Zamulony Esperac

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam przesledziłem całe forum ale nieznalazłem problemów jakie ja mam. kupiłem autko rok temu od kobiety zamochód miał jak go kupiłem 42.tys km po 7 latach bardzo mało ale juz wtedy wydawało sie mi ze nie jeżdzi tak jak powinien do 3.tys obr. jest muł dopiero powyzej 3.tys zaczyna jeżdzis zainstalowałem gaz i jest tak samo sprawdzone było wszystko zmiana świes wkład filtra K&N nawet załozyłem magnetyzer zapłon na gazie przyspieszony na maxa i troche lepiej na 4 biegu przuy oprotach ponirzej 3.tyś. to zmulony na maxa wogule sie nie wkreca. jaka morze byc przyczyna poprosze o porade i pomoc.auto juz było diagnozowane na wszystkie strony świata i niby wszystko ok.
  
 
Napisz dokładnie co powymieniałeś...
Sprawdź kompresję na cylindrach, moze coś z katalizatorem (choć to dopiero 42tys).
  
 
Jak masz okazję przejechać się takim samym, ale innym Esperem to zrób to.
Miałem kiedyś takiego jak Twój i ten silnik wymaga nieco obrotów aby nabrać dynamiki.
Być może masz wszystko ok, tylko... za wiele sie spodziewasz.
A z jakiego auta się przesiadłeś?

--
Wiesiek (Maestro)
ps. u mnie prawdziwego kopa auto dostaje pow. 4tys obrotów
  
 
Cytat:
2005-07-25 10:15:56, Maestro pisze:
Jak masz okazję przejechać się takim samym, ale innym Esperem to zrób to.



I wtedy sie przekonasz, ze twoj jezdzi tak samo, tylko inaczej
  
 
Moze zapchal sie wydech, jezeli tak wszystko ok
  
 
przedchwila sprawdziłem kompa i nie wyświetlił mi sie zaden kod kontrolka nawet nie migła. co sadzicie o tym? katalizator morze byc juz zawalony autko ma juz teraz 100 tyś jak go kupiłem rok temu miał 42.tyś.

ok już sprawdziłem nie w te zworki wsadziłem odczytał 12 i 53 a 53 jest immobilajzer jak go usunać?

[ wiadomość edytowana przez: adam2412 dnia 2005-07-25 11:05:36 ]
  
 
Cytat:
ok już sprawdziłem nie w te zworki wsadziłem odczytał 12 i 53 a 53 jest immobilajzer jak go usunać?



Odlaczyc na pare minut akumulator.

Blad pojawia sie podobno gdy sie dlugo kreci a samochod nie zapala. Raz mi kiedys wyskoczyl, ale pozniej sie juz nie pojawil, a immobiliser dziala
  
 
Komputer nie ma możliwości sprawdzenia immobilizera, nie ma żadnych obwodów kontrolnych.
Błąd immobilizera pojawia się tylko - jak napisał QLogic - gdy przez dłuższy czas kręcisz rozrusznikiem i silnik nie zapala. Nie ma się czym przejmować.
  
 
a jak morzna samemu wykasować błedy
  
 
panowie dzisiaj poświeciłem na diagnoze mojego auta byłem u gazownika u mechanika itp. i wszystko jest ok tylko wyregulowali mi gaz bo przy wysokich obrotach sonda stała na 0.8 ale teraz jest ok!! ale objawy zostały przy iegach od 3-5 przy obrotach do 3 tyś. przy gwałtownym albo pół gwałtownym wcisnieciu pedału gazu dusi sie nie wkreca sie na obroty ,jedynie przy płynnym wciskaniu pedału gazu jest reakcjia.prosze o wasze opinie i uwagi i czy ktos miał podobne problemy prosze o kontakt lub odpowiedz i porade.
  
 
moim skromnym zdaniem zapominasz ze masz 16v i oczekujesz ze bedzie sie wkrecal jak diesel od 1.5tys z tego co piszesz to samochod chyba normalnie sie zachowuje..jak wcisniesz gaz w podloge ponizej 3tys na wyzszym biegu to nei oczekuj cudow..na jedynce i dwojce tez jest ten objaw?? jesli na pierwszych 2 biegach rozpedza sie prawidlowo to raczej po prostu masz za duze oczekiwania 1.5 na niskich obrotach nie jezdzi i tyle..a tak z ciekawosci zmierz przyspieszenie od 0-100..tylko nie zmieniaj biegow przy 3tys raczej w okolicach 5-5.5tys jesli uzyskasz efekt rzedu 14-15sek na gazie to znaczy ze wszystko ok
  
 
To rzeczywiście coś nie tak. Popatrz na zapłon. Mój esperak śmiga i wcale nie jest mułowaty. Serio!!! Tylko zbieram punkty ostatnio. Co za pech
  
 
dzisiaj kontynuowałem diagnoze mojego ścigacza byłem u fachowców od układu wydechowego sprawdzili kata i jest ok.zapłon mam przyspieszony na maxa ze na paliwie zaworki graja jak ho.ho.ho.i nadal nic stoje w miejscu brak pomysłow na dalsz postepy?????