Przerobka kokpitu i deski rozdzielczej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Moj pierwszy post na forum Witam wszystkich.
W koncu po trzech latach obietnic dostalem dziadka lade samare Zawsze jak ja pozyczalem brak mi bylo w niej obrotomierza wiec postanowilem takowy zalozyc. Jakos z boku mi nie odpowiada bo za daleko od predkosciomieza wiec chce to wstawic na miejsce kontrolek od temp. oleju ladowania aku. itd. Chce przerobic ta polke z przodu na bardziej praktyczna tzn umiescic wlasnie tam te wskazniki do tego glosiki po obu stronach i zegarek. Pytanie: Wie ktos moze ktore kable jakiego koloru sluza do ktorego wskaznika oraz czy jak calkiem je odlacze to cos jeszcze dzialac nie bedzie??
p.s. Troche to pogmatwalem ale chyba zrozumiale jest.
  
 
Podłączenie kabli zależy od tego jaki masz obrotomierz - ale ogólnie rzecz biorąc to potrzebne są Ci kable od cewki zapłonowej i od zasilania
Poza tym...poszukaj na forum, zamieściłem nawet tam zdjęcia samarki, która była pokazywana w Polsce i była raczej odbajerzona i tam możesz znaleźć pomysły...jak również na stronie klubowej były zdjęcia przeróbki kokpitu zrobionego przez naszego ex klubowicza

Zatem zapraszam do zapisania się do klubu wtedy jak my Tobie, tak i Ty nam możesz pomóc

Pozdrawiam
  
 
do klubu oczywiscie ze sie zapisze bo z samochodem tym nie mam narazie zamiaru sie rozstawac z powodow sentymentalno - finansowych Chodzi mi o kable do poszczegolnych wskaznikow ale wlasnie wpadlem na to ze jak to calkiem rozkrece to przeciez bede widzial )) Schemat jak podlaczyc obrotomiez juz widzialem na stronce klubowej i wiem ze nie jest to trudne Moze jeszcze poprosilbym o rade jaki obrotomiez gdzie najtaniej kupic (okragly)
BTW nie moge sciagnac ze stronki klubu plikow z zegarami jakby ktos mogl mi przyslac na maila to bylbym wdzieczny Bawie sie troszke grafika i chcialbym zrobic okragle tarcze
  
 
Możesz zainteresować się zegarami z klasyka - okrągłymi - był zestaw na allegro