej konstrukcji by sie nie obeszło!!

[ wiadomość edytowana przez: Roli666 dnia 2005-07-20 14:27:14 ]
  
 
Tzn., że nikt w klubie jeszcze tego nie robił??
P.S
A samemu i tak nie zamierzałem tego spawać.
  
 
A nie lepiej Panda + kolektor? Te wloskie wydumki powstaly na skutek pewnych przepisow w sporcie.
  
 
Cytat:
2005-07-20 14:52:20, yapko pisze:
A nie lepiej Panda + kolektor? Te wloskie wydumki powstaly na skutek pewnych przepisow w sporcie.



zwykłą głowicę łatwiej dostać a kupić głowe od Pandy to się trzeba troszkę naszukać
  
 
E no zrozumcie ja nie chce stworzyć bolidu, a pozostawić wszystko tak, jak było w epoce i nie mam zamiaru czynić żadnych krzyżówek. Wiem, że jest trochę z tym zabawy, ale wiele do stracenia nie mam. Nie uda się trudno, na złomie też coś dostane . Ponad to spodobały mi się „przekrojone” głowicę. Ponadto, zawsze w ten sposób można się czegoś nauczyć.
  
 
Cytat:
A nie lepiej Panda + kolektor?



Chętnie bym kupił, ale niestety nie ma kogoś kto chciałby taki element sprzedać