Świece żarowe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak sprawdzić która świeca żarowa jest padnięta?
Pytanie w związku z tym że co rano na zimnym silniczku mój TD musi 4 -5 razy zakręcić zanim odpali. Natomiast na rozgrzanym nie ma najmniejszych problemów. Pali od strzału.
  
 
Przerwę elektryczną ma taka padnięta pomiędzy osadzeniem przewodu prądowego a masą (silnikiem). Musisz naturalnie odkręcić najpierw przewód.
  
 
nie koniecznie musi byc to świeca u mnie padl bezpiecznik ktory odpowiadal za dosjscie pradu do swiec i tez odpalal tak jak twoj
  
 
Przy uszkodzonym bezpieczniku, gdy 4 świece nie działają, byłoby jeszcze gorzej. U mnie z 2 świecami odpalenie przy 0 C graniczyło z cudem.
Sprawdź świece, były już takie wątki poruszane jak to zrobić. Wystarczy kluczyk do odkręcenia przewodu prądowego i omomierz albo żarówka na kawałku kabla. Czas dłubania - 10 minut Łatwość wykonania - nawet jak dla mnie - banalna

Wartało by jeszcze wtryskiwacze sprawdzić, jak będą lały to też może być problem z odpalaniem.
  
 
Nieśmiało dodam (bo nie znam się na dieslach ), że kluczyk do odkręcenia przewodów prądowych ze świec ma rozmiar 7, a do ściągnięcia wtryskiwaczy potrzebujemy 27 tzw. kształt długi, czyli głęboką nasadkę