Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-07-28 12:23:09 OK, dzwoniłem do szpeców, którzy sprzedają E30 na części i będą mieli taki czujnik w granicach 30-50 zł. Nówka pewnie i z 200 zł będzie stała... |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2005-07-28 14:06:30 Wczoraj sprawdzałem nówke w salonie BMW ![]() ![]() ![]() ![]() P.S. Zle szukałes !!!!! ![]() ![]() ach te E30 ![]() |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2005-07-28 14:10:15
Ja przy tym podejsciu musiał bym wymienic pół auta ![]() Okazało sie ze połamał sie element plastikowy a co za tym idzie i sam kabel własnie od czujnika poł. wału w miejscu sondy na kablu WN. Lutownica i poxipol narazie załatwiły sprawe ![]() Trzeba to poprostu przejrzec ![]() |
![]() krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-07-28 14:17:19
o tym właśnie pisałem. mam to doświadczenie, bo przerabiałem ten temat na renówce. tam koszta były ogromne , wystarczyło kostke przeczyścić, ktura była na samym wieżchu, a do czujnika trzeba było sie kopać. i tak z lenistwa zaoszczędziłem ,i to sporo. |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-07-28 14:42:54 Kurcze, to może mnie poratujecie jednak. Przyjrzę się temu dzisiaj tylko dajcie znać gdzie dokładnie tego ustrojstwa szukać? Gdzie jest położony ten czujnik, kostka itp.?
Pozdrawiam, dzięki |
![]() krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-07-28 15:04:46
naprawde nie wiem gdzie on jest w twoim, napewno ma on część składową na czwartym kablu WN, ale nie gwarantuje. w renówce miałem na korpusie silnika obok koła zamachowego, ale gdzie on jest u ciebie byś musiał popytać kogoś kto już to przerabiał w czterocylinduwce. w sześciocylindrowych są dwa. |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-07-28 16:00:46 OK, to już dorwę znajomka co to przerabiał ![]() Pozdrawiam |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-07-28 21:10:46 OK, jakby ktoś chciał wiedzieć: w 4-cylindrówce czujnik ten jest tuż przy kole pasowym, z przodu, w dolnej części silnika (jak spojrzeć na miskę olejową to od razu go widać). Zabieram się za niego jutro.
Jeszcze raz dzięki ![]() |
![]() krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-07-28 21:18:57
i pewnie z wtyczką na 3 piny?? |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-07-28 21:32:24 Tu jest LINK do tego śmiesznego przewodu o który cały czas się rozchodzi.
Jeszcze nie widziałem ile ma pinów ale jutro go sobie dokładnie obejrzę... |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-07-28 21:41:03 A tu fotka w wersji live ![]() |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-07-28 21:42:55 |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2005-07-28 22:19:12 Tego czujnika sie złapałes!moze to byc bardziej prozaiczne chociaz było by to dziwne, stawało by sie regułą ![]() ![]() |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-07-28 22:41:08 Zaraz zaraz, przecież to nie może być u Ciebie na górze a u mnie na dole...? Bankowo ta końcówka (czujnik) jest tuż przy kole zamachowym... ![]() A Ty żeś się uczepił tych oryginalnych kabelków za 900 zł. kto tyle zapłaci? Przecież to jakaś 1/6 ; 1/10 całej Beemki E30 ![]() |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2005-07-28 23:10:01
To ja Ci sie staram klarownie wyjasnic a Ty dalej swoje.hehe Są dwa kable! Spotykają sie w jednym miejscu gdzies na korpusie silnika! Jeden to ten nr6 który padł u mnie a drugi to własnie czujnik którym zajmujesz sie Ty i jest on zeczywiscie koło miski z lewej strony jak patrzysz od przodu ![]() ![]()
Ajjj nie mpozna sobie sarkazmem pojechac bo odrazu ze to 1/10 bmki własnie to mnie w tej cenie rozbawiło ![]() ![]() |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-07-29 15:31:03 Dobra klarowny Mibhellu ![]() obejrzałem sobie dzisiaj wszystko dokładnie. Faktycznie są dwa przewody (a nawet więcej): jeden przy kole pasowym od spodu, drugi pod czarną listwą przykrywającą przewody WN. Oba prowadzą na drugą stronę sinika do tajemniczej podłużnej czarnej skrzyneczki. Jest ona schowana głęboko pod kolektor ale udało mi się ją uchylić (jest na czterech zatrzaskach plastikowych)...wewnątrz jest masa jasno czerwonych przewodów z dziwnymi żółtymi końcówkami (czopkami). Nie mam pojęcia co to jest... faktycznie ta kostka przy przewodach WN (nr 6) jest! U mnie z zewnątrz wygląda dobrze. Nigdzie nie popękana itp. Już widzę że ze ściągnięciem tego czujnika położenia wału będzie problem ponieważ ciężko nawet manewrować tam ręką ![]() Hie hie, a co do poczucia humoru Mibhell, to zabrzmiało ono bardzo z angielska: "kable są na metry ale jak widac trzeba to w całosci kupowac a wtedy to 900zł kosztuje wiec nie jest dobrze.." - zapomnniałeś chyba buźki dodać bo zabrzmiało bardzo przejmująco ![]() Pozdrawiam |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2005-07-29 16:04:40 najwyrazniej zapomniałem ![]() ![]() |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-07-30 00:03:45 Mibhell, sorki, że tak Cię męcze ale jeszcze jedno: ściągałeś cały przewód tego impulsatora czy tylko sprawdziłeś, że pod listwą kabli WN masz popękaną kostkę i ją pokleiłeś/polutowałeś?
Jutro postaram się ściągnąć cały przewód czujnika i dokładnie go obejrzeć. Nie będzie to łatwe więc jadę do mechanika... |